1. leht 1-st

K: Õlisurve kadunud

Postitatud: 01 Veebr 2015 21:22
Postitas penzio
Masinaks 1977 aasta 2106. Kui masin garaaz sõitis näitas õlisurve kell ilusti 4 peal ja tühikäigul oli ka seier seal ~2 peal.
Garaazis sai masin haakekonksu pidi üles tõstetud, kuna vahetusse läks sillatala. Sellises asendis rippus ta oma 2-2,5 nädalat. Nüüd kui sillatala vahetatud ei ole enam õlisurvet :o sõidu ajal natu nullist üleval ja tühikäigul hoiatustuli põleb.

Kas tõesti valgus nüüd miski jama õlipumba ette või võib viga ka milleski muus olla? Õlitase mootoris on normis.

Postitatud: 01 Veebr 2015 23:58
Postitas Edel
Vaata, kas juhtmed on andurite ja mõõdiku taga korralikult kinni ja nende kontaktid puhtad. Õlirõhk lihtsalt seismisega ära kaduda ei tohiks.

Postitatud: 02 Veebr 2015 08:35
Postitas penzio
Uurin neid juhtmeid aga kahtlen kas needki seismisega paigast nihkuda said :)

Postitatud: 03 Veebr 2015 07:04
Postitas penzio
Vahetatud rõhu kell ja andur, näit läks tiba paremaks. Sõidu ajal (umbes 80km/h) liigub seier umbes 2 peale ja tühikäigul hoiatustuli ei sütti.

Kevadel tuleb arvatavasti mootor juppeks võtta ;)

Postitatud: 05 Veebr 2015 12:17
Postitas IngmarSid
Võimalusel tasub see originaal rõhu näidiku süsteem välja vahetada millegi natuke pädevama vastu. Julgen soovitada tooteid Autometer´i valikust.

Postitatud: 05 Veebr 2015 12:45
Postitas penzio
Sai mõõdetud manomeetriga ja 3 bar rõhku andis kenasti välja. Praeguseks saaga lõppenud aga ega see mootor lahti võtmisest pääse!