Hooratta kaal

Hooratta kaal

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
andi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: foorumist info leidmiseks

Hooratta kaal

Postitus Postitas andi »

Palju kaalub originaal vaz 01 hooratas ??
a
andi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: foorumist info leidmiseks

Postitus Postitas andi »

Tahaks kaalu sellepärast teada, et lasin ühe ratta kergemaks teha, et huvi pärast teada, palju treial maha võttis.

Kaal siis ikka komplektsena, sellisena nagu ta all on.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

mitte vist vaid üle 4 kg kindlasti.
56506878
a
andi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: foorumist info leidmiseks

Postitus Postitas andi »

Algselt postitas: tuhajuhe
mitte vist vaid üle 4 kg kindlasti.
Tuhajuhe sul peaks neid hulganisti olema, ehk viskad mõne kaalu peale

ja ehk ütled ka kui kergeks sa kõige kergema treinud oled?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kõige kergem on olnud 3,7 kg.Kuid kunagi tehti lausa titaanist hoorattaid,et mega kerge oleks.Aga originaal hooratta kaalumiseks puuduvad kaalu pommid,muidu üks vana poekaal on täitsa olemas.
56506878
a
andi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
Asukoht: Ida-Virumaa
Autod: foorumist info leidmiseks

Postitus Postitas andi »

Nii, panin nüüd oma selle joonise järgi kergendatud hoorata vanaema toidukaalule, tulemuseks 4,2 kg. On seda vähe või palju?

Pilt
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

normaalne,pane külge ja üllatu tulemuses ;)
56506878
k
kontakt
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kontakt »

väga kergeks ajades kipub mootor välja surema madalatel pööretel
..ja ega sellest suurt kasu ka pole et jube hästi pöördesse röögatab
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

No ikka on kasu, eriti madalamatel käikudel. Ma ei leia enam linki aga on meelde jäänud, et 1. käigu puhul võib 1kg kergemaks tehtud hoorattaga saavutada sama effekti, mis ~40kg sisustuse ja muu pahna väljaviskamisega. Kunagi proovisime kergendatud hooratast sõbra Ladal - andis juurde kyll.
n
no fear
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas no fear »

No nii mul on ka varsti aeg kergem hooratas alla lükata loodan siis kiiremini liikuda hooratas on veel treijali käes kuid varsti saan selle kätte....
ex ma annan teada kuidas asi istub kas lendab alt ära või ei lenda...:lol
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: No fear
No nii mul on ka varsti aeg kergem hooratas alla lükata loodan siis kiiremini liikuda hooratas on veel treijali käes kuid varsti saan selle kätte....
ex ma annan teada kuidas asi istub kas lendab alt ära või ei lenda...:lol
lui lendab siis ei pruugi sinust enam rääkijat olla.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
madcycle
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas madcycle »

kergemaks kül ,aga kas tasakaalustama ei peaks pärast??
ja seda koos väntvõlli ning siduriga.
olen vähemasti kuulnud nii:D
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

kergentatud hoorattaga läheb masin kergemalt pöörde aga tippkiiruses jääb alla;)
g
gaz
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas gaz »

ei tea kuhu see lõppkiirus siis kaob? kus siin loogika on? teed hooratast kergemaks siis läheb mootori jõust rohkem ratastele kui suure massiivse hoorattaga ja seda ükspuha mis kiirusel.
n
no fear
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas no fear »

nii sain ka oma kergema hooratta kätte... õnnex ei läinud midagi maksma aga mure selles kuda tasakaalustada teda kuda olex kõige õigem...

6,5kg nüüd 4,7gg peax nagu nats juurde andma....
;)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

See inertsi jutt mootori lõppkiiruse seisukohalt on küll paras BS sest ma pole veel näinud, et ükski auto või mootor inertsist oma tippkiiruse oleks saavutanud - ju olen vähe näinud. Inertsi mõju seisneb üksnes selles, et nagu juba mainitud, mootor läheb kiiremini pöördesse, samas pöörded ka langevad kiiremini, kui raskema hoorattaga. Ehk siis näiteks auto vaba jooks gaasi maha võttes on lühem.

Madala tühikäigu puhul võib ka liiga kerge hooratas põhjustada ebaühtlast käiku ning kohalt minnes peab olema hoolikam. Samas olles igapäevane kergema hooratta kasutaja, siis võin ütelda, et eelpool toodud joonise järgi tehtud hooratas 1,5se mootori puhul küll tühikäigus midagi tunda ei anna. Samuti kohalt minnes, kusjuures mul on kiire 3,9 peaülekanne. 01 originaal ülekande 4,3ga võisin tasasel pinnal vaikselt isegi tühikäigul kohalt ära minna, nii et ärge põdege om tühikäikude ja kohalt minekute pärast. Otsige normaalne meistrimees, kes kvaliteetse töö teeb ning proovige järgi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Ma ju ütlesin et ei oska seletada lõppkiiruse kohta.Aga palju sul auto lõppkiirust jookseb?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: Tegija
Ma ju ütlesin et ei oska seletada lõppkiiruse kohta.Aga palju sul auto lõppkiirust jookseb?
Kuna pole päris adekvaatset spidokat käepärast olnud seoses käigukastide ja peaülekannete vahetusega, kuid hinnanguliselt kusagil 160 - 170 vahele peaks hetkel jääma. Hinnanguliselt sellepärast, et olen arvutanud siin võimalikke spidoka eksimisvigu protsentidega ning võrdlusi teiste masinatega.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
k
kaharm
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kaharm »

Algselt postitas: jeejee
Te proovige see kergem hooratas kõigepealt ära ja siis tulge targutama. Kogemustest õpitakse.

jeejee@proovinud:rolleyes
Tõsi kusjuures lasin 03 mootoril hooratta ära treida. tulemus.. no kohalt läheb nagu lennuk aga tippkiirust nagu hakkab koguma ja nigu gaasi maha lased ni auto seisab:lol
t
tuhkur-z
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas tuhkur-z »

mõtlsin et kui siin juba hoorattast juttu siis võtan isegi sõna...
võhik nagu ma suhteliselt olen, siis mure või küsas järgmine:
Kuidas saada siglal hooratast ära...
selge see et tuleb lahti lasta kardaan...kui ma ei eksi
selge see et tuleb lahti lasta käimakott motost.....kui ma ei eksi
selge see et tuleb sidur laiali lõhkuda....kui ma ei eksi?
kui nii siis kas õli peab välja laskma ja kui hull töö see hooratta maha võtmine on?
kas siduriga saab jama? kokkupannes või lahti võttes?
...omal väga hea moto...ja tahaks veel paremaks kiirendust...
seega hooratta kallale...
tänud ette ära...
eelkõige ootan arvamusi ja vastuseid kogenudinimestelt kes teavad mida räägivad
Vasta