P: roolivõimendi

P: roolivõimendi

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

P: roolivõimendi

Postitus Postitas zajetz »

Kuidas seletada nähtust, et roolivõimendiga autol töötava mootoriga on rool raskem kui seisva mootoriga?

kellelgi ideid??
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Roolilatis olevad klapid on nii kulunud, et hakkavad õli valele poole(s.t. vastupidises suunas rooli pööramisele) suruma, tekitades eelmainitud efekti.
See on vaid minu idee...

[Muudetud: 3-8-2010 twist]
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Ise siiski kahtlstan, et õhk on latis sees. Kogu süsteem on üle 2 aasta täiesti tühi olnud.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

õhk on jah reaalsem variant, vales suunas vedelikku liikuma saada on pea võimatu, kui ma nüüd roolivõimusüsteemi ehituses ei eksi, pole enam korraliku pilti sellest silme ees.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Võin ju anda mingisugused juhised, kuidas VW Transporteri süsteemi täitsin, aga kas sellest ka abi on, ei tea.
Mul oli samuti kõik õli välja lastud, latt maas, pesus, remondis ja nii paar kuud vedeles kuniks jupid saadi ja komplekteerisin ning paigaldasin.

Esimene ots pakkudele ja anum sai normini täis kallatud.
Keerasin rooli mõlemale poole lõppu ja kontrollisin taset.
Siis masin tühikäigul loksuma ja läks veel õli juurde.
Töötava mootoriga sai kah rooli servast serva paar korda keeratud, vajadusel vedelikku lisatud ja oligi kõik.

Kui õhk vahel või õli vähe, siis hakkab pump ulguma.

A kas see süsteem või karp (tegemist vist su kopkale paigaldatuga) ennem ikka töökorras oli? Lammarist võib igatsugu kontrollimata põhku saada.

[Muudetud: 4-8-2010 logman]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
Kusjuures saab küll õhk sisse jääda, kui näiteks mingi tagasivoolu toru on umbes- remontisin esinduses ühte Chrysler Grand Voyagerit (kusjuures kui toru oli umbes siis oli samuti suhteliselt raske töötava mootoriga rooli keerata:)).
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Algselt postitas: siksaator
Algselt postitas: hautz
Õhk ei tohiks sisse jääda kuidagi. Pump ajab ju koguaeg õli ringi. Kui paar korda ühele ja teisele poole rooli keerata, siis tuleb õhk ise välja. Mul hakkas roolilatt enne lekkima hakkamist talvel rooli raskemaks tegema. Ehk sama viga..
Kusjuures saab küll õhk sisse jääda, kui näiteks mingi tagasivoolu toru on umbes- remontisin esinduses ühte Chrysler Grand Voyagerit (kusjuures kui toru oli umbes siis oli samuti suhteliselt raske töötava mootoriga rooli keerata:)).
just nii oligi. pumba pealevoolu torusse oli ilusti paberinutsakas sisse jäänud, ma lihtsalt ei mäletanud et ma sinna kaks nutsakat panin. ühe võtsin ära aga teine jäi sügavale põhja.
Nüüd saab rahulikult kohapeal ühe käega rattaid keerata. ;)
Vasta