1. leht 1-st
küsimus K126H kohta
Postitatud: 13 Apr 2004 17:38
Postitas pvr
Niisiis mina tagasi peale pikka talve ja hakkan jälle oma lolle küsimusi (mitte otseselt teemasse küsimusi). niisiis on praiga lauapeal kax lahtivõetud mosse karpat ja kõrvus kumisemas saunanaiste jutt sellest kuidas eriti jõhkard minek tuleb siis kui K126 lõõrid paraleelselt tööle panna... aga kuidas seda teha... kas keegi siinsest rahvast on seda teinud ja kui siis kuidas väiksed nõuandes ei teeks paha... võibolla on kellelgi võimalik isegi näidata mõnda karpat millega oleks selline asi tehtud???
Postitatud: 13 Apr 2004 18:07
Postitas Critical
Kaks abiks linki sulle, juhul kui ei ole ise veel nende otsa sattunud:
http://www.mosseliiga.ee/
http://www.mosseklubi.org.ee/ (poolik alles)
Postitatud: 13 Apr 2004 19:41
Postitas pvr

pean tunnistama et kolan nendest saitidest esimesel päris tihti kuid enamsati jäävad sealt tulevad toredad ja vahvad vastused kiduramateks ja puudulikemateks kui siinsed...
Postitatud: 14 Apr 2004 09:22
Postitas kenu
Kas pole siis juba lihtsam panna peale see kuuepotise veoka karbuss K135, temal tõmbab mõlemad lõõrid korraga lahti ja istub moskvits'i kollektorile täpselt peale.
Postitatud: 17 Apr 2004 08:44
Postitas olaaf
mis mootoriga teinud oled et niipalju kütet peale tahad anda?
kui mõtled tavamootorile sellise eluka peale aretada, siis ei saa ilmselt kohalt äragi

karpa tuleb põhimõtteliselt ümber ehitada, düüsid ja emulsioonilõõrid üle vaadata...
kas sul on teine sisselase tehtud (1 lõõr 2 sil kohta)?
kahjuks ei tunne k126h ehitust, seega ei saa konkreetset nõu anda..
lihtsaim moodus on kinnitada mõlema segusiibri võllile hammasratas ning seal siis ülekannetega mängida kuni saad avanemismomendi paika..