1. leht 1-st
Karpa nokkimine
Postitatud: 03 Mai 2004 10:53
Postitas milhouse
Sama teema on ka mosseliiga foorumis, aga kuna karpa on siksi oma siis panin ka siia(lootes konkreetsemad vastuseid).Kas keegi oskaks õelda kui suured düüsid peaksin sisse panema, et oma m2140 korralikult tööle saaks. Karpa on zigulilt 02. Olen proovinud igusugusi varjante aga ei saa mosset normaalselt liikuma. Gaasi andes mõtleb tükk aega ja vahest peale sõitu süüde välja keerates podiseb vaikselt edasi(hõõgsüüde). See peaks ju liiga lahjale segule viitama kui ma ei eksi.Tühikäiku ei saa ka paika.
Andke andeks kui kuskil foorumis on sellest juba räägitud ja ma seda lugenud pole.

Postitatud: 03 Mai 2004 13:03
Postitas Laada
Karburaatori häälestus sõltub peale düüside veel paljudest muudest asjadest. Seetõttu ei ole ka võimalik sellise info põhjal midagi eriti soovitada. Kindlasti tasuks üle vaadata kiirenduspumba toimimine, samuti jagaja seisukord (sealhulgas tsentrifugaalregulaatori toimimine) ja süütehetk. Hõõgsüüde on mossele omane ja mõnel mootoril ei saagi sellest vaid reguleerimisega päriselt lahti. Kasuks tuleb selles suhtes kindlasti parema (98) kütuse kasutamine.
Postitatud: 03 Mai 2004 14:16
Postitas milhouse
Süüdet sai sättitud, paremaks ei läinud s****i.

Postitatud: 03 Mai 2004 15:16
Postitas Laurimetall
Kas karpa enne muidu töötas? äkki oli 02 peal samad jamad
Postitatud: 04 Mai 2004 14:31
Postitas milhouse
Seda ma ei tea kuidas ta 02 peal töötas.
Postitatud: 05 Mai 2004 08:43
Postitas metsamees
Kus kandis oled? Võin vaatama tulla! Kunagi ehitasin M2140-et päris hea püss tuli! Hõõgsüütest saab ka lahti kui vastavad küünlad paigaldada.

Postitatud: 05 Mai 2004 11:16
Postitas milhouse
Ei tea kas on selle pärast vaatama vaja tulla, ehk saan ikka ise hakkama.
Mis sa sellel 2140m tegid, et paremini liiguks(lihtsalt huvi pärast).
Eile võtsin karpa maha ja puhusin kõik kompressoriga läbi ja tühikäik hakkas tööle.

Postitatud: 05 Mai 2004 23:04
Postitas metsamees
Tundub et pead karpa korralikult ära puhastama! Kui juba lahti võtsid äkki jäi silma ka mis mõõdus on sul kütuse-ja õhu-düüsid nii esimeses kui ka teises kambris. Muidugi pole ka 02 karpa just kõige õnnestunum valik mossele! Kuigi õigete duusidega peaks tolle jooksma saama küll! Ütle ka oma küünalde mark mida kasutad! Kui nood andmed käes räägime edasi!
Postitatud: 06 Mai 2004 08:03
Postitas milhouse
Düüse olen proovinud sisse panna igas mõõdus ja enam vähem hakkas tööle alles väga suurte düüsidega(väiksematega pidi kogu aeg õhuklappi kinni hoidma). I 162\170 ja II 150\150. Küünalde marki ei oska praegu õelda kuid on korras vene küünlad(täpse margi ütlen teine kord).Need küünlad sai alles peale pandud.

Postitatud: 06 Mai 2004 08:47
Postitas metsamees
Vääga imelik! II lõõr on norm! Kuid esimene HMM, nõnna tu kul sõita ei suuda kui silinder kütet täis! Pane 112/150 ta peab töötama! Kui ei viska karpa säält pealt minema ja asenda uuega!:sein
Postitatud: 10 Mai 2004 10:34
Postitas milhouse
Panin düüsid 130\150 ja 162\170. Nüüd nagu töötab, aga ainult sooja mootoriga ja minek on hea alles kõrgetel pööretel, kui teine lõõr avaneb. Süüde panin ka täpselt raamatu juhiste järgi paika. Karpa puhusin juba varem läbi otsast lõpuni.
Postitatud: 10 Mai 2004 11:45
Postitas olaaf
pane 112/150 162/150
Postitatud: 10 Mai 2004 15:13
Postitas milhouse
korra proovisin 112\150 150\150 ja ei töötanud üldse.

Postitatud: 11 Mai 2004 09:19
Postitas Laurimetall
mul on suht uus mootor 1.2.3 silinder on surve 9,5 ja 4 silinder on 10
karpa on 02 oma I 130/150 II 130/200 ütleks ,et bena läheb rõvedalt palju Ütleme ,et selline kiirem sõit linna ja maa vahel ning pidevad kiirendamised võtavad ligi 10 l 30 km kohta kuid küünlad on ilused pruunid ja käima läheb hästi tühikäik on kah 800 p/min. pidevalt ühe kiirusega sõitnud pole ,et äkki on kütuse kulu väiksem. Praegu mõtlen ,et leidsin 2140-1107010-10 karburaatori see meenutab 05 oma. rohkem ma sellest karpast ei tea ,kui keegi teab võiks teada anda plaan on see karpa korralikult käima saada ,et ehk saab kütusekulu väiksemaks.