1. leht 3-st

Plõksuv mootor

Postitatud: 17 Mai 2004 15:36
Postitas Allar21
Mis värk on kui auto mootor teeb häält nagu keegi peksaks rauda. Ise arvan et viga on klappides aga pole kindel.:wow

Postitatud: 17 Mai 2004 18:53
Postitas Laurimetall
Ammu ammu on olnud juttu ,et hääl nagu peksaks rauda ei ütle midagi. Ikkagi on minu meelest raua peksmise hääl nagu sepikojas selline metallne kõla ja umbes sekundise vahega . Mootor kohta ütleks nii,et kõigepealt kirjelda ,mis taktis see tampimine on siis võiksid kirjeldada ,kust heli rohkem tuleb ja kas see muutub ,kui pöördeid lisad . Mootoris on eelkõige tähendatud klõbinaid Ja kuna väntvõll teeb 2 pööret ühe nukvõlli pöörde kohta ,siis on suhteliselt lihtne kindlaks teha ,kas on midagi klappide või nukvõlliga või hoopis näiteks kepsu saaledes. On olnud juhus ,kus võtsin lahti mootori ,kus 3 silindri kolb oli vastu ploki kaant peksnud. kõik jupid terved ,kuid kolvil ,kui ka kaanel oli ilus hele jälg peal. see heli oli näiteks rohkem nagu kolin. Nii ,et ma ei tea kas salvestus aitaks midagi aga see peksmine ei ütle tegelikult midagi

Postitatud: 18 Mai 2004 16:41
Postitas Allar21
Kolin on vali ja kui pöördeid lisada siis muutub klõbin kiiremaks. Muidu sõita saab aga see kolin tuleks ka ikka ära likvideerida.

Postitatud: 23 Mai 2004 20:14
Postitas originaal
mis mootor sul on? mul oli selline asi kui mootori kett oli lõdva..pingutasin ära ja klõbin läinud..

Postitatud: 23 Mai 2004 20:48
Postitas Laurimetall
Niaaa kett aga võibolla klapid kaa ,kui neid reguleeritud pole igastahes on vaja 0.15 lehtkaliibrit siis tuleb panna nukvõlli märk kohakuti nukvõlli raamiga ning võiks vaadata kah ,kas väntvõlli rihmaratta märk langeb kokku kõige pikema kriipsuga mootori otsas. selles asendis reguleerida ,kui keti poolt lugeda ,siis 6 ja 8 nukk. Siis tuleks keerata väntvõlli pool pööret või kohe nukvõlli võlli veerand pööret siis reguleerida 4 ja 7 nukk . Peale seda tuleks keerata jälle pool pööret väntvõlli või veerand pööret nukvõlli siis reguleerida nukk 1 ja 3 peale seda keerata jälle kas pool pööret väntvõlli või veerand pööret nukvõlli ja reguleerida nukid 2 ja 5. NB !!! kaliiber peab liikuma nookuri ja nuki vahel nõrga takistusega , mitte nii suurega ,et kaliiber paindub seal vahel ära ega nii väikesega ,et ei tunnegi ,et miski kaliibrit takistaks peab olema närk takistus.Ja kui ikka klõbiseb ,siis ei tohiks pilu ka väikseks reguleerida ,sest parem klõbisegu ,kui klapid ära põlevad.

Postitatud: 24 Mai 2004 11:39
Postitas tamps19
kepsu või raam saalede kulumise tõttu võib ka mootor sellist häält teha endal on selline juhus olnud.

Postitatud: 24 Mai 2004 17:20
Postitas tamps19
ei mul oli algul vaiksem kolin ja ümbes 3000 pöörde pealt tuli sisse hiljem juba 2000 siis võtsin mootori laiali ja saatsin vända lihvimisse. kolin ei olnud sugugi kõva, hääl oli täpselt selline nagu klapp käiks vastu kolbi. muidugi oli see mu toyotal aga ei tohiks erineda eriti lada mootorist

Postitatud: 08 Juun 2004 21:50
Postitas Allar21
mul käis vist kett vastu blokikaant sest kui ma kaane pealt maha võtsin oli alt kulunud. Ma panin uue tihendi aga mootor ikka käima ei lähe. Teeb aint mingi klõbsu ja kõik.

Postitatud: 08 Juun 2004 22:12
Postitas robi
Kõlab kahtlaselt ketileevendi(vaibutustald) purunemise moodi. Remont on lihtne, talla poldid lahti ja tald vaheta ära, kui mõni tükk alla kukub pole ka hullu. Keera küünlad maha ja lase mootorit vändaga käsitsi ringi veendumaks et midagi hammasrataste vahele pole kukkunud. Kui karterisse kukub pole hullu, järgmise kapremondi käigus võtad välja (mul oli vahepeal karteris 2 seibi ja polt).

Postitatud: 09 Juun 2004 08:20
Postitas Laurimetall
klõpsu ,ega jutt starterist ei käi ?kas mootorit ikka ringi veab

Postitatud: 09 Juun 2004 19:32
Postitas Allar21
starter ei jaksa mootorit ringi vedada.

Postitatud: 09 Juun 2004 20:26
Postitas Laurimetall
noo võta proovi vändaga
,kui ikka mootorit ringi ei vea ,või on väga raske ,siis ära hakka venitamagi
midagi ehk ketivahele kukkunud ,või kett ei ole korralikult peal. võib olla viga ka selles ,et midagi jäi kaane vahele ,või oled midagi klappidega teinud ,et nad nii välja tulevad. Kui ringi käib ,võid lasta käima vedada, mul oli kah nii ,et saaled said väga kõvasti kinni ja starter üle poole pöörde vedada ei jõudnud nii ,et esimest korda käima panemiseks tuli käima vedada. Sul ma arvan ,et asi ikkagi milleski muus

Postitatud: 10 Juun 2004 12:30
Postitas Allar21
Ma arvan et viga on saaledes. Lähipäevadel võtan mootori lahti ju siis näeb mis seal toimub.

Postitatud: 10 Juun 2004 12:33
Postitas Allar21
Vändaga igatahes mootorit ringi ajada ei saa.

Postitatud: 10 Juun 2004 12:47
Postitas olaaf
kui 011 mootor siis võib klapp vastu kolbi olla!

Postitatud: 10 Juun 2004 14:32
Postitas Allar21
Mul on jah 011 mootor. Selles võib kyll viga olla. Aga kas siis oleks mootor nii kinni. Ega ma ka ei tea. Ma pole nednde asjade koha pealt päris tark.

Postitatud: 10 Juun 2004 20:19
Postitas Laurimetall
kui sa saalesid lahti ei kakkunud ,siis vaevalt ,et nendes viga on ,kuid mul üks sõber oli kepsu valepidi sisse pannud ,siis ei käinud kah vänt ringi vahetas tagasi ja asi korras

Postitatud: 10 Juun 2004 22:08
Postitas Allar21
sixidel pidi see tüüpiline viga olema et saaled läbi lähevad. Vist...:yllatunud

Postitatud: 10 Juun 2004 23:59
Postitas Zero
Algselt postitas: Allar21
sixidel pidi see tüüpiline viga olema et saaled läbi lähevad. Vist...:yllatunud
Kust sa sellist juttu kuulsid???

Postitatud: 11 Juun 2004 08:44
Postitas Laurimetall
ja kui saale läbi on ,siis peaks vänt just eriti kergelt ringi käima nii ,et kui sa saalesid ei käppinud ,siis ära neid käpi kah enne ,kui mootor käib ,siis vaata õlirõhku ja mootori tööd ning alles siis saaled vahetusse, kui vajadus peaks tulema. Antud juhul ma saalede probleemi kyll ei usu (ehk räägid ,mida sa mootoriga veel teinud oled ja mis tal veel viga olnud)