K:klapid klapid klapid
K:klapid klapid klapid
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
K:klapid klapid klapid
Olen suht palju kordi klappe reguleerinud ,kui kui külmalt käima panna ,siis klõbisevad ikka. Reguleerimised olen teinud raamatu järgi paarides 6-8, 4-7, 1-3, 2-5 Keerates nukvõlli 90 kraadi . Nüüd huvitakski mind see ,kuidas reguleeritaxe klapid nii ,et klõbinaid enam pole. Olen nagu kuulnud ,et saab ka teisiti reguleerida ,kui raamatus üteldud ,Keegi on rääkinud ka veel nookuri loksutamisest ,kuid endal kahjuks pole veel seda tunnetust ,kui palju on õige. Endal hakkas silma ,et kui klappi vahesid kontrollitakse lehtkaliibriga ,siis ei ole nuk mitte kõige madalamas olekus ,et kas äkki peax võtma teise nuk võlli kõrvale ja pöörma nuka kõige madalamasse seisu ja siis reguleerima kaliibriga . Igastahes hea nõu on oodatud
Puha vale, vänta keeratakse 180 kraadi, nukka keeratakse ikka 90 kraadi sest üks nuka pööre on kaks vända pööret. Ja indikaatorkell ei pruugi ka alati kõige täpsem olla, eriti siis kui nukk ja nookurid on kulunud.Algselt postitas: 2107
Nukkvõlli peab pöörama 180 kraadi iga paari vahel. Kõige täpsemini saab reguleerida indikaatorkella abil.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
kaliiber peab minema vahele kerge surumisega, kui oled kontramutri ära pingutanud siis mõõda uuesti, kui kaliiber läheb nüüd lõdvalt vahele, pead vahet pisut väiksemaks keerama pingutad kontra ära ja mõõdad uuesti. seda teed iga klapiga senikaua kuni vahe on paigas. Saab reguleerida ka nii, et iga silindri klappe keerad kui on survetakt ja kolv ülemises surnud seisus. Ja siis ikka sisselaskel kaliiber 0.15 ja väljalaskel 0.20, mis klapp on mis saad vaadata selle järgi, kuhu suubub sisselaske ja väljalaske kollektori vastav toru
-
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Nii sisse kui väljalase peab olema jahtunud mootoril 0,15-0,16mm.Klapi reguleerimisel tuleb klapivahe keerata nii peale,et kaliiber oleks raskelt liigutatav,seejärel keerata niipalju maha,et kaliiber tuleks pinguga välja ja annaks ka sisse tagasi lükata.
Pealekeeramine on vajalik põhjusel,et pind on lai ja tavaliselt puudutab nookur nukkvõlli mitte keskosaga vaid servaga ja alles pinge alla keeramisel keerab ennast õigesse asendisse.
Pealekeeramine on vajalik põhjusel,et pind on lai ja tavaliselt puudutab nookur nukkvõlli mitte keskosaga vaid servaga ja alles pinge alla keeramisel keerab ennast õigesse asendisse.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kui nukvõll ja/või nookurid on kulunud ei aita ükski reguleerimine. Hääl jääb ikka sisse.
Nookuril ei tohi mingit risti vagu sees olla (väga sageli on). Sealt üle minnes teebki nukk häält.
Paljudel uutel nookuritel on risti triibud (töötlemise jäljed) peal. Sealt saab ka uus nookur väga
kiiresti selle vao otsa üles. Ostes nookureid tuleks väga hoolikalt seda pinda vastu valget
vaadata. Kes otsib, see leiab ka korralikud nookurid.
Oma (lada omad loomulikult) nookurid poleerisin enne sisse panekut veel üle.
Nookuril ei tohi mingit risti vagu sees olla (väga sageli on). Sealt üle minnes teebki nukk häält.
Paljudel uutel nookuritel on risti triibud (töötlemise jäljed) peal. Sealt saab ka uus nookur väga
kiiresti selle vao otsa üles. Ostes nookureid tuleks väga hoolikalt seda pinda vastu valget
vaadata. Kes otsib, see leiab ka korralikud nookurid.
Oma (lada omad loomulikult) nookurid poleerisin enne sisse panekut veel üle.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
või nii siis lood? Küsin siin veel ,et eile proovisin klappe reguleerida nii ,et tõmbasin nookurid nii pingule ,et kui käega tõsta nookuri tagumist otsa ,siis ümbes 1mm on see lõtk ja kui tugevalt loksutada siis käib väike klõps . Võrreldes siis nii ,kui reguleerisin kaliibriga siis jäi see nookuri liikumine 2mm kanti , Panin siis mootori tööle ja hääl oli veiz tasem ja normaalsem kyll ( mahedam ) kuid mingi klapp ikka klõbiseb ( tühikäigul ja suurtel pööretel koormusega ) Raamatus oli kirjas ,et nookuri tagumist osa tõstes peab olema 0.5 mm see peax siis olema nii ,et kui loksutad nookurit ,siis klõpsu käija ei tohi ja natukene on tunda ,et nookul tõuseb . Kui see nookur reguleeritud sai ,siis proovisin kaliibrit vahele suruda ja ei lähe kohe mitte teine. Vahepeal mõtlesin ,et jätan kaliibri vahele ja siis tõmban nookuri kinni ( täpselt nii ,et ei suru veel klapile ) ja siis tõmban kaliibri välja . Täna aga proovin seda nookuri tagumise osa lõtku saada 0.5 mm peale
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Mingi uus teooria mul ,et kui reguleeriks klappe nii ,et kui kaliiber 0.15 lükata nuka ja nookuri vahele ,siis puudub nookuri lõtk ja kui kaliiber välja tõmmata ,siis hakkab nookur liikuma . See on ainult teooria!!! kui keegi asjast midagi targemat teab võiks ütelda ,kui nii teha nagu ma siin just kirjutasin ,siis kas see 0.15 kaliiber on ikka õige äkki peax sellise klappide reguleerimise meetodi juures kasutama teist kaliibrit?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas polnud see asi nii, et lehtkaliiber peab välja tulema 5kg jõuga tõmmates. kaliiber klapide vahele tagasi minna küll ei tohi, oma kogemustega jääb asi siis klõbisema..
uurin raamatuid, kui vastava koha leian siis panen siia ka täpsemalt!
uurin raamatuid, kui vastava koha leian siis panen siia ka täpsemalt!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmiq
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 122
- Liitunud: 08 Dets 2002 19:24
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: 2106&2121
kaliibriga saab ka siiski väga edukalt selle töö tehtud. ei loe end eriti kogenuks, ja siiani olen selle tööga kaliibirit kasutades väga edukalt hakkama saanud.ja see kinnitusmutika keeramisest tekkiva nookuriliikumise asja saab ka suht ruttu selgeks.
st et kui palju lahtiolles rohkem peale keerata jne.

-
vvazitehnik
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
tean et seal vandaseibi peal on take, kuid millise kriipsuga mootoriploki peal see tuleb tasa keerata et saaks sealt 6 ja 8 klapist reguleerima hakata, kohe on naha et kui aasta aega pole siksi timminud laheb koik meelest ara niisiis, kes viiciks tuletada meelde kuda saan oma nukkvolli keti oigesse astmesse tagasi, esiteks kui oieti maletan yuli vict alt jallegi seibi mark keerata paika monega neist kolmest kriipusust,keegi seletaks.


-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
ühtiksin motamehe jutuga ,et kui on kulunud ei aita ükski reguleerimine ja tundub et sa oled tõsiselt vaeva näinud ja tulemus ei ole ikke veel parem, usun et sellise proovimise peale oleksid pidanud küll juba paika saanud. soovitus kontrolli nukvõll ja nookur hoolikalt üle, sest ega see vahede õigeks seadmine nii raske ka ole ja tundub et sa oled iga suguste õpetuste
järgi teinud ja ka õieti. egas midagi edu. ja kui ei saa ise pöördu mõne sõbra poole, vahel jäävad nii tühised asjad silma vahele.
järgi teinud ja ka õieti. egas midagi edu. ja kui ei saa ise pöördu mõne sõbra poole, vahel jäävad nii tühised asjad silma vahele.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ei mäleta enam ,kuid suvel sai asi timmitud sinna seisu ,et kui mootor käima panna külmalt ,siis ei klõbise kui nüüd aeglaselt tooret maha hakata lükkama ( kohe peale käivitust) tuleb pisike klõbin sisse . Gaasi andmise peale kaob klõbin ära ( klõbiseb natuke aind tyhikäigul) Kui temp seier hakkab liikuma on klõbin täiesti kadunud ning ei klõbise üldse ei kõrgetel ega madalatel pööretel. Vihjeks nii palju ,et sai reguleeritud nii ,et kaliiber lääb lõdvalt vahele ja lõdvalt välja. Hästi õrn takistus on aind tunda ja see peale mutri pingutamist.