1. leht 1-st

1.6-remont

Postitatud: 07 Nov 2013 20:23
Postitas botzor
Nii, kuna täna juhtus siis nii, et arvatavasti lõi mu 1.6 mootor klapi(d) kõveraks ja seda tänu sellele, et sai 1.5mm blokikaanest maha võetud. Ilmselgelt originaal vedrud ei jõudnud klappi(klappe) eest ära tõmmata kolvil ja eks ta lõi kas klapi kõveraks või taldriku üldse küljest ära. Niisiis, alustame otsast peale, "uus" kaan on mul olemas, seekord siis võtaks uuesti kaanest 1.5mm maha, uued tihendid(k.a klapisääred), juhtpuksid, klapid, klappide sooveldamine ning TUGEVAMAD klapivedrud, niisiis, siit ka 3 küsimust:

Kas on mõtekas ka sisse-väljalaset freesida natuke suuremaks?

Ja millised/mille pealt saaksin tugevamad klapivedrud?

Kas kellelgi on aimu, kust saaks 2105(1.3 rihmaga) kolbe/kolbi?

Sisse-väljalase jäävad esialgu originaalid, kuna rahaga ei ole võimalik väga priisata, kuid karburaatoriks hakkan kasutama weberi toodangut( tavaline, 2 lõõriline ford Sierra pealt).

Postitatud: 07 Nov 2013 20:43
Postitas olaaf
kas blokist on 2mm juba võetud? kui ei siis tasuks blokist võtta nii, et kolb tasa.. siis vaatad palju kaanest juurde vaja..
klapivedrud pane lihtsalt poeuued originaalid, klapid kergemaks.
klapipesad kolbidesse lase sisse sinu kaane järgi - 2105 kolbides on klapipesad kord nii kord naa, samamoodi klappide asukoht plokikaanes..
seega klapisüvendite ülelõikamisest sa ei pääse!

Postitatud: 07 Nov 2013 21:05
Postitas botzor
 
olaaf kirjutas:kas blokist on 2mm juba võetud? kui ei siis tasuks blokist võtta nii, et kolb tasa.. siis vaatad palju kaanest juurde vaja..
klapivedrud pane lihtsalt poeuued originaalid, klapid kergemaks.
klapipesad kolbidesse lase sisse sinu kaane järgi - 2105 kolbides on klapipesad kord nii kord naa, samamoodi klappide asukoht plokikaanes..
seega klapisüvendite ülelõikamisest sa ei pääse!
Blokist võetud ei ole, klapid kergemaks, mismoodi ja kui palju?
ja süvendite tegemise jaoks vaja freesi jah.