1. leht 3-st

Hooratta kaal

Postitatud: 07 Mai 2004 11:49
Postitas andi
Palju kaalub originaal vaz 01 hooratas ??

Postitatud: 10 Mai 2004 19:15
Postitas andi
Tahaks kaalu sellepärast teada, et lasin ühe ratta kergemaks teha, et huvi pärast teada, palju treial maha võttis.

Kaal siis ikka komplektsena, sellisena nagu ta all on.

Postitatud: 15 Mai 2004 20:13
Postitas tuhajuhe
mitte vist vaid üle 4 kg kindlasti.

Postitatud: 16 Mai 2004 01:28
Postitas andi
Algselt postitas: tuhajuhe
mitte vist vaid üle 4 kg kindlasti.
Tuhajuhe sul peaks neid hulganisti olema, ehk viskad mõne kaalu peale

ja ehk ütled ka kui kergeks sa kõige kergema treinud oled?

Postitatud: 17 Mai 2004 18:06
Postitas tuhajuhe
Kõige kergem on olnud 3,7 kg.Kuid kunagi tehti lausa titaanist hoorattaid,et mega kerge oleks.Aga originaal hooratta kaalumiseks puuduvad kaalu pommid,muidu üks vana poekaal on täitsa olemas.

Postitatud: 19 Mai 2004 00:35
Postitas andi
Nii, panin nüüd oma selle joonise järgi kergendatud hoorata vanaema toidukaalule, tulemuseks 4,2 kg. On seda vähe või palju?

Pilt

Postitatud: 19 Mai 2004 20:52
Postitas tuhajuhe
normaalne,pane külge ja üllatu tulemuses ;)

Postitatud: 01 Juul 2004 13:57
Postitas kontakt
väga kergeks ajades kipub mootor välja surema madalatel pööretel
..ja ega sellest suurt kasu ka pole et jube hästi pöördesse röögatab

Postitatud: 01 Juul 2004 15:54
Postitas Moss
No ikka on kasu, eriti madalamatel käikudel. Ma ei leia enam linki aga on meelde jäänud, et 1. käigu puhul võib 1kg kergemaks tehtud hoorattaga saavutada sama effekti, mis ~40kg sisustuse ja muu pahna väljaviskamisega. Kunagi proovisime kergendatud hooratast sõbra Ladal - andis juurde kyll.

Postitatud: 06 Jaan 2005 00:35
Postitas no fear
No nii mul on ka varsti aeg kergem hooratas alla lükata loodan siis kiiremini liikuda hooratas on veel treijali käes kuid varsti saan selle kätte....
ex ma annan teada kuidas asi istub kas lendab alt ära või ei lenda...:lol

Postitatud: 06 Jaan 2005 09:59
Postitas olaaf
Algselt postitas: No fear
No nii mul on ka varsti aeg kergem hooratas alla lükata loodan siis kiiremini liikuda hooratas on veel treijali käes kuid varsti saan selle kätte....
ex ma annan teada kuidas asi istub kas lendab alt ära või ei lenda...:lol
lui lendab siis ei pruugi sinust enam rääkijat olla.

Postitatud: 06 Jaan 2005 10:48
Postitas madcycle
kergemaks kül ,aga kas tasakaalustama ei peaks pärast??
ja seda koos väntvõlli ning siduriga.
olen vähemasti kuulnud nii:D

Postitatud: 13 Jaan 2005 22:10
Postitas 4x4
kergentatud hoorattaga läheb masin kergemalt pöörde aga tippkiiruses jääb alla;)

Postitatud: 13 Jaan 2005 22:54
Postitas gaz
ei tea kuhu see lõppkiirus siis kaob? kus siin loogika on? teed hooratast kergemaks siis läheb mootori jõust rohkem ratastele kui suure massiivse hoorattaga ja seda ükspuha mis kiirusel.

Postitatud: 14 Jaan 2005 19:31
Postitas no fear
nii sain ka oma kergema hooratta kätte... õnnex ei läinud midagi maksma aga mure selles kuda tasakaalustada teda kuda olex kõige õigem...

6,5kg nüüd 4,7gg peax nagu nats juurde andma....
;)

Postitatud: 17 Jaan 2005 09:43
Postitas mess
See inertsi jutt mootori lõppkiiruse seisukohalt on küll paras BS sest ma pole veel näinud, et ükski auto või mootor inertsist oma tippkiiruse oleks saavutanud - ju olen vähe näinud. Inertsi mõju seisneb üksnes selles, et nagu juba mainitud, mootor läheb kiiremini pöördesse, samas pöörded ka langevad kiiremini, kui raskema hoorattaga. Ehk siis näiteks auto vaba jooks gaasi maha võttes on lühem.

Madala tühikäigu puhul võib ka liiga kerge hooratas põhjustada ebaühtlast käiku ning kohalt minnes peab olema hoolikam. Samas olles igapäevane kergema hooratta kasutaja, siis võin ütelda, et eelpool toodud joonise järgi tehtud hooratas 1,5se mootori puhul küll tühikäigus midagi tunda ei anna. Samuti kohalt minnes, kusjuures mul on kiire 3,9 peaülekanne. 01 originaal ülekande 4,3ga võisin tasasel pinnal vaikselt isegi tühikäigul kohalt ära minna, nii et ärge põdege om tühikäikude ja kohalt minekute pärast. Otsige normaalne meistrimees, kes kvaliteetse töö teeb ning proovige järgi.

Postitatud: 17 Jaan 2005 12:13
Postitas Tegija
Ma ju ütlesin et ei oska seletada lõppkiiruse kohta.Aga palju sul auto lõppkiirust jookseb?

Postitatud: 17 Jaan 2005 17:45
Postitas mess
Algselt postitas: Tegija
Ma ju ütlesin et ei oska seletada lõppkiiruse kohta.Aga palju sul auto lõppkiirust jookseb?
Kuna pole päris adekvaatset spidokat käepärast olnud seoses käigukastide ja peaülekannete vahetusega, kuid hinnanguliselt kusagil 160 - 170 vahele peaks hetkel jääma. Hinnanguliselt sellepärast, et olen arvutanud siin võimalikke spidoka eksimisvigu protsentidega ning võrdlusi teiste masinatega.

Postitatud: 18 Apr 2005 21:14
Postitas kaharm
Algselt postitas: jeejee
Te proovige see kergem hooratas kõigepealt ära ja siis tulge targutama. Kogemustest õpitakse.

jeejee@proovinud:rolleyes
Tõsi kusjuures lasin 03 mootoril hooratta ära treida. tulemus.. no kohalt läheb nagu lennuk aga tippkiirust nagu hakkab koguma ja nigu gaasi maha lased ni auto seisab:lol

Postitatud: 18 Apr 2005 22:30
Postitas tuhkur-z
mõtlsin et kui siin juba hoorattast juttu siis võtan isegi sõna...
võhik nagu ma suhteliselt olen, siis mure või küsas järgmine:
Kuidas saada siglal hooratast ära...
selge see et tuleb lahti lasta kardaan...kui ma ei eksi
selge see et tuleb lahti lasta käimakott motost.....kui ma ei eksi
selge see et tuleb sidur laiali lõhkuda....kui ma ei eksi?
kui nii siis kas õli peab välja laskma ja kui hull töö see hooratta maha võtmine on?
kas siduriga saab jama? kokkupannes või lahti võttes?
...omal väga hea moto...ja tahaks veel paremaks kiirendust...
seega hooratta kallale...
tänud ette ära...
eelkõige ootan arvamusi ja vastuseid kogenudinimestelt kes teavad mida räägivad