1. leht 2-st
vingu ajab sisse sõites lahtise aknaga?
Postitatud: 31 Mai 2004 17:38
Postitas Tõnu_P
Mul siis selline probleem, et kui sõidan lahtise aknaga siis kipub vingu sisse ajama, kui aken kinni siis pika peale tuleb midagi. Sumpa sai uus tehtud ainult otse mootorist tulev jäi tegemata kuid auke ei paist olevat.

Äkki keegi oskaks aitada või endalgi sellist probleemi ette tulnud!
Postitatud: 31 Mai 2004 17:59
Postitas motamees
Kas sul karterituulutus on õhupuhastisse viidud või ripakil?
Postitatud: 31 Mai 2004 18:21
Postitas Tõnu_P
õhupuhastisse on viidud karterituulutus aga ikka tuleb sisse!
Postitatud: 31 Mai 2004 19:11
Postitas GTA
See ei lähe küll teemasse aga jagage oma kogemusi, kui palju lahtine karterituulutus vingu sisse ajada võib. mu 05-l on see turo lahti aga vingu pole ü“ldsegi tunda:P
Postitatud: 31 Mai 2004 19:30
Postitas PuZuP
Unknow, kas sul see kummitihend on kapoti all olemas, mis on mootoriruumi ja salongiõhu avade (mitte kapoti peal) vahelise seina peal?
Postitatud: 31 Mai 2004 19:33
Postitas Tõnu_P
see on ka täitsa olemas
Postitatud: 31 Mai 2004 19:35
Postitas Marcuz
Ma soovitan, et lase keegi pukki gaasi andma ja ise topi kapoti all käsi ümber pükste ja väljalaske kollektori, kui mõni tihend läbi laseb, siis tunned. Ja soojal mootoril on püksid TULISED!
Postitatud: 31 Mai 2004 20:06
Postitas Tõnu_P
eks ma homme proovin ja annan teada siis:)
Postitatud: 31 Mai 2004 21:14
Postitas burner
võimalik ka et käigukast kärsakat ajab, aga see kahtlane, et selline asi just lahtise aknaga mõjub:puzzled:
Postitatud: 01 Juun 2004 00:52
Postitas originaal
äkki sul jah väljalaske kollektori või siis pükste vahelt tuleb seda vingu..
Postitatud: 01 Juun 2004 17:23
Postitas Tõnu_P
tuligi väljalaske kollektori ja pükste vahelt kuuma õhku välja. Mõte tuli et panna siis väljalaske kollektor ja püksid ka uued et siis sumpa otsast lõpuni uus. Püksid olemas aga palju see väljalaske kollektor võib maksta ja sinna juurde ka uued tihendid? Kas keegi teab palju see maksma võiks minna?
Postitatud: 01 Juun 2004 19:57
Postitas Marcuz
Tihendid lähevad ca 10kr ja tuhajuhe kunagi jagas neid väljalaske kollektoreid niisama kui ise järgi lähed, ta asub Türil. Räägi temaga.
NB! Endal sai kaa just see tihend vahetatud, ja lugu lõppes remondis, töö eest 500.- kuna üks kinnituspolt murdus ära ja üks oli varasemast ajast pooleks. Kõik need peavad terved olema! Enne lahti võtmist tuleks tegelikult poldid kuumaks ajada kuidagi. Mul oli selle kohta teema kaa paar kuud tagasi..
Kui sul see tihend kõvasti läbi laseb, siis korda tehes tuleb tunduvalt juurde kiirendust, tippkiirust ja mootori müra jääb tsipa vaiksemaks(enda kogemus:))
Postitatud: 03 Juun 2004 09:21
Postitas Laurimetall
jah nii ta ongi aga soovitaks veel mingit kuumakindalt silkooni vahele panna ,igale poole ,kuhu saad ja kus see midagi ei kahjusta .
Postitatud: 03 Juun 2004 11:48
Postitas Kristo
Ei saa nüüd aru miks panna sisse- ja väljalaske kollektori tihenditele silikooni vahele?:puzzled
Postitatud: 03 Juun 2004 21:28
Postitas Laurimetall
point siis selles .et kui kuskilt veidikegi jääb välja ajama ,siis põletab see tihendi varsti läbi ja ega see ebatihedus sisselaske kollektoris head ei tee. Algul ei saa ehk arugi ja kui veel polte pidevalt ei pinguta ,siis hakkabki läbi ajama ,kuid kui panna silikooni ,siis esiteks on kindlam ,et peab kauem vastu sest silikuoonil on liimivad omadused ja pidama jääb isegi siis ,kui pärast järele ei pinguta aga kui pingutada ,siis on tulemus ikka väga hea . Mina panin enda mootoril silikooni kõikidesse kohdadesse va näitex klapikambri kaan ,sest seda ikkavahest vaja lahti võtta . Mootor on väga puhas ainult tolm tuleb peale .kuid ex igaüx ise teab ,kuidas ta teeb.
Postitatud: 04 Juun 2004 22:58
Postitas Kristo
Ei tea, mul ei tule sisse- ja väljalaske kollektoritest mingeid vedelikke läbi

Postitatud: 04 Juun 2004 23:18
Postitas motamees
Kollektori tihendile küll mingit silikoni vahele ei panda. Kui on keere ja silikoni vajaks tuleb kollektori pind üle freesida.
Kui asjad on õigete pingutusmomentidega kinni tõmmatud ei vaja nad ka ülepingutamist. See oleks ju absurdne kui sa mu juurde tuled kollektori tihendit vahetama ja ma su kahe nädala pärst tagasi kutsuks. "Ole hea mees ja tule sealt Tallinnast siia polte pingutama".
Kataloogides on plokikaane poltide pingutamiseks igatsugu vigureid välja mõeldud, kuidas pingutada. Siis saab asi ühe korraga tehtud. Rääkimata siis kollektorist.
Postitatud: 06 Juun 2004 21:34
Postitas Laurimetall
kui freesimiseks läks ,siis oli juhus ,kus üks tuttav oli ostnud uued püksid oma 02 le aga mingi ime värgi pärast oli jäänud väike pilu kollektori ja pükste vahele alumises ääres nii ,et polnud näha ,kord ,kui sai karpat timmitud ,siis tundsin ,et ajab välja kuid asi ei tasunud jamamist poole aasta pärast seada autot enam ei eksiteerinud
Postitatud: 07 Juun 2004 04:15
Postitas PuZuP
Kes ilmtingimata tahab kollektori ja pükstetihenditele mingit tihendust, et süda rahule jääks, siis määritakse tihendid kokku grafiitmäärdega(ikka mõistlikkuse piires) ning seejärel asi kokku ning poldid õige momendiga kinni jne...
Postitatud: 10 Juun 2004 16:18
Postitas Tõnu_P
Algselt postitas: moosmoosik
väljalaske kollektori ja plokikaane vahel tihend kahes osas. aga kui seda vahetad siis pead lahti keerama ka sisselaskekollektori sest mõlemal on ühine tihend.
kollektorit ennast pole vaja välja vahetada kui tal just mingit suurt auku sees ei ole. käib veel sinu "eluaja" !
nii siis hakkasin seda tihendit vahetama, mõtlesin siis et jätan vana väljalaske kollektori aga sel oli varasemast üks polt katki! Kas oleks mõtekam nüüd uus kollektor osta või üritada vanast polt välja puurida?