1. leht 1-st

Diisel-lada

Postitatud: 17 Apr 2014 21:31
Postitas botzor
Keegi on eestis ka ehitanud mõnele ladale-nivale volkswageni 1.9 või 1.6 diisel mootori?
Huvitab just millist kasti kasutatud? Kui lada kast, siis kas volkari sidurikoda?
Vedeleb volkari mootor ja üks kast ka, mõtlesin sellist süsteemi, et volkari(hüdro siduriga) sidurikoda lada kasti otsa(poltidega vana sidurikoja asemele), siduri töösilinder jääb volkari oma, samuti ka sidurikäpp, survelaagrit veel ei tea, kuid lada oma arvatavasti, hooratas ja korv volkari omad, mootor 1.6TD ja siduriketas lada oma.
2 küsimust: kas lada siduriketas peab turbodiisli väändele vastu(59kw, 72hp ja mingi 140nm). Varjant on muidugi pidurimeistri katetega.. kuid see on lisakulu jällegi.
Lada kast peab vastu?

Postitatud: 17 Apr 2014 21:51
Postitas olaaf
siduriketta katmise lisakulu on tühine võrreldes muude väljaminekutega antud projekti juures..

Postitatud: 17 Apr 2014 21:54
Postitas botzor
Mis kulutused veel siis on?

Postitatud: 17 Apr 2014 22:09
Postitas olaaf
kasti ja mootori paaritamine on täpne töö mis maksab,
mootori padjad valmis teha, jahutussüsteem.
väljalase juba poisike ja siis veel el-süsteem.

kas volkari karter sillatalast mööda mahub?

Postitatud: 17 Apr 2014 22:19
Postitas botzor
Teoreetiliselt mahub, kuid praktiliselt hetkel ei tea, eks tuleb sobitama hakata.
Ainuke elektriline jubin, mida mootori töötamiseks vaja, on magnet klapp(kütuse sulgemiseks/avamiseks), kuhu jookseb läbi süüteluku +12v. Geneka ergutused ja muud asjad poisikesed.
Mootori padjad ei tundu samuti midagi kaelamurdvat olema, kinnitused pea samas kohas, kus ladal(ploki küljes)
Jahutus süsteemiga võib tekkida probleeme - mis moodi? Volkari radikas ette, paisupaagile kinnitus ja muud nagu ei olegi, salongiradikale tuleb võibolla veidi pikemad voolikud vedada.

Proovin selle sidurikoja siis sinna otsa sobitada, vaatame mis välja tuleb, kaotada pole midagi. :P

Postitatud: 17 Apr 2014 22:30
Postitas Arvos
 
botzor kirjutas: kaotada pole midagi. :P
On. Aega, palju aega, millega saab midagi kasulikku ette võtta. Seda juhul kui asjast asja ei saa.

Postitatud: 17 Apr 2014 22:43
Postitas viaccess
Uurisin üpris sügavalt seda asja, tahtsin volkari G60 ladale vahele lükata... lõpuks loobusin, kalliks läheb see lõbu, minul GazPromi aktsijaid pole.
Diislit ehk leiad mõnelt fiatilt, 1.9d näiteks, ehk ka mootorikäpad sobivad, neid seaduse järgi ise teha ei tohi, pärast vaatamata kulutustele ja raisatud ajale ei saa asja seaduslikult vormistada.
Tahad kokkuhoida, paigalda enne gaasiseade! või kui diisli nälg nii suur, osta parem golfi näiteks, ja sõida odavalt!

Postitatud: 17 Apr 2014 23:32
Postitas nymmik
Bensiinimootori ülekanded jäävad diislile aeglaseks.
Ehitamise vaev ei tasu seda kokkuhoiu natukest ära.
Minitele turgudele toodeti Peugeoti 1.9 diisliga nivasid, ilmselt ülekanded olid ikka bensiinikatelt.

Postitatud: 17 Apr 2014 23:50
Postitas Qunts
Istuta Wolkari mootor koos kastiga vahele ja on öko aga kuidas lahendad nelikveo süsteemi?
Leia näiteks Indiast Niva 4x4 diisel on tunduvalt lihtsam ja odavam :D

Postitatud: 18 Apr 2014 22:34
Postitas viaccess
Milleks Indiast??? Euroopa liidust ka saab LINK