1. leht 1-st
mootoris saale kolks
Postitatud: 16 Juun 2004 18:33
Postitas muidumehike
Mootoril tehtud kapitaal remont ja anti kohe kuuma eelmise omaniku poolt nning mootorisse tekkis saale kolks. Kas on m6tet saalesid vahetada ja kui raskeks see osutub ise tehes ? V6i j2tta mootor sinna paika ja uus otsida. mootoriks oli 011
Postitatud: 16 Juun 2004 18:44
Postitas Laurimetall
oleneb ,mis seisus silindrid ja kolvid on. Tavaliselt tõmbab just remonditud mootoril kepsu ära ,või tõmbab kolvile kriimud sisse. Ütleme ,et mootor töötab ,ainult saale kolks ,siis peaks korras väntvõlli korral saama mootori korda. Vastasel“juhul läheb vänt lihvimisse. saale kolks on ka selles mõttes halb ,et algul võib väike olla aga ajapikku läheb suuremaks ja siis on tõenäoline ,et vänt kah kindlalt tuksis. Soovitn mootor tõsise pilguga üle vaadata ja siis on näha kaua see mootor sõidab? Sellest järeldates tuleks siis kas saaled vahetada ,või uus Kolvigrupp panna. Kui mootoriga väike tutvus olemas ,siis saab ise kah hakkama.
Postitatud: 16 Juun 2004 18:45
Postitas motamees
Ikka tasub vaadata mis seal sees toimunud on. Mootori vahetuseks tuleb niikuinii see maha võtta. Siis vaatadki ja otsustad, kuidas edasi toimida.
Postitatud: 16 Juun 2004 18:50
Postitas Laurimetall
Ma ei tea ,kas see on hea mõte (tõsta mootorit alt ning siis karter ära monteerida ) Acidi autol sai niimoodi 4 silinder käima pandud aega läks kõigi kolbide välja võtmisega ja tagasi panemisega mingi pool päeva ) NB !! mootori monteerimisel hoiduge liivatera sattumisest saalede vahele ja silindri pinnale.
Postitatud: 17 Juun 2004 00:49
Postitas muidumehike
Mootoriga on tutvusi tehtud kyll enamjaolt ylevalt poolt

Mootor sai maha tõstetud ja praegu seisab auto tyhjalt sest ega saale kolksuga pikalt s6ita ei tohi ning yle 2500 pöördeid ei kannata kuulata. On kellelgi aimu palju saaled maksta võivad

Suur tänu kõigile vastanuile !

Postitatud: 17 Juun 2004 01:00
Postitas Laurix
saaled saad max 200.- eeki mõlemad, nii raami kui kepsu omad! ainult, pead veenduma, mis mõõt sul seal enne peal oli, uuri saalet lähemalt, kui on mingi linnuke vms siis on orig. mõõt, kui aga mingid numbrid, siis vastava numbri mõõtu pead küsima! ja kas vänt oli korralik? st ilma kriipsudeta? põhimõtteliselt, et kui küünega risti üle tõmbad ei tohi midagi tunda olla, muidu pole saale vahetusel ka erilist mõtet!:(
Postitatud: 17 Juun 2004 22:24
Postitas tuhajuhe
Tavaliselt kaasneb kepsu kolksuga ka kepsu ära viskamine,kui on sõidetud piisavalt kaua selle kolksuga.Saale lõtk peksab kepsu alumise silma ellipsi ja siis on see keps ainult emexi väärt.Nii et see tuleks kindlasti ära mõõta.