1. leht 2-st
Bensiini järgi haisev õli
Postitatud: 12 Juul 2004 23:11
Postitas sass85
on se võimalik et mootori õlil on bena hais juures.
ja kui on mis imekapremonti se mootor vajab?
Postitatud: 13 Juul 2004 00:12
Postitas motamees
Kui õli tasapind ka tõuseb pisihaaval siis on bensiinipumba membraan läbi või mõni silinder ei tööta korralikult. Võib olla lihtsalt küünla viga, võib ka olla madal kompressioon (mootor läbi). Kui sul on karterituulutuse toru õhupuhasti küljes, kas siis seal ka õli on. Kui toru juba alla viidud, siis on see viide kulunud mootorile.
Postitatud: 14 Juul 2004 20:25
Postitas tay
jah sul võib olla bensu pumba membraan läbi rõngad kulunud ja kui mootor kaua seisnud siis jäävad ka rõngad kinni ja siis paneb kaa kõik silindrise sattuv küte kolinal alla
Postitatud: 14 Juul 2004 23:11
Postitas sass85
no asi oli seisnud 4 aastat,kolivid olid kinni,väike kang ja ja topka asi töötas,ja haises niiet jube suitses ka:P
pena oli ka aastast 2000,algus arvasin et suitseb ja haiseb sellest et silindritesse panin õli,aga asi muutus siis kui uue pena peale valasin.
vana pena oli ikka oma pool paaki:D,selle kimasin ikka maha.
no karteri tuulutuse voolik ei tahtnud eriti seal seista,minu meelest sealt õli ka välja ei pressinud.
Postitatud: 21 Juul 2004 00:35
Postitas mait666
mul on sama lugu::sein
Postitatud: 21 Juul 2004 00:49
Postitas burner
õli võib ka vana olla.
Postitatud: 21 Juul 2004 14:09
Postitas Laurimetall
Mingid ladamehed on mulle rääkinud ,seda ,et karpasse vett kallata ,et teeb tahmast puhtax ja rõngad lahti.
Postitatud: 21 Juul 2004 14:46
Postitas olaaf
Algselt postitas: Laurimetall
Mingid ladamehed on mulle rääkinud ,seda ,et karpasse vett kallata ,et teeb tahmast puhtax ja rõngad lahti.
sellega peab ettevaatlik olema.
teadupärast ei saa vett niipalju kokku suruda kui õhku - kui liiga palju kalald siis võib palju paha teha!
valada tuleb kindlasti destilleeritud vett!
Postitatud: 21 Juul 2004 21:37
Postitas Boxer
kas õlil võib olla bensu lõhn sellepärast, et kolvid või silindripinnad on ära kulunud ja benssu kokku surudes, pääseb natukene bensiini õli hulka, mul endal oli sama jama, et auto suitses jubedalt ja ju oli õlil bensu lõhn ka, lasin plokki puurida ja nüüd seda probleemi enam ei ole

Postitatud: 21 Juul 2004 23:30
Postitas sass85
kas sinna mootorisse kannatab valada ziguli õli ?
järvel ben autos 92-eeki 4 liitrit:)
Postitatud: 21 Juul 2004 23:46
Postitas hullmaks
tondil moto poes lada õli 5 liitrine kanku 76 eeku ja kui teed kliendikaardi saad 5 % alet:spin
Postitatud: 22 Juul 2004 09:49
Postitas sass85
zigulii õli on ikka naturaal õli?
Postitatud: 22 Juul 2004 10:08
Postitas olaaf
Mineraal õli on,
zhiguli õli pole iseenesest halb - eriti kui teda tihedamini vahetada, kuid muret teeb ebaühtlane kvaliteet, ja palju tootjaid.
samuti on zhiguli õli talvel külmaga teistest paksem ja kuumaga jälle teistest vedelam.
mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
Postitatud: 22 Juul 2004 11:45
Postitas põletaja
Algselt postitas: olaaf
mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
Nüüd läks vähe puusse All climate on täitsa olemas(mineraalõli) Dura Blend aga seevastu hoopis poolsünt, nagu Max life-gi
Postitatud: 22 Juul 2004 12:47
Postitas Boxer
minu meelest oli lukoilis ka zikzi õli mingi 76 krooni 5 liitrit
Postitatud: 22 Juul 2004 18:33
Postitas sass85
Algselt postitas: moosmoosik
Algselt postitas: sass85 zigulii õli on ikka naturaal õli?

päris hea mõte see naturaalne õli!!! et kasvab nagu põllul või???:P:P:lol
ma jäin pärast ise ka mõtlema ,mis jama ma kirjutasin ,mineraal ikka:D
nii et ikka mõni lääne mineraal õli oleks ikka kasulik sisse valada,mootor ka suts hõre:(
Postitatud: 23 Juul 2004 08:52
Postitas mess
Õlidest siin foorumis juba oi kui palju juttu olnud, ning eks igaüks jääb ikka oma arvamuse juurde. Seda aga võib kindlasti ütelda, et õlipealt kokkuhoitud kroon toob endaga mootori remondi õige suure hulga kilomeetreid lähemale.
Aga olaaf, miks sa äsja remonditud mootorisse MaxLife soovitada panna? See ju mõeldud just üle 100 000 sõitnud mootoritesse. Minu loogika ütleb et tuleks pigem siis juba vastupidi kasutada.
Postitatud: 31 Jaan 2005 00:37
Postitas aeromen
see et bena on mootoris ehk õli haiseb bena järgi on sellest ka tulenev et karpa ujuk on bena täis saand ja ujuk on põhjas ja bena voolab pidevalt sisselaske kollektorisse ja sealt mootori ruumi mis ära ei põle mul oli nii,kui ma omale sierra ostsin õli tase oli kaks korda suurem kui pidi olema,kui käima panin siis ossas nagu vana kurat ise ,aa bena läks ka mõnusalt ,siis võtsin karpa laiali ja oligi, ujuk oli bena täis ....
Postitatud: 10 Veebr 2005 23:15
Postitas Alex
niih...nüüd olen jõudnud käiguosa juurest mootori juurde ja kohe on ka probleemid käes:mõõtevarda järgi oli sees peaagu kaks normi! egas midagi...vana õli välja ja...vedel nigu diisel ja haiseb bensu järgi!võtsin siis bensupumba maha aga membraan tundus ligemal silmitsemisel terve olevat.Mootor käivitub väga hästi ja töötab ühtlaselt aga kus kohast see bensiin siis õli sekka saab?Ja kuidas on ilma mootorit lahti võtmata õlirõngaid kontrollida?(on see üldse võimalik)Igaks juhuks vahetan muidugi ka membraani ära aga mis edasi teha?
masin on enne mind aastapäevad seisnud aga bensiin oli juba enne seisma jäämist seal sees.
Ideid?
Postitatud: 10 Veebr 2005 23:36
Postitas olaaf
bensiin võib ka läbi rõngaste karterisse jõuda.
oled sa kindel et see bensiin need 2 normi tegi?
ehk hoopis jahutusvedelik..
eriti kui membraan terve tundus olevat.
eks kui vahetad õli ära ja sõidad siis saad paari päeva pärast teada.
