K: Kas talvel hea kui plokkdiffer ja mis võivad probleemideks tulla???

K: Kas talvel hea kui plokkdiffer ja mis võivad probleemideks tulla???

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
d
Daniel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 07 Nov 2010 21:34
Asukoht: Tallinn
Autod: Infot vaja

K: Kas talvel hea kui plokkdiffer ja mis võivad probleemideks tulla???

Postitus Postitas Daniel »

t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ainuke probleem on see, et liiga hea läbivus on:spin
Kui muidu oli nii, et üks ratas lumes kinni, siis plokkdiffriga veab igaltpoolt välja. Rajal sai mitu korda välja sõidetud ja alati tuli omal jõul rajale tagasi.

Kes räägib midagi otse kakkumisest ja millegi murdmisest, siis vale jutt. Asfaltil aeglaselt pöörates hakkab küll rehvi lõhkuma, kuid sõidu ajal pole midagi tunda. Maanteel ei saa midagi aru, et plokkdiffer oleks.

Eks LSD oleks ikka parem suvel, kuid talveks täisplokk väga hea.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Jääl murdnud kaks ja kruusal ühe pooltelje. Loobusin.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Pooltelje murdumise põhjus on tavaliselt see, et tullakse suurte pööretega libedalt pinnalt kuskile kus haardumist on ja siis lõhubki ära. Eks kui mõistlikult sõita siis peab vastu ka.
Aga enda kogemus on selline, et läbivus küll paranes tunduvalt aga üks negatiivne kogemus oli siis kui hakkasin väikse kaldega libedal teel tagurdama ja siis oli ikka üpris jama auto tagaotsa teel hoida...ükstapuha kui vähe pöördeid andsin, tahtis perse ikka kraavi poole minna kuna tühja käivatel ratastel külghaarduvust ei ole. See võib üpris suureks probleemiks olla nt kuskil autode vahel manööverdades.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: vazist
Jääl murdnud kaks ja kruusal ühe pooltelje. Loobusin.
Suht võimatu. Ilmselt oli asi sul juba pooltelgedes endas, mis mikromõrasid täis.
Teine varjant on pool tonni lisaraskust:P

Mis rehvid kasutusel?

Isegi mina pole ühestki poolteljestlahti saanud. Diffreid küll hunnikute kaupa.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

momo kunagi lõhkunud umbes 6-7 pooltelge oma kempi diffriga linnasõidul. Samas mina ei saanud poolteljest ka slikkidega raplas jagu. Kui silla sukk juba kõver on siis jäädki pooltelgi vahetama. muidugi momol 95% pooldelgedest läksid ka pikkupidi pooleks mitte risti nagu oleks pidanud.

[Muudetud: 8/12/2010 zajetz]
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Pole siiani probleeme olnud ja ei ütle et tagasi hoidnud oleks. Zaikuga saanud siin linnas pikalt uisutatud nii märjaga ja kuivaga. Kestab siiani eks see veidike sõidumaneeris kinni kah :)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ega peenestamisega ju plokkdiffer ei lõhugi. Siis käivad niikuinii rattad tühja.
Rahuliku sõiduga hakkab just murdma, kuna rattad haakuvad paremini.

Sellest ma aru ei saa, kas rahuliku sõiduga ja maanteel annavad poolteljed ise järgi, või annab rehvidest järgi. Kui üks ratas õhus, siis rattamuttreid lahti keerates annab nagu pooltelgedest järgi.

Lumisel teel tükib plokkdiffriga uisutama küll rohkem, kui lahtisega:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta