1. leht 1-st
Tundmatu karpa
Postitatud: 02 Mai 2004 16:33
Postitas Laurimetall
Märkasin ,et on olemas üks ziguli karburaator (vaakumiga) küljepeal oli kirjas 2140 -1107010-03 ,et mis karburaatoriga tegu ? kuna osa düüse oli puudu ,siis keegi võiks selle karpa kohta midagi tarka ütelda (kuidas kütusekulu, tehnilised andmed jne) Ise nagu ei tea ,et oleks olemas selline karburaator.
Postitatud: 02 Mai 2004 18:16
Postitas mess
See peaks olema pärit nendelt 2141 mossedelt, mis siksi 1,6se mootori said.
Postitatud: 02 Mai 2004 21:36
Postitas Laurimetall
Näe mida kõike ka välja ei tule . Minu siksil mosse karpa . Äkki oskab keegi veel midagi ütelda selle karpa kohta (omadused ja originaal andmed ning kütusekulu ) Oleks muidu plaan see karpa enda 03 mootorile peale panna. (karpa suht õliné tahab puhastust kah )
Postitatud: 02 Mai 2004 23:03
Postitas pvr
2140 on algselt mõldud 2140ndele 06 mootoritega mossed kasutasid ka siksi karpasid, (selle sai endale küll 412 mootori modifitseeritud varjant 2141 plokikaan teistsugune) endalgi selline olemas, kuid autole peale ei kipu panema, sest minu mossel töötab k126 paremini millegipärast. aga karpa on tegelikult tavaline siksi karpa, mille korpusele on teine number löödud, põhimõtteliselt on see vist sama mis 2105. nii et kui korda teed siis kindlasti kasuta hea karpa iseeneset
Postitatud: 03 Mai 2004 10:12
Postitas Laada
Põhimõtteliselt oli mossedel jah samasugune karburaator kui ladadelgi kuigi väikeste erinevustega. Suurim neist oli tühikäigusüsteem milles kasutati teistsugust vaakumklappi (otsast kummimansetiga) kui ladadel. Ladale võib sellise küll vabalt panna. Kuidas ta seal kollektori otsas muidugi istub seda ei tea, minumeelest olid lada ja mosse karburaatori tikkpoldid natuke erinevate vahedega. Vähemalt mossele lada karburaatori paigaldamiseks tuli karbussi auke natuke suuremaks puurida. Võin muidugi eksida, sellest niivõrd palju aega möödas kui viimati selliste asjadega tegeletud sai.
Postitatud: 03 Mai 2004 15:19
Postitas Laurimetall
Ok aga kuidas on sellel karpal lood siis kütusekuluga( sama mis 05 vä) ja kuna praegu on 2101 karpa ,siis võiks neid kahte võrrelda
Postitatud: 03 Mai 2004 17:34
Postitas ussloom
küttekulu sõltub väga palju sinu auto tagasillast, käimakastist, mootorist
näiteks kiire tagasild ja tugev mootor madalatel pööretel peaks andma rahuldava tulemuse
sõidad miski 90 km h ning pöördeid 3000
mina sain nõnda maantee peal 6.5 sajale küttekuluks
see oli siis suvel ja soleksi karpaga
sigulli pöördemomendi tipp tavanukaga vist oligi midagi 3000 pöörde kandis, seda saab sigla käsaraamatust järgi vaadata diagrammi pealt
ideaalset kombinatsiooni on raske kokku panna sest alati ühes asjas võidad teises kaotad jne
ja jutu mõte oli see et karpa ülesanne on küttesegu paigas hoida ning "kett on sama tugev, kui keti kõige nõrgem lüli"
pekske kui möga ajan :p
Postitatud: 09 Mai 2004 21:39
Postitas Laurimetall
Nüüd ongi hetk ,mil see karpa mu enda peos on ja nagu näha on number seal selline 2140-1107010-10 Paluks niipalju infot ,kui võimalik selle karburaatori kohta. Plaan see muidu korda teha (on märgata ,et keegi on tihendeid silikooniga pannud ning osa õhudüüse on kinni)