Bensiini järgi haisev õli

Bensiini järgi haisev õli

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Bensiini järgi haisev õli

Postitus Postitas sass85 »

on se võimalik et mootori õlil on bena hais juures.
ja kui on mis imekapremonti se mootor vajab?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui õli tasapind ka tõuseb pisihaaval siis on bensiinipumba membraan läbi või mõni silinder ei tööta korralikult. Võib olla lihtsalt küünla viga, võib ka olla madal kompressioon (mootor läbi). Kui sul on karterituulutuse toru õhupuhasti küljes, kas siis seal ka õli on. Kui toru juba alla viidud, siis on see viide kulunud mootorile.
C
t
tay
Suletud kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tay »

jah sul võib olla bensu pumba membraan läbi rõngad kulunud ja kui mootor kaua seisnud siis jäävad ka rõngad kinni ja siis paneb kaa kõik silindrise sattuv küte kolinal alla
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

no asi oli seisnud 4 aastat,kolivid olid kinni,väike kang ja ja topka asi töötas,ja haises niiet jube suitses ka:P
pena oli ka aastast 2000,algus arvasin et suitseb ja haiseb sellest et silindritesse panin õli,aga asi muutus siis kui uue pena peale valasin.
vana pena oli ikka oma pool paaki:D,selle kimasin ikka maha.
no karteri tuulutuse voolik ei tahtnud eriti seal seista,minu meelest sealt õli ka välja ei pressinud.
m
mait666
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mait666 »

mul on sama lugu::sein
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

õli võib ka vana olla.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Mingid ladamehed on mulle rääkinud ,seda ,et karpasse vett kallata ,et teeb tahmast puhtax ja rõngad lahti.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Laurimetall
Mingid ladamehed on mulle rääkinud ,seda ,et karpasse vett kallata ,et teeb tahmast puhtax ja rõngad lahti.
sellega peab ettevaatlik olema.
teadupärast ei saa vett niipalju kokku suruda kui õhku - kui liiga palju kalald siis võib palju paha teha!
valada tuleb kindlasti destilleeritud vett!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
b
Boxer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 31 Aug 2003 20:23
Asukoht: Harju mk, Harku v, MUraste küla, Muraka 55
Autod: Vaz 2103 - 1974
Kontakt:

Postitus Postitas Boxer »

kas õlil võib olla bensu lõhn sellepärast, et kolvid või silindripinnad on ära kulunud ja benssu kokku surudes, pääseb natukene bensiini õli hulka, mul endal oli sama jama, et auto suitses jubedalt ja ju oli õlil bensu lõhn ka, lasin plokki puurida ja nüüd seda probleemi enam ei ole :spin
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

kas sinna mootorisse kannatab valada ziguli õli ?
järvel ben autos 92-eeki 4 liitrit:)
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

tondil moto poes lada õli 5 liitrine kanku 76 eeku ja kui teed kliendikaardi saad 5 % alet:spin
-
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

zigulii õli on ikka naturaal õli?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mineraal õli on,

zhiguli õli pole iseenesest halb - eriti kui teda tihedamini vahetada, kuid muret teeb ebaühtlane kvaliteet, ja palju tootjaid.
samuti on zhiguli õli talvel külmaga teistest paksem ja kuumaga jälle teistest vedelam.

mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Algselt postitas: olaaf

mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
Nüüd läks vähe puusse All climate on täitsa olemas(mineraalõli) Dura Blend aga seevastu hoopis poolsünt, nagu Max life-gi
ostsid siis sõida
b
Boxer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 125
Liitunud: 31 Aug 2003 20:23
Asukoht: Harju mk, Harku v, MUraste küla, Muraka 55
Autod: Vaz 2103 - 1974
Kontakt:

Postitus Postitas Boxer »

minu meelest oli lukoilis ka zikzi õli mingi 76 krooni 5 liitrit
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

Algselt postitas: moosmoosik
Algselt postitas: sass85 zigulii õli on ikka naturaal õli?

:lol päris hea mõte see naturaalne õli!!! et kasvab nagu põllul või???:P:P:lol
ma jäin pärast ise ka mõtlema ,mis jama ma kirjutasin ,mineraal ikka:D
nii et ikka mõni lääne mineraal õli oleks ikka kasulik sisse valada,mootor ka suts hõre:(
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Õlidest siin foorumis juba oi kui palju juttu olnud, ning eks igaüks jääb ikka oma arvamuse juurde. Seda aga võib kindlasti ütelda, et õlipealt kokkuhoitud kroon toob endaga mootori remondi õige suure hulga kilomeetreid lähemale.

Aga olaaf, miks sa äsja remonditud mootorisse MaxLife soovitada panna? See ju mõeldud just üle 100 000 sõitnud mootoritesse. Minu loogika ütleb et tuleks pigem siis juba vastupidi kasutada.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
aeromen
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas aeromen »

see et bena on mootoris ehk õli haiseb bena järgi on sellest ka tulenev et karpa ujuk on bena täis saand ja ujuk on põhjas ja bena voolab pidevalt sisselaske kollektorisse ja sealt mootori ruumi mis ära ei põle mul oli nii,kui ma omale sierra ostsin õli tase oli kaks korda suurem kui pidi olema,kui käima panin siis ossas nagu vana kurat ise ,aa bena läks ka mõnusalt ,siis võtsin karpa laiali ja oligi, ujuk oli bena täis ....
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

niih...nüüd olen jõudnud käiguosa juurest mootori juurde ja kohe on ka probleemid käes:mõõtevarda järgi oli sees peaagu kaks normi! egas midagi...vana õli välja ja...vedel nigu diisel ja haiseb bensu järgi!võtsin siis bensupumba maha aga membraan tundus ligemal silmitsemisel terve olevat.Mootor käivitub väga hästi ja töötab ühtlaselt aga kus kohast see bensiin siis õli sekka saab?Ja kuidas on ilma mootorit lahti võtmata õlirõngaid kontrollida?(on see üldse võimalik)Igaks juhuks vahetan muidugi ka membraani ära aga mis edasi teha?
masin on enne mind aastapäevad seisnud aga bensiin oli juba enne seisma jäämist seal sees.
Ideid?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

bensiin võib ka läbi rõngaste karterisse jõuda.
oled sa kindel et see bensiin need 2 normi tegi?
ehk hoopis jahutusvedelik..
eriti kui membraan terve tundus olevat.
eks kui vahetad õli ära ja sõidad siis saad paari päeva pärast teada. :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta