1. leht 1-st

kolvi rõngaste vahetamine

Postitatud: 22 Apr 2004 22:01
Postitas tonug
Et siis vaja kolvi rõngaid vahetada (ühel silindril surve puudus, ja lahti võtmisel surve rõngads pururd)

et siis on nende vahetamisel mingeid kindlaid nippe, mida silmas pidada; et kas on tähtsust kuidas jäävad rõnga vahed, kuidas neid ilma katki tegematta kolvi ümber panna, mida see remondimõõt tähendab uutel rõngastel ( läheb tarvis silindri freeimisel vms?)?

oleks tore kui mõni tore inimene ütleks paar tarka sõna, enne kui tegemiseks läheb..

Postitatud: 22 Apr 2004 22:29
Postitas Laurimetall
Kindel nipp on see ,et rõngaid ei tohi jõuga panna ja lukuvahed ei tohi kohakuti olla. Rõngaste kokku surumiseks sobib plekiriba ning siis tasakesi silindrisse suruda.

Postitatud: 22 Apr 2004 22:34
Postitas tonug
seda plekiriba värki ma tean, aga kas nende rõngaste painutamisel, et üle kolvi saada mingit suurt riski ka on ( äkki läheb krõpsti pooleks)

Postitatud: 22 Apr 2004 22:53
Postitas robi
Ise tegin kolvi ja ronga õliga kokku, ja siis hästi rahulikult ja ühtlaselt kolvi peale, kui rõngas on kolvi otsa peal täielikult, siis vaikselt edasi lükata. Kui suurem paine sisse tueb, siis krõpsti katki ka. Õlitatud pinnal on kergem nihutada ja lõhkumise oht väiksem. Rõngaste kokkusurumiseks kasutasin õhukest keevitustraati, otstesse silmused sõrmede jaoks ja siis hea kokku tõmmata.

Postitatud: 22 Apr 2004 23:55
Postitas motamees
Rõngaste pealepanemine on mootori remondi juures kõige väiksem probleem. Neid ootab ees palju suuremaid.