1. leht 2-st

Kas on mõtet pritsungil?

Postitatud: 08 Juul 2004 21:14
Postitas wilson
tahaks teada????
1.kas saab panna pritsungit 1,5l mootorile?
2.mis annab juurde?
3.kas on mõtet?


ette tänades:wilson.

Postitatud: 08 Juul 2004 21:48
Postitas Moss
1. Annab küll panna, ükskõik mis bensiinimootorile.
2. Annab juurde seda, et ei pea kartma külmkäivitusel liigset rikastumist; kütus on pihustunud paremini; kütusekogused on täpsemad ehk siis mugavam kasutada, õkonoomsem, võimsam kui karburaatoriga.
3. Nii ja naa.

Postitatud: 08 Juul 2004 22:24
Postitas olaaf
siiamaani ainult präänikut jagatud mossi poolt..
panen siis piitsa ka:
1. kapriisne
2. keerulisem hooldada, kulukam remontida
3. kui teele jätab siis ei oska kuidagi torkida teist
4. väga raske korralikult ja ökonoomselt tööle panna.

Postitatud: 08 Juul 2004 22:27
Postitas tuhajuhe
Ja paigaldus koos ümber ehitusega odav ei tule.

Postitatud: 08 Juul 2004 22:38
Postitas Moss
* Ei ole kapriisne
* Ei vaja erilist hooldust, pead jälgima et suvalist s***a ei tangi
* Torkimist ei vaja, teele üldiselt ei jäta, korralikult tööle saamine pole kindlasti midagi superlihtsat aga sama kehtib ju ka karbussi kohta.
* Lada omahinnaga võrreldes jah kulukas...sellegipoolest ostetakse ju ka 5käigulisi kaste mis teadupärast odavad ei ole.

Postitatud: 08 Juul 2004 23:04
Postitas wilson
kui kallis on sis see ylikallis 5käiguline lada käigukast

Postitatud: 08 Juul 2004 23:07
Postitas motamees
Poes kuskil 10 tuhat. Oleneb dollari kursist.
Kasutatud asja eest küsitakse tavaliselt poole vähem.

Postitatud: 08 Juul 2004 23:11
Postitas wilson
kle kas te nalja ei tee we??? mul on endal ka olemas 5 käiguline kast.soomest toodud ja tahtisn juba 1000eeki eest maha nyya:D

Postitatud: 08 Juul 2004 23:36
Postitas sass85
aga mis efekti annaks 2 karpat,peale meeletu kytte kulu?

Postitatud: 08 Juul 2004 23:41
Postitas wilson
see kyttekulu minu meelest kyll savi.

Postitatud: 09 Juul 2004 10:56
Postitas olaaf
et kui käima paned siis poole tunniga võtab tühikäigul palju bena?
see oli germo esialgne tulemus kui ma ei eksi - kui tal surveaste veel madal oli :)

kui nüüd nou-haust rääkida siis sobis ladale mõningate ümberehituste/keevitustega bmw 325 sisselaske kollektor ja vw golfi 1,6 pritsung sellele peale.

Postitatud: 09 Juul 2004 11:27
Postitas Zero
Et see siis tähendab,et kui paned pritsungi peale siis peab kohe surveastet tõstma?

Postitatud: 09 Juul 2004 11:44
Postitas wilson
MA EI MYY OMA 5 KÄIGULIST KASTI POLE MÕTET SAATA U2Ud.

Postitatud: 09 Juul 2004 12:10
Postitas dasf
see on jama jutt:sein:sein:sein mingil juhul ei võta pritse niipalju kui siin on mainitud
ja see süsteem ei maksa ka palju minul maksis pihustid + pump ja jaotur kokku 2000-
sisselaske kollektor keevitati trammipargis 2000-

Postitatud: 09 Juul 2004 12:32
Postitas olaaf
palju sul siis kütet praegu võtab, oled midagi ette ka võtnud veel? regullinud vms..

Postitatud: 09 Juul 2004 21:54
Postitas Ardi Soovik
Pritsung originaalis annab kütusesäästu ja puhtamaid väljaheitegaase.Tulen homme kokkutulekule 1700i-ga ja arvatavalt saan kiirendustel 1,6-ste karburaatoritega autodelt pähe.Kuna pritsungisüsteemil on lambda andur mis registreerib põlemisgaaside koostist ja pritsungi aju lahjendab segu kui põlemisgaasides on palju põlemata kütust.Muidugi kui lamda andurit lollitada (takistid vms) siis saaks ka paremat minekut.

Postitatud: 10 Juul 2004 01:20
Postitas Moss
Olaafile siis uus kohustus: võtta kaasa Ardile 100k oomine takisti hobujõudude tarvis :D, veel parem reostaat.

Postitatud: 24 Juul 2004 13:23
Postitas burner
tõstan teema uue küsimusega üles: kas 2.0 chia ford scorpio pritsungit annab peale aretada?

Postitatud: 25 Juul 2004 00:53
Postitas Moss
Oleneb täiesti mis mootorile. Kui 1.2, siis on asi natuke nutune. Värk nimelt selles, pihustid natuke suured, 1.7 mootor oleks juba parem. Pihustitel selline asi nagu duty cycle ehk siis lahtioleku aeg protsentides. Kui on väga suured pihustid, muutub see tsükkel madalatel pööretel väga väikeseks (2millisekundit on juba liiga lühike aeg) ja mootori töö ebaühtlane.
Seda annaks kindlasti parandada väiksemate pihustitega, aga siis tuleb juba õhulugemise seadmega jändama hakata. Loodetavasti loeb see pritse (nagu paljud muud tavamasinate omad) õhu ruumala, mitte kollektoris valitsevat rõhku. Sinna õige takisti sobitamisel võib juba asja saada, aga jälle võib kummitama hakata see, et "liiga suur lugeja" ja väiksemate koguste mõõtmine probleemne.

sai nüüd suht keeruline jutt...

Loe lisa (inglisekeeles paraku): http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_he ... _i_en.html


EDIT: Jutt käib praegu täis el. pritsest. Dasfi masinal oleva meh. pritse seadistamist eriti ei ole uurinud.

Postitatud: 25 Juul 2004 13:25
Postitas burner
njah, aga millise masina pritsungit annaks aretada, vältides probleeme ja et hind oleks ka võimalikult väike?
ja nagu ma aru saan, siis teen sobivad ladale????
The injection system consists of simple parts like:
- fuel pump (in-tank system of some Opel, Audi, VW or like)
- Air Volume Sensor (Seat Ibiza 1.2, according to its Bosch No.)
- Control Unit (Opel Ascona 1.8, according to its Bosch No.)
- 4 injector valves together with inlet manifold (custom design)
- Throttle valve of 70mm. Possibly from a BMW
- Water temperature sensor (many models would fit)
- Adjustable resistor to modify the water temp sensor's signal
- 2x6..7m of fuel pipe, for the pressurized pipe and for the return pipe
- wires, one relay, two fuses
- much enthusiasm