1. leht 1-st
P: Mootor alla teatud pöörete ei käi
Postitatud: 18 Aug 2004 22:44
Postitas miq
mure.
täna õnnestus hankida uus karpa, kuna vanal miski anomaalia küljes, milletõttu autol dünaamilised omadused äärmiselt nigelad. (seda võivad kinnitada mõned summercampi eelõhtul lennukal olnud klubilased

).
igatahes siis case selles, et kõik muu on bueno, aga mootor töötab tühikägiul aint nii, et toorega ajad pöörded kuksil 2000 peale, niikui toorest maha lükkad, hakkavad pöörded kukkuma ja nii 3 sekundiga lähevad nulli ning mootor sureb välja. karpaks daaz'i miskine asi, millel peal üks markeering oli 2105. ükskord enne proovisin üht karbussi, mis võetud niva mootorilt, ja sellega sama jama oli. pöörded alla 2500 vist ei läinud, kui nüüdõieti mäletan.
ja nüüd selle uue karbussiga lonkaks ka mootor justkui tühikäigul natuke. st sumps plärtsub pisut jne.
ette tänades...
Postitatud: 19 Aug 2004 00:33
Postitas sass85
ma ytlen oma väga ebaproffesjonaalse arvamuse et pese karpa läbi voi on syyde paigast.
se puht arvamus

Postitatud: 19 Aug 2004 02:01
Postitas Moss
No sumpsi plärtsumise järgi pakuks et segu rikas. Vaata ja ütle mis värvi küünlad sul on läinud.
Postitatud: 19 Aug 2004 02:40
Postitas miq
karpa on läbi pestud. ma miskipärast süüdet ei kahtlustaks. aga eks vaatab.
segu? kas rikas segu põhjustab ka mootori mitte töötamise madalatel pööretel?
Postitatud: 19 Aug 2004 11:01
Postitas Valdz
Ütle täpne markeering. Tavaliselt siis 2105-..........
1) Vaata tühikäigu düüs üle.
2) Kuidas masin bensu võtab, ma lappasin karpa kokku ja teise kambri segulõõr ei sulgunud lõplikult. Sumpa paukus, bensu läks silmaga märgatavalt 20l kanti. Peale vea avastamist ja tuuritamist kohapeal sulgus korralikult.
Postitatud: 19 Aug 2004 11:06
Postitas miq
no benakulu tundub normis olevat. eile panin miski ~2l sisse, sõita sai kuskil 18km, ja gaasivajutamisega eriti end tagasi ei hoidnud.
ma proovi siis. vast õhtupoole annan tulemustest teada ka.
aitäh siiamaani kõigi nõuannete eest.
Postitatud: 22 Aug 2004 11:21
Postitas tuhajuhe
kui sumpsi paugub on süüde hiline,seda põhjustab tavaliselt kulunud kontaktid ja väike vahe.Ning kui on vaakum korrektoriga jägaja võib ka kontaktide laager kulunud(põlenud)olla.
Kuid kui toorega käib ja klapp lahti ei käi peaks siiski ka karpa ja muude tihendite viga olema.Kuid need ozoon tüüpi karpad on päris kapriised.
Postitatud: 28 Aug 2004 15:00
Postitas loeb
See on ikkagi süüte viga.Süüde on hiline
mul endal ka oli sama probleem rallikal.Umbes 6000-6500 hakkas sumpasse paukuma
Postitatud: 28 Aug 2004 16:26
Postitas GTA
tühikäigust niipalju, et kontrolli need vaakumvoolikud üle, mis seal on. kui sul on 05-e karpa, siis sellel on ka eraldi miskine klapp, millest tulevad voolikud karpasse. kui sul seda klappi üldse pole või on mõni voolik lahti, ei saagi tühikäiku olla, vähemalt nende 05-e ozon karpadega:rolleyes
Postitatud: 03 Sept 2004 23:48
Postitas miq
tegin vahepeal veel ühe avastuse. nimelt tollel nival, millelt ma karpat laenasin, tuleb kuskilt miski juhe, mis karpa külge läheb. kui see lahti ühendatud, tekivad samad sümptomid. tooreta alla 2000rpmi ei tööta jne. miski andurijuhe vms?
samas tollel karpal, mida mina nüüd kasutan, sellist kohta (klemmi) küljes pole, kuhu seda juhet ühendada saaks. mingi juhe samas mul sinna mootoriruumi jõuab, aga proovisin seda sinna niva karpa külge ühendada, kuid muutust see mootoritöös ei tekitanud. ja mosse, kuspeal minu auto karbuss enne oli, töötas sellega laitmatult.
go figure...

Postitatud: 04 Sept 2004 06:25
Postitas GTA
mis karburaator see olla võiks, nagu mudeli poolest. 05-e karpal on küljes lisatoru, mille abil ta võtab pneumoklapist rõhku, selle klapi teine voolik läheb sisselaskekollektorisse, samuti peaks 05-e karpa küljes olema mikrolüliti. veel kuulub sinna komplekti üks must elektroonikakarp, mis kogu süsteemi juhib. 06-el, vähemalt niipalju kui mina neid vigureid näinud olem, on peal elektroonikata karburaatorid. ntx minu kadunud nival (1.6 '83) oli vahel daaz 2107-*******-20. sellel küljes tõesti ainult üks klemm, elektriline bensuklapp, millele tuleb (kasvõi otse akult) pluss sisse lasta. ilma selleta ei tohiks auto käivitudagi
Postitatud: 05 Sept 2004 02:02
Postitas miq
mm. krt mulle kül ei meenu, et sellel karpal miski lisatoru küljes kuskil oleks.
täna proovisin natuke süüdet ka kruttida. nii varasemaks kui hilisemaks. midagi justkui läks paremaks, aga üldiselt ikka tühikäik lainetab ja alla 2000 pöörde töötab tühikäigul väga vaevaliselt. ja alla 1000rpm'i on täiesti võimatu autot tühikäigul töös hoida.
Postitatud: 06 Sept 2004 00:06
Postitas GTA
kas sellel karburaatoril mikrolülitit ei ole külje peal, kahe klemmiga?
minu soovitus: katsu hankida "sõiduauto ziguli" raamatu 3. trükk, 1984(1. ja 2. trükis pole süsteemi kohta midagi kirjas lihtsalt) ja ava raamat lk. 44 seal selline pealkiri nagu "heitgaasi mürgisuse vähendamise süsteem" sealt saad selle süsteemi kohta kohe väga targaks. mina lugesin ntx seda välja, et alla 1600 pöörde mootor ei saa käia, kui pneumoklapp ei tööta.
Postitatud: 06 Sept 2004 09:11
Postitas olaaf
kui mees ütleb et tal pole vaakumekonomaiserit vaid tavaline siis pole sellest raamatust kasu. mina pakun et tühikäigusüsteem karpal ei toimi tööle jääb mootor ainult peadoseerimis süsteemiga..
ilmselt keerasid sa tühikäigudüüsi liiga kõvasti kinni, samas kas sa läbipesemisel segukaevud ka välja võtsid?
millised düüsid karpal sees on?
kuidas on lood tasemega ujukiruumis?
kas nõelklapp peab?
kuidas käivitub mootor soojalt?
kuidas käivitub mootor külmalt?
kas segu on paigas?
ja viimaks oled sa kindel et karpa õigesti kokku panid?
Postitatud: 10 Sept 2004 20:40
Postitas miq
Algselt postitas: olaaf
millised düüsid karpal sees on?
kuidas on lood tasemega ujukiruumis?
kas nõelklapp peab?
kuidas käivitub mootor soojalt?
kuidas käivitub mootor külmalt?
kas segu on paigas?
ja viimaks oled sa kindel et karpa õigesti kokku panid?
düüse pole veel kontrollinud.
ujukitase 6,5 oli viimane mõõtmine.
nõelklapp peab.
soojalt tahab natuke käitamist, enne kui läheb...
külmalt läheb suhkoht laksust käima.
segu ei oska kommenteerida. küünalde värvi järgi oli kül OK.
ja karpat pole veel ise lammutanud.
Postitatud: 23 Sept 2004 21:41
Postitas Laurimetall
tühikäik äkki umbes
Postitatud: 23 Veebr 2006 13:40
Postitas Ladarider
Mul selline küsimus, et kas tühikäigu düüsil kruvi peab olema lõpuni kinni keeratud või mitte?
Postitatud: 23 Veebr 2006 14:54
Postitas motamees
Kinni ja 1,5 pööret tagasi. Sellest alustatakse reguleeringut.