1. leht 1-st
Mootori värv
Postitatud: 14 Juun 2004 18:11
Postitas muf
Otsisin aga ei leidnud ! Kudas värida vajadusel mootorit . Milliseid värve kasutada , kes on mida kasutanud . Kuidas on välja tulnud ?
Postitatud: 15 Juun 2004 21:15
Postitas Moss
Täna käisin ühes kohalikus kaupluses. Aerosoolid temp. taluvusega 250C olid: must, hõbedane 80 krooni, valge 135krooni.
Postitatud: 16 Juun 2004 10:06
Postitas erkiauta
ahjuvärv maksis ainult 65.- kui ma ei eksi ja polnud vahet miz värvi osta soovid, sest kõik olid ühe hinnaga
Postitatud: 18 Juun 2004 11:18
Postitas alar555
need kuumakindlad aerosoolid tulevad mootorit survepesuga pestes maha.olen katsetanud.
Postitatud: 18 Juun 2004 12:02
Postitas tamps19
kui mootor korralikult puhtaks teha ja karestada siis ei tule olen isegi proovinud:bouncing
Postitatud: 20 Juun 2004 23:34
Postitas AaClub
Milleks on vaja mootorit survepesuriga pesta ? ja isegi kui pesed siis ää topi pesurit liiga ligidale. Lihtne siis ei tohiks ka probleemi esineda et värv koorub.
Muideks päris raske on saada mootorit nii ideaalselt puhtaks, et sinna värv korralikult kinni jääks. Tähendab saab aga väga aeganõudev töö on ja spets rasva, silikooni ja muude lisandite vabasid puhastusaineid tuleb kasutada
Postitatud: 20 Juun 2004 23:37
Postitas Moss
Aga krunti vms alla pole vaja siis?
Postitatud: 21 Juun 2004 16:12
Postitas AaClub
Kuumakindlale värvile ei käi minuteada krunt alla, sest siis ta kuumakindlus ju muutub. Ei ole küll selles 100% kindel aga eks ole ka olemas mingeid spets krunte. Aga nagu ma aru saan siis tahetakse jälle odavalt läbi saada kuid ma ei usu et see odav on. Kui tegu on vana mootori värvimisega siis päris raske on teda puhtaks saada, nii et mingeid roostes kohti ei jääks.
Seega mina soovitan värvimiseks "Hameraiti" (kirjapilti ei tea sry kui valesti kirjutasin)

ainus viga, et see pole eriti odav lõbu, kuid kõige parem lahendus ehk.
Postitatud: 21 Juun 2004 16:21
Postitas motamees
Algselt postitas: AaClub
Seega mina soovitan värvimiseks "Hameraiti" (kirjapilti ei tea sry kui valesti kirjutasin)

ainus viga, et see pole eriti odav lõbu, kuid kõige parem lahendus ehk.
Mina Hammeritet küll kusagile sihukesse kohta enam ei pane, kus bensiiniga tegu. See sinder lahustub benas.
Oma mootori pesin kenasti puhtaks, siis silikonieemaldiga veel korralikult üle. Pärast krunt ja vene aegne ML värv sinna peale. ML-i kuivamistemperatuur on antud 110kraadi. See peaks sinna sobima nagu ma arvan. Siiani on erinevad värvid ikka maha koorunud. Just kollektori ligidalt. Mujalt nagu norm.
Kuumakindlale värvile krunti alla ei panda. Aga ka kuumakindel värv kardab bensiini. Muidu seisab normilt peal. Värvisin oma tsikli mootori sellega ära. Enne lasin mootori liivapritsi alt läbi. Muidu ei seisa ükski värv alumiiniumi peal.