1. leht 1-st
Õli surve madal, mida teha
Postitatud: 14 Okt 2015 16:33
Postitas ubja47
Õli surve madal, kipub ikka sinna 0 ligidale. On see normaalne või peaks midagi ette võtma?
Postitatud: 14 Okt 2015 20:01
Postitas ando
Külmalt, soojalt? Mis pöördel? Mis viskoossusega õli?
Postitatud: 14 Okt 2015 20:17
Postitas teitur
Esiteks tasuks külge ühendada mehaaniline manomeeter ja siis teha uued mõõtmised. Siguli originaal näidik ei ole usaldusväärne.
Postitatud: 15 Okt 2015 12:03
Postitas Aspelund
Lisaks veel tasub teha õlivahetus ja panna mootorisse korralik õli ning korraliku tootja õlifilter (näiteks Mahle või mõni muu sarnane).
Mahle õlifiltri kood on OC 383.
A.
Postitatud: 15 Okt 2015 16:47
Postitas ubja47
soojalt on surve madal, külmalt no umbes 2500 pööret siis on õlisurve umbes 2
Surve on madal koguaeg, tühikäigul on täidsa null aga õli tuli põlema ei hakka ja sõitmise aeg 3000 pöördega on max 1.
Õli ja Õlifilter lähevad kevadel peale plokikaane putitamist vahetusse aga siks sai ostetud suve alguses ja siis ütles müüa et õli ja õlifilter vahetatud.
Postitatud: 15 Okt 2015 17:55
Postitas sansa
ubja47 kirjutas:soojalt on surve madal, külmalt no umbes 2500 pööret siis on õlisurve umbes 2
Surve on madal koguaeg, tühikäigul on täidsa null aga õli tuli põlema ei hakka ja sõitmise aeg 3000 pöördega on max 1.
Orginaal näidik ju nii näitabki:)
Postitatud: 15 Okt 2015 18:20
Postitas Kytt
Postitatud: 15 Okt 2015 19:37
Postitas Matteb
aga kui kohapeal viskab tulukese põlema?
muidu mingi 1-2 näidiku järgi
Postitatud: 15 Okt 2015 21:53
Postitas atzkarik
Matteb kirjutas:aga kui kohapeal viskab tulukese põlema?
muidu mingi 1-2 näidiku järgi
Siis igaks juhuks vaheta esimesena filter! Nii olen mina saanud õlisurve tagasi!
Postitatud: 15 Okt 2015 22:12
Postitas Matteb
filter kuu vana, klapikambri kaane tihend 3 kuud vana
Postitatud: 15 Okt 2015 22:26
Postitas olaaf
siis kulunud vändagrupp ja/või jaoturvõll + õlipump...
Postitatud: 16 Okt 2015 08:52
Postitas Mel
Viimati Renaultil läks Mahle filter vahetusse kohe peale õlivahetust. Selline kogemus oli esmakordne kümnete õlivahetuste peale ning sealjuures varem pigem kasutanud no-name filtreid. Seega kaubamärk ei näita midagi.
Postitatud: 16 Okt 2015 22:26
Postitas Kytt
Kui tühikäigul tuluke põlema kipub, siis kõige lihtsam on panna "paksem" õli sisse ja/või regullida tühikäik kõrgemale

Ma olen oma rajapäeva autoga juba aastaid vägagi edukalt tühikäigupööretel (alla 1100 p/min) põleva õlitulega ringi paugutanud.