Hooratta kaal
Hooratta kaal
-
aandi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 01 Jaan 2011 09:31
- Asukoht: Ida-Virumaa
- Autod: foorumist info leidmiseks
Hooratta kaal
Palju kaalub originaal vaz 01 hooratas ??
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
lui lendab siis ei pruugi sinust enam rääkijat olla.Algselt postitas: No fear
No nii mul on ka varsti aeg kergem hooratas alla lükata loodan siis kiiremini liikuda hooratas on veel treijali käes kuid varsti saan selle kätte....
ex ma annan teada kuidas asi istub kas lendab alt ära või ei lenda...![]()
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
See inertsi jutt mootori lõppkiiruse seisukohalt on küll paras BS sest ma pole veel näinud, et ükski auto või mootor inertsist oma tippkiiruse oleks saavutanud - ju olen vähe näinud. Inertsi mõju seisneb üksnes selles, et nagu juba mainitud, mootor läheb kiiremini pöördesse, samas pöörded ka langevad kiiremini, kui raskema hoorattaga. Ehk siis näiteks auto vaba jooks gaasi maha võttes on lühem.
Madala tühikäigu puhul võib ka liiga kerge hooratas põhjustada ebaühtlast käiku ning kohalt minnes peab olema hoolikam. Samas olles igapäevane kergema hooratta kasutaja, siis võin ütelda, et eelpool toodud joonise järgi tehtud hooratas 1,5se mootori puhul küll tühikäigus midagi tunda ei anna. Samuti kohalt minnes, kusjuures mul on kiire 3,9 peaülekanne. 01 originaal ülekande 4,3ga võisin tasasel pinnal vaikselt isegi tühikäigul kohalt ära minna, nii et ärge põdege om tühikäikude ja kohalt minekute pärast. Otsige normaalne meistrimees, kes kvaliteetse töö teeb ning proovige järgi.
Madala tühikäigu puhul võib ka liiga kerge hooratas põhjustada ebaühtlast käiku ning kohalt minnes peab olema hoolikam. Samas olles igapäevane kergema hooratta kasutaja, siis võin ütelda, et eelpool toodud joonise järgi tehtud hooratas 1,5se mootori puhul küll tühikäigus midagi tunda ei anna. Samuti kohalt minnes, kusjuures mul on kiire 3,9 peaülekanne. 01 originaal ülekande 4,3ga võisin tasasel pinnal vaikselt isegi tühikäigul kohalt ära minna, nii et ärge põdege om tühikäikude ja kohalt minekute pärast. Otsige normaalne meistrimees, kes kvaliteetse töö teeb ning proovige järgi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kuna pole päris adekvaatset spidokat käepärast olnud seoses käigukastide ja peaülekannete vahetusega, kuid hinnanguliselt kusagil 160 - 170 vahele peaks hetkel jääma. Hinnanguliselt sellepärast, et olen arvutanud siin võimalikke spidoka eksimisvigu protsentidega ning võrdlusi teiste masinatega.Algselt postitas: Tegija
Ma ju ütlesin et ei oska seletada lõppkiiruse kohta.Aga palju sul auto lõppkiirust jookseb?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Tõsi kusjuures lasin 03 mootoril hooratta ära treida. tulemus.. no kohalt läheb nagu lennuk aga tippkiirust nagu hakkab koguma ja nigu gaasi maha lased ni auto seisab:lolAlgselt postitas: jeejee
Te proovige see kergem hooratas kõigepealt ära ja siis tulge targutama. Kogemustest õpitakse.
jeejee@proovinud:rolleyes
mõtlsin et kui siin juba hoorattast juttu siis võtan isegi sõna...
võhik nagu ma suhteliselt olen, siis mure või küsas järgmine:
Kuidas saada siglal hooratast ära...
selge see et tuleb lahti lasta kardaan...kui ma ei eksi
selge see et tuleb lahti lasta käimakott motost.....kui ma ei eksi
selge see et tuleb sidur laiali lõhkuda....kui ma ei eksi?
kui nii siis kas õli peab välja laskma ja kui hull töö see hooratta maha võtmine on?
kas siduriga saab jama? kokkupannes või lahti võttes?
...omal väga hea moto...ja tahaks veel paremaks kiirendust...
seega hooratta kallale...
tänud ette ära...
eelkõige ootan arvamusi ja vastuseid kogenudinimestelt kes teavad mida räägivad
võhik nagu ma suhteliselt olen, siis mure või küsas järgmine:
Kuidas saada siglal hooratast ära...
selge see et tuleb lahti lasta kardaan...kui ma ei eksi
selge see et tuleb lahti lasta käimakott motost.....kui ma ei eksi
selge see et tuleb sidur laiali lõhkuda....kui ma ei eksi?
kui nii siis kas õli peab välja laskma ja kui hull töö see hooratta maha võtmine on?
kas siduriga saab jama? kokkupannes või lahti võttes?
...omal väga hea moto...ja tahaks veel paremaks kiirendust...
seega hooratta kallale...
tänud ette ära...
eelkõige ootan arvamusi ja vastuseid kogenudinimestelt kes teavad mida räägivad