1. leht 1-st
starteri jama
Postitatud: 05 Mai 2004 22:30
Postitas Allar21
K: mida ma pean tegema kui starter käima ei hakka aku on täis aga ikka teeb mingit imelikku kõrinat vedama ei hakka
Postitatud: 06 Mai 2004 00:03
Postitas burner
kas klemmid kehvalt ühendatud või massinälg(proovi nii, et pane - klemmist juhe mootori vastu ja anna starterit) ja võib ka olla see, et süütelukust klemmid ei anna korralikult ühendust vms.
Postitatud: 06 Mai 2004 07:53
Postitas olaaf
võta starter maha ja vaata pendiks ja hooratta hammasvöö üle
Postitatud: 08 Juun 2004 16:42
Postitas markspoiss
kus see pendix seal starteril asub? mul nagu ei hoia järgi vahest... jääb niisama urisema:)
Postitatud: 08 Juun 2004 16:53
Postitas Jonx
Starteri tõmberelee läbi.....?
Postitatud: 08 Juun 2004 17:14
Postitas markspoiss
vahetada ka annab? ja kuda sis?
Postitatud: 08 Juun 2004 17:18
Postitas euro666
hm mul ka pendiks läbi tükk aega peab proovima siis järsku hea õnne korral võtab taha:P ühe korra hakkas linnas foori taga niiviisi jama:) samas selle starteri maha saamine on ilge n**s!!
Postitatud: 08 Juun 2004 18:14
Postitas markspoiss
tglt ta nii n**s polegi:) aga nuh selle vastu on väike nipp ka tglt... aga see koguaeg ei eita... nagi keera 2 korda või nii järjest kähku kui järgi ei võta... mul ka nagu linnasõidus probleeme olnud sellega:D
Postitatud: 08 Juun 2004 20:20
Postitas Valdz
Mul oli nii et starter kippus peale jääma, siis kaigas kätte, vastu starterit, haameriga pihta. Vahepeal peale löömist läks starter ise peale ja hakkas ringi käima, hea et käik see polnud:)
Probleem oli selles, et tõmberelees oli tavotile kopa ette visanud ja ta arvas et võib plastiliiniks muutuda. Sai puhastatud ja poleeritud, õli vahele ja alla. Siiamaani kõik korras.
Postitatud: 08 Juun 2004 21:04
Postitas Ardi Soovik
Starteri mahavõtt on lihtne kui ei hoita küljes kuumakaitse plekki ja alumist polti.Kahe poldiga seisab starter ilusti ja kuumakaitse plekk pole ka nii oluline asi.
Eelmainitud tunnuse põhjal (starter ei võta järgi ja käib tühjalt) on tegemist 80% kindlusega tegemist pendiksiveaga.
Seda saab kindlaks teha kui mahavõetud starteril keerata hammasratast.Hammasratas peab liikuma vaid üht pidi.Kui liigub mõlemit pidi on pendiks läbi.Kunagi(rublaajal) olen pendiksit ka remontinud kuid tänapäeval sellel majanduslikku mõtet pole.
Postitatud: 09 Juun 2004 03:28
Postitas olaaf
Köige lihtsam kui pea ei vöta siis anna jalgadele valu.Vötad oma starteri kaasa ja lähed Motamehele külla eelnevalt lepi aeg ka kokku.
Postitatud: 09 Juun 2004 23:05
Postitas Ardi Soovik
Võimalik ka selline variant.Paned 350+15kr minu arvele nr 1102348148
Ja ma panen korras sterteri reedel kell 18.00 Kuressaarde mineva bussi
peale.Lähed bussile vastu ja saad starteri kätte.
Postitatud: 10 Juun 2004 14:34
Postitas Allar21
Ma ei saa midad arvele panna. Mul pole endalgi arvet:D
Postitatud: 10 Juun 2004 15:52
Postitas PuZuP
Saad ka teostada sularahaülekannet teise isiku arvele...lihtsalt sinna läheb pisikene teenustasu otsa...vot...pole mingit arvet vaja
Postitatud: 15 Veebr 2005 19:41
Postitas Olari
mul selline küsimus starteri kohta
kas starterile läheb 2 juhet?
see mis aku pealt otse läheb ja see teine
see teine tuli ära ja enam ei tea kuhu se tagasi panna
ei leia seda õiget kohta
1,6 mootor
kakkusin geneka ka eest ,et näha oleks kuhu juhe panna ,aga ei
näinud midagi
ei viitsi kollektorit eest võtta
Postitatud: 15 Veebr 2005 19:50
Postitas v12
See teine peenem juhe läheb tõmbereleese tal on üleval otsas üks klemm kuhu tuleb see juhe torgata.