1. leht 1-st
probleem mootoriga
Postitatud: 18 Apr 2015 17:21
Postitas Valgeke
Tere
Täna avastatud järgmine probleem.
Nimelt 4 - s silinder lakkas töötamast.
Polnud küll millegiga mõõta aga kui töötava mootoriga hoida sõrme küünla asemel siis survet erilist polnud.
Milles võiks küsimus olla.
Ise arvan klappi (vedru) või rõngas\kolb?
On mu oletused põhjendatud?
Oskab kerhi miskit lisada
Postitatud: 18 Apr 2015 17:46
Postitas Matteb
võta lahti vaata mis seis on ilmselt pole viga mida väljaspool parandada saaks

Postitatud: 18 Apr 2015 18:05
Postitas Walter
kas mingid ebanormaalseid hääli ka on kuulda?
Postitatud: 18 Apr 2015 18:27
Postitas Valgeke
Ei täheldanud ebanormaalseid hääli(kolinat). Võib olla oli klapiklõbinat rohkem aga võis olla ka minu ettekujutuse vili.
Postitatud: 04 Mai 2015 09:23
Postitas Valgeke
Eile sai klambrikaane maha kruvitud ja avastatud, et 1 neljanda silindri sisselaske klapi nookuritest oli lahkunud oma töökohast. Midagi katki polnud, asetasin tagasi.
Kas kellegil on sellist asja juhtunud ka varem? Klapivahe vale? vedru ei hoia pinget peal?
Postitatud: 04 Mai 2015 14:00
Postitas Valgeke
Täna siis oli vähe aega ja sai üle vaadatud kõik klapivahed. Sisselaske klappide vahed olid imelikult suured. Väljalaske omad enam-vähem paigas. Mootor läks peale seda poolest pöördest käima aga tühikaigu pöörded kõiguvad naljakalt. u 900 ja 1400 pöörde vahel.
Peale gaasi vajutust igal korral erinev pöörete arv ja vahest kippus ka välja surema.
Oskab keegi miskit soovitust?
Postitatud: 04 Mai 2015 14:40
Postitas ando
Vihjab lisaõhule sisselaskes - kas karburaatori pinnad on sirged, tihendid korralikud, kollektor korralikult mootori küljes? Purgitäis Brake Cleanerit vmt abiks allika tuvastamisel.
Mis puudutab lahkuvat nookurit, siis on juhtunud mõlemat - nii lahti kerimist kui oma kohalt ära liikumist. Teist küll pärast mootori kõrgel pöördel hoidmist. Kui viga hakkab korduma, siis mõistlik uuesti teema juurde tagasi pöörduda, ise soovitaks seda võtta kui ühekordset ebameeldivat kokkusattumust.