1. leht 1-st
Mootori forsseerimine
Postitatud: 19 Mär 2015 17:33
Postitas balzek
Tere,
Soov oleks siis saada infot mootori forsseerimise kohta.. tegemist 06 markeeringuga mootoriga..Kas, mida ja millises vahekorras teha? Mõni "Mihkel" võtab vaevaks jupid ära ka paigaldada?
Postitatud: 19 Mär 2015 18:52
Postitas Walter
Milleks mootorit vaja on? Kas soovid ka tänaval mugavalt sõita? Ja mis summadega oled ise arvestanud?
Postitatud: 20 Mär 2015 08:53
Postitas balzek
Tahaks vähe nobedamalt liikuda selle masinaga edasi.. proovikski mingi kalkulatsiooni kokku panna.. ütleme nt, kuhu jõuab 1k investeerimisega. ?
Postitatud: 20 Mär 2015 10:33
Postitas RRisto
poole peale
selle eest peaks ehk saama plokki vähe suuremad augud, uued kolvid, parema nuka + kaane porditud. aga vaja oleks ka head karpat + väljalaset.
Postitatud: 20 Mär 2015 12:16
Postitas teitur
Kui omale tegin, siis ploki puurimine järgmisse remonti + madalamaks lihvimine 2mm läks ca. 200€ tõukuris maksma. Nukkvõll 120+ eur, regullitav nukaratas 30€, elektronsüüte komplekt 70-80€ ....
Vahetamist vajavate osade nimekiri on pikk. Aga kõik oleneb mootori seisukorrast.
Postitatud: 26 Mär 2015 10:48
Postitas balzek
Plaan austada siis väljalaske tegemisest. Kumb valida kas 4-1 või 4-2-1 ? kui jämmu see toru peab olema, et pauk ilusti välja tuleb ?
Postitatud: 26 Mär 2015 10:50
Postitas balzek
kas kontaktivabal jagajal käivad ka teist sorti küünlad või lööb särtsu ka kõige tavalisematega ?
Postitatud: 26 Mär 2015 15:56
Postitas Hulkur
Suht head küsimused sul. Aga orig küünal ikka. Lihtsalt küünla pilu peab olema suurem kui kontatkiga jagajal. Peast ei mäletagi aga siin foorumis kindlasti kirjas. Sumpar

Võiks olla 1,6 motol kuskil 55mm. Kui tahad madalamalt jõudu siis peaks olema 4-2-1 süsteemiga. Kolde tegemine muidugi paras teadus. Ise olen ühe torukolde teinud.
Postitatud: 26 Mär 2015 16:05
Postitas balzek
Lugesin, et see väljalaske tegemine ka teadus.. "kuskil 55mm" ei rahulda mu küsimust. mainin siin kohal veel ära, et tulevikus saab sest 1.7.. Jääb siis 4-2-1 veel mingeid tähelepanekuid väljalaske ehitamisel ?
Küünalde küsimus tulenes ühe poemüüja soovitusest panna ma ei tea mis küünlad.. kontaktivaba süüde suht kapriisne värk.. kommukas põleb läbi üpris nobedalt ja kaks korda katsetada ei saa..
Postitatud: 26 Mär 2015 16:46
Postitas Hulkur
Arvan, et kontaktidega süüde kapriisne. Minul alati üks kommukas kaasas kui võistlusel käib. Siiamaani pole see vene junn saba andnud. Sumpari tegemine on teadus ja sellest keegi rääkida ei taha, kuna mõnele mehele toob leiva lauale. Minul tehtud kolle 36mm torust. 4-2-1 süsteemis. 2 toru saavad üheks kkasti lõpus. Peale seda on 58mm toru ja lõpus üks resopütt. Targad insenerid laitsid maha

Kolle pidi valesti olema ja toru liiga jäme ja resonaatoreid pidi 2 olema.
Postitatud: 27 Mär 2015 10:31
Postitas holden
Endal 1.6 (kangema nukaga) on 51mm toru (poest summuti toru). Üsna kindel et jämedamat pole vaja juhul kui 1.8-2.0L ei ehita. Ise pooldaks antud olukorras 4-2-1 kollet. Kõrid peaks olema ühe pikkused. Muud infot ei oska jagada (jutte kuulnud aga ise kindel pole).
Juhul kui sellist asja vaja anna teada - laserlõigatud (õhukese relaka lõikekettaga saab nagu naksti sisse/väljalaske eraldada).
[img=650x367]
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55B8CE83[/img]