Bensiini järgi haisev õli
Bensiini järgi haisev õli
Bensiini järgi haisev õli
on se võimalik et mootori õlil on bena hais juures.
ja kui on mis imekapremonti se mootor vajab?
ja kui on mis imekapremonti se mootor vajab?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui õli tasapind ka tõuseb pisihaaval siis on bensiinipumba membraan läbi või mõni silinder ei tööta korralikult. Võib olla lihtsalt küünla viga, võib ka olla madal kompressioon (mootor läbi). Kui sul on karterituulutuse toru õhupuhasti küljes, kas siis seal ka õli on. Kui toru juba alla viidud, siis on see viide kulunud mootorile.
C
no asi oli seisnud 4 aastat,kolivid olid kinni,väike kang ja ja topka asi töötas,ja haises niiet jube suitses ka:P
pena oli ka aastast 2000,algus arvasin et suitseb ja haiseb sellest et silindritesse panin õli,aga asi muutus siis kui uue pena peale valasin.
vana pena oli ikka oma pool paaki:D,selle kimasin ikka maha.
no karteri tuulutuse voolik ei tahtnud eriti seal seista,minu meelest sealt õli ka välja ei pressinud.
pena oli ka aastast 2000,algus arvasin et suitseb ja haiseb sellest et silindritesse panin õli,aga asi muutus siis kui uue pena peale valasin.
vana pena oli ikka oma pool paaki:D,selle kimasin ikka maha.
no karteri tuulutuse voolik ei tahtnud eriti seal seista,minu meelest sealt õli ka välja ei pressinud.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sellega peab ettevaatlik olema.Algselt postitas: Laurimetall
Mingid ladamehed on mulle rääkinud ,seda ,et karpasse vett kallata ,et teeb tahmast puhtax ja rõngad lahti.
teadupärast ei saa vett niipalju kokku suruda kui õhku - kui liiga palju kalald siis võib palju paha teha!
valada tuleb kindlasti destilleeritud vett!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mineraal õli on,
zhiguli õli pole iseenesest halb - eriti kui teda tihedamini vahetada, kuid muret teeb ebaühtlane kvaliteet, ja palju tootjaid.
samuti on zhiguli õli talvel külmaga teistest paksem ja kuumaga jälle teistest vedelam.
mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
zhiguli õli pole iseenesest halb - eriti kui teda tihedamini vahetada, kuid muret teeb ebaühtlane kvaliteet, ja palju tootjaid.
samuti on zhiguli õli talvel külmaga teistest paksem ja kuumaga jälle teistest vedelam.
mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
Nüüd läks vähe puusse All climate on täitsa olemas(mineraalõli) Dura Blend aga seevastu hoopis poolsünt, nagu Max life-giAlgselt postitas: olaaf
mina soovitan uude mootorisse valvoline maxlife ja vähe kulunud mootorisse valvoline durablend (endine All Climate)
Samuti on väga heast küljest näidanud Agip i 20W50
ostsid siis sõida
ma jäin pärast ise ka mõtlema ,mis jama ma kirjutasin ,mineraal ikka:DAlgselt postitas: moosmoosik
Algselt postitas: sass85 zigulii õli on ikka naturaal õli?
päris hea mõte see naturaalne õli!!! et kasvab nagu põllul või???:P:P:lol
nii et ikka mõni lääne mineraal õli oleks ikka kasulik sisse valada,mootor ka suts hõre:(
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Õlidest siin foorumis juba oi kui palju juttu olnud, ning eks igaüks jääb ikka oma arvamuse juurde. Seda aga võib kindlasti ütelda, et õlipealt kokkuhoitud kroon toob endaga mootori remondi õige suure hulga kilomeetreid lähemale.
Aga olaaf, miks sa äsja remonditud mootorisse MaxLife soovitada panna? See ju mõeldud just üle 100 000 sõitnud mootoritesse. Minu loogika ütleb et tuleks pigem siis juba vastupidi kasutada.
Aga olaaf, miks sa äsja remonditud mootorisse MaxLife soovitada panna? See ju mõeldud just üle 100 000 sõitnud mootoritesse. Minu loogika ütleb et tuleks pigem siis juba vastupidi kasutada.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
see et bena on mootoris ehk õli haiseb bena järgi on sellest ka tulenev et karpa ujuk on bena täis saand ja ujuk on põhjas ja bena voolab pidevalt sisselaske kollektorisse ja sealt mootori ruumi mis ära ei põle mul oli nii,kui ma omale sierra ostsin õli tase oli kaks korda suurem kui pidi olema,kui käima panin siis ossas nagu vana kurat ise ,aa bena läks ka mõnusalt ,siis võtsin karpa laiali ja oligi, ujuk oli bena täis ....
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
niih...nüüd olen jõudnud käiguosa juurest mootori juurde ja kohe on ka probleemid käes:mõõtevarda järgi oli sees peaagu kaks normi! egas midagi...vana õli välja ja...vedel nigu diisel ja haiseb bensu järgi!võtsin siis bensupumba maha aga membraan tundus ligemal silmitsemisel terve olevat.Mootor käivitub väga hästi ja töötab ühtlaselt aga kus kohast see bensiin siis õli sekka saab?Ja kuidas on ilma mootorit lahti võtmata õlirõngaid kontrollida?(on see üldse võimalik)Igaks juhuks vahetan muidugi ka membraani ära aga mis edasi teha?
masin on enne mind aastapäevad seisnud aga bensiin oli juba enne seisma jäämist seal sees.
Ideid?
masin on enne mind aastapäevad seisnud aga bensiin oli juba enne seisma jäämist seal sees.
Ideid?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
bensiin võib ka läbi rõngaste karterisse jõuda.
oled sa kindel et see bensiin need 2 normi tegi?
ehk hoopis jahutusvedelik..
eriti kui membraan terve tundus olevat.
eks kui vahetad õli ära ja sõidad siis saad paari päeva pärast teada.
oled sa kindel et see bensiin need 2 normi tegi?
ehk hoopis jahutusvedelik..
eriti kui membraan terve tundus olevat.
eks kui vahetad õli ära ja sõidad siis saad paari päeva pärast teada.

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."