1. leht 1-st

2107 karburaator 21063-le?

Postitatud: 24 Juul 2015 17:54
Postitas Veiko_
Kas 2107 tähisega DAAZ karburaator, millel on küljes magnetklapp (vms) on kasutatav 21063 peal? Ei oska sinna klapi külge mingit juhet küll panna, vanal karburaatoril ei olnud sellist. Või ei olegi hädavajalik sinna midagi ühendada ja muidu saab kasutada küll seda karburaatorit?

Postitatud: 25 Juul 2015 00:53
Postitas Veiko_
Peaks olema selline: http://repcar.ru/library/karb/karb2107-1107010-20.html
Vene keelt väga hästi ei mõista, kuid midagi tühikäiguga seoses see klapp teeb.

Postitatud: 25 Juul 2015 01:21
Postitas Fortran
http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/Karb ... AZ%201.pdf

Tegu on Kalju Aleksiuse teose kopeeriga. Eestikeelsete materjalide hulgas, mis antud teemat kajastavad, ei ole tõenäoliselt paremat.

Kui vaatad failis lk 4 paremal all ääres olevat lõiku, siis seal selgitatakse lakooniliselt selle magnetklapi olemust. Info põhjal võiks järeldada, et vastava juhtme ühendamine on ilmselt soovituslik kuid mitte tarvilik.

Postitatud: 26 Juul 2015 18:34
Postitas Veiko_
Panin külge ja auto töötas, kuid mitte kõikidel pööretel hästi. Algul kui panin suhteliselt kõrge kütusetaseme (karburaatori korpuses kaldus osast veidi ülegi), siis madalamatel pööretel ei töötanud hästi ja tühikäiku ei olnud üldse. Alates veidi alla 3000 rpm ja edasi juures läks hästi (kiirusel vähemalt 80 km/h). Pärast panin taseme madalamaks (u. 7 mm kaanest) ja reguleerisin süüdet ka nagu täpsemaks, kuid siis oli hoopis halb, ei töötanud hästi mingite pööretega, gaasipedaaliga mängides (kiirenduspump pritsis) töötas, muidu hakkas seisma jääma. Ikkagi nagu ka peale karburaatori vahetust oleks sama probleem alles.:regan Teist süütepooli olen proovinud, küünlad uued, kondekas vahetatud, jagaja kaan ja rootur samuti, süüdet proovitud erinevat...

Tühikäik

Postitatud: 08 Aug 2015 23:05
Postitas Veiko_
Tundus nagu oleks mingi elektriprobleem olnud. Algul käivitada proovides ei teinud häältki ja nägin ära, et sädet ei olnud. Näppisin pistikuid ja kaitsmeid ning peale seda käivitus.
Praegu on selline probleem, et tühikäiku nagu eriti poleks, mootor oli juba soe küll, töötas mitmed minutid kohapeal ning sai ka paar km sõitu, aga ikka ei saanud õhuklappi lõpuni lahti teha. Hiljem kui oli ikka täiesti kuum, siis kuidagi hädiselt töötas tühikäigul, kuid kõige huvitavam asja juures on see, et nagu ei saagi reguleerida tühikäiku üldse, selle jaoks olevate 2 kruvi keeramine praktiliselt ei mõjuta midagi, ka täiesti lahti keerates pöörded ei jää vajalikule tasemele. Ega see magnetklapp ei või seda põhjustada?