1. leht 2-st

Palun abi, karpaga probleem

Postitatud: 08 Nov 2014 17:42
Postitas Maaddiiss
Tervist! Hakkasin ükspäev siis karpat puhastama ja võtsin täiesti lahti ja panin karpa remont kompekti düüsid ja vahetasin tihendi, panin karpa külge tagasi aga enam käima ei lähe, bensiini voolab koguaeg peale... võtsin bensiini vooliku tagant ära käivitasin natuke aega ja läks lõpuks käima ja käis normaalselt nii kaua kuni vooliku uuesti taha panin. Autoks 21011 1.3 mootor. Mida peaksin vaatama?

Postitatud: 08 Nov 2014 18:34
Postitas student
Nõelklapi ikka panid tagasi? Kui jah, siis ehk mingil põhjusel ei sulgu korralikult.

Postitatud: 08 Nov 2014 19:28
Postitas karlerik110
Äkki ujuki tasapind nii paigast ära, et ujuk tõuseb vastu kaant aga nõelklappi ei sulge ?

Postitatud: 09 Nov 2014 11:16
Postitas olaaf
remont komplektid on erinevad - mõni on täielik prügi ja kasutada saab ainult mõnda komplekti seest.
nõelklapp tuleks alati hankida eraldi, firma "Unikar" toode kummi/polüretaan otsaga.

ise ja teised mu kliendid on sellisega sõitnud viimase 8 aasta jooksul oma 50000+ km küll kokku erinevates tingimustes.
NB! Enne paigaldamist tuleb teda leotada bensiini sees 4-5 minutit, siis paigaldada ning reguleerida kütuse reaalne tasapind.
Klassikalisel karburaatoril peab tasapind olema kaldpinna keskel kui auto siledal maal!

Postitatud: 09 Nov 2014 17:46
Postitas Maaddiiss
Tänan sai ujuki asendit mitmeid kordi muudetud ja hakkas käima

Postitatud: 11 Nov 2014 10:21
Postitas Maaddiiss
Nüüd tekkis siis uus probleem, paugub väga jõhkralt, kohapeal käib normaalselt nii kui tuled põlema panen sureb välja, hakkab kohapealt liikudes ka välja surema peab pöördeid kõrgel hoidma... oskab keegi aidata?

Postitatud: 11 Nov 2014 12:27
Postitas Fortran
Pakun välja mõned triviaalsemad mõtted.

Paukumine kui selline viitab näiteks valele süütenurgale. Püüa algatuseks tunde järgi jagajat pöörata.
Tarvitite lülitamise tagajärjel igasuguse ooperi pihtahakkamisel kontrolli, kas gene laeb. Äkki on aku tühi või oma mahtuvuse kaotanud.
Tuure kõrgel hoides on ehk tühikäik liigmadalale reguleeritud. Tasuks ettevaatlikult juurde keerata ja proovida. Karpa sättimise kontseptsiooni osas sõna võtta ei julge.

Postitatud: 11 Nov 2014 12:31
Postitas Maaddiiss
Kas keegi targem Tartus oleks valmis liikuma veidi ja üle vaatama, et mis täpsrmalt toimub? :)

Postitatud: 11 Nov 2014 12:32
Postitas Maaddiiss
Kas keegi targem Tartus oleks valmis liikuma veidi ja üle vaatama, et mis täpsrmalt toimub? :)

Postitatud: 11 Nov 2014 16:50
Postitas ToM
Süütejärjekord paigas?

Postitatud: 11 Nov 2014 19:02
Postitas olaaf
 
ToM kirjutas:Süütejärjekord paigas?
Ega ta käima vist normaalselt ei läheks muidu.
Kui tühikäigul käib kõigi silindritega katsu jagajat vastupäeva keerata.
Samas lada jagaja on hästi lihtne, kuid ta peab olema korras..

Postitatud: 11 Nov 2014 22:32
Postitas ToM
Noh ma ei tea, mul on õnnestunud küll mootor käivitada kui kaks silindrit omavahel vahetuses on. Normaalseks seda tõesti küll nimetada ei saa:)

Postitatud: 13 Nov 2014 01:13
Postitas Maaddiiss
Ostsin uue aku ja käisin täna siis sõitmas. Panin käima ja koha peal ei tahtnud üldse käia. Polnid kaks päeva käivitanud ka aga, suri välja kohe kui gaasi ühtlaselt peal hoidsin. Pidin gaasiga mängima et käiks ja pärast paariminutilist sõitu käis ilusti kohapeal aga masin absoluutselt ei liigu, panin gaasi põhja hakkas puterdama... homme vahetan jagaja kaane ära ja siis hakkan jagajat keerama.. eks homme näeb :)

Postitatud: 14 Nov 2014 10:19
Postitas Maaddiiss
Mulle tundub et aku ei lae aga kui auto käib ja aku juhtmed maha võtan siis käib auto ikka edasi. Abi?

Postitatud: 14 Nov 2014 11:39
Postitas Fortran
Tundub? Õigem oleks vast võtta tester ja kontrollida.

Teine efekt seisneb selles, et generaator võtab aku kohustused üle. Aga sellist olukorda (klemmide eemaldamine töötaval mootoril) ei tohiks küll kunstlikult tekitada! Teoreetiliselt (kui kaitsmed ei rakendu või pole tegu korrektsete kaitsmetega) võib vool ahelas kasvada kahjutekitavalt suureks.

Postitatud: 14 Nov 2014 12:14
Postitas student
Ära seda tõesti enam kunagi tee, et võtad töötaval autol akujuhtme maha! Tänapäeva autodel võib remont ikka väga kalliks minna! (laseb ajud õhtale )

Postitatud: 14 Nov 2014 20:29
Postitas mopeed
Genekas laeb! kui juhtme maha võtad ja tööle jääb...

Postitatud: 17 Nov 2014 17:23
Postitas Maaddiiss
Pill juba käib enamvähem aga aku tühi ja väga liikuda ei taha. Otsin uue pingeregulaatori äkki siis muutub miskit

Postitatud: 18 Nov 2014 12:16
Postitas olaaf
pingeregulaatorist sul minek küll ei parane, kui just töötava mootoriga 8V pardapinget pole :D

Postitatud: 18 Nov 2014 19:16
Postitas Maaddiiss
Mõtlesin pigem sellele et akut hakkaks laadima