1. leht 1-st

K: 1.7 i mootori kohta

Postitatud: 17 Nov 2014 10:29
Postitas vkuus
Tere kuna omal kokkupuude puudub seda tüüpi mootorite kohta siis küsiks targematelt nõu.plaanin oma 1.3liitrise suurema jõuallika vastu vahetada ja 1.7 vast juba jaksab minna.
1. kui keeruline on seda vahele aretada ja pritsungit paigaldada
2. kui palju ja kas see mootor kannatab forssimist ja / või turbotamist ?
3. palju oleks reaalne maksta sellise moto eest

ettetänades Vkuus

Postitatud: 17 Nov 2014 11:19
Postitas RRisto
tere,

mul õnnestus saada 150ga, ilma karpata ... kui on 073 karpa küljes, siis 250-300e võid vabalt maksta.

Uurisin mõniaeg tagasi monopritse ja karpa asja ning sain soovituse karpa peale jääda, kuna monopritse nii ja naa asi. Aga kui aretada kaasaegne EFI süsteem peale, siis saab ta korralikult jooksma.

Endal tuleb RR/RS SU-klassi tingimustele mootor, siis vist 150 jõudu sealt kätte ei saa, aga kui panna 84mm vänt + kerdeg kepsud/kolvid + s.a suuremaks + suured/kerged klapid + kange nukk + kõik avad voolavaks/suuremaks = siis saab selle 150hp/200nm kätte küll.

EDU!

Postitatud: 17 Nov 2014 12:36
Postitas vkuus
tänud kiirete vastuste eest ,ladaklubis elu käib ikka :D
ise eelistaks pritsungit ikka karpale aga eks peab uurima siis veel seda asja.

kellegil veel ettepanekuid /kogemusi ?

Postitatud: 18 Nov 2014 12:14
Postitas olaaf
kõige suurem takistus on ikkagi 3000-4000 pöörde peale arvestatud sisse ja väljalase.
Standard väljalaske kollektoriga pole mõtet mootorit üle 6000 pöörde väga keerutada.

Postitatud: 18 Nov 2014 21:20
Postitas vkuus
torukolle ja vabam väljalase läheks külge nagunii.
Aga teoreetiliselt kui kiiresti see mootor (1.7i siis ) on võimeline 0-100ni liikuma forseeritud kujul ,ilma turbotamata ? on aimu kellegil ?
Ja mida teha täpsemalt?
ütleme plokikaant lihvida ,klapid asjad vahetada suuremate vastu ja metallist plokikaane tihend panna nt ?
plokki kangemad / kergemad kolvid,teine väntvõll ?

Postitatud: 18 Nov 2014 22:20
Postitas olaaf
korralikult tehtud mootori ja aeglaste ülekannete ning korraliku rehviga ~7 sekundit.
maksab kahjuks tuhandeid sest palju asju tuleb lisaks mootorile endale veel hankida! illusioone odavast kuid võimsast asjast pole mõtet luua...

Postitatud: 18 Nov 2014 22:43
Postitas RRisto
kui summadest rääkida siis mul arvestus nii:

mootor - 1200 + ostuhind
tagasild - 600 + kokkupanek + määre
k. kast - krt ei teagi veel :D

ehk ega see odav lõbu ei ole, kuid samas kõige odavam ... BMW puhul on numbrid mitmekordsed.

kuid vaz'iga u. 7sek 0-100kmh .... no see on juba päris ulme kiirendus, rooli-istmetihend peab hästi pidama :lol

Postitatud: 18 Nov 2014 22:45
Postitas Qunts
Tean omast kogemusest 1,6 mootor ja tehtud kaas (äkki isegi liiga tehtud plokikaanele) ja madalamaks tehtud plokk jne. on tulemus ikka sama, kuigi oleks võinud kohe kõike õigesti teha !!!
Alla 2000 € rubla pole mõttet üritada tekkitada mootorist erilisi jõude !!!
Kodanik kes ka siin sinu postitustes on komenteerinud on teinud mootoreid ja kindlasti teeb ka edaspidi (edu talle)
Võtta ühendust ja proovi leida ühine keel !!! Lisaks leia piisav rahastus ja lõpptulemusega võiks nii mõnigi rahule jäeda :D

Edu soovides :)

Postitatud: 18 Nov 2014 23:08
Postitas RRisto
ega see 2000eur tundub päris reaalsena ..... sest mul ei olnud arvestatud sinna summa sisse head karpat, õlipumpa, bensiinipumpa, el. süüdet. jms vidinaid :) eks oleneb sellest ka, kas lähevad vene kolvid või mingid sepiskolvid, H-profiiliga kepsud, suur nukk jne .... aga jah, Olaafil on õigus .... kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta 2 asja ... 1 hea ja 1 odav :lol

Postitatud: 18 Nov 2014 23:30
Postitas Qunts
 
RRisto kirjutas:ega see 2000eur tundub päris reaalsena ..... sest mul ei olnud arvestatud sinna summa sisse head karpat, õlipumpa, bensiinipumpa, el. süüdet. jms vidinaid :) eks oleneb sellest ka, kas lähevad vene kolvid või mingid sepiskolvid, H-profiiliga kepsud, suur nukk jne .... aga jah, Olaafil on õigus .... kui tahad head ja odavat, siis tuleb osta 2 asja ... 1 hea ja 1 odav :lol
RRisto pane siis 4000 € kõrvale !!! (võib ka rohkem minna olenavalt sinu soovidest)
Läbi minu tutvuste ja paljude tarkade teadmiste tehakse sulle mootor !
Muidugi võid otse kõikide tarkade poole pöörduda :D
Mina olen vaid vahendaja :D
Valik on sinu !!!
Edu soovides :D

Postitatud: 19 Nov 2014 10:10
Postitas olaaf
ainult mootorist pole kasu - sinna peab õige sisse/väljalaske ka külge saama, siis vaja otsustada kas pritse või karpa ning milline süütesüsteem.

Postitatud: 19 Nov 2014 10:11
Postitas atzkarik
 
olaaf kirjutas:ainult mootorist pole kasu - sinna peab õige sisse/väljalaske ka külge saama, siis vaja otsustada kas pritse või karpa ning milline süütesüsteem.
Lisaks: Käigu kast, Sidur, Differ, ülekanne!

Postitatud: 19 Nov 2014 10:12
Postitas RRisto
läheb vähe OT'ks siin :lol

Qunts ... tänud, olen Olaafi poole pöördunud, loodan tema peale :)

VäikeMägilane .. 120hp/175nm on suht korralik number, ise arvan, et kui saan 100hp/150nm, siis on hea. aga kui asi valmis, siis üritan dünoga kontrollida

--------------

motosport ei ole odav :D