1. leht 1-st
2106 Ei taha enam käivituda
Postitatud: 07 Nov 2013 13:12
Postitas nufik
Tervist Ladalised
Mure selline
Üks uhke ja hää 2106 tahab talvel vähe lumevallis ja jäärajal käia.
Hetkel siis toimub mootori sissesõitmine kuna sai tehtud väike re -mont.

Külmalt läheb käima ilusti- sõita mingi 5-15 min ja seisma panna siis enam käima ei lähe tee mis sa tahad.( seisam 1h siis jälle jonksus)
Viimasel korral panin tähele et pärast pikka töötamist hakkas turtsuma ja lõpuks suri välja ja oligi kõik
Hommikul asi jälle jonksus ja paugupill.
Ootaks lahendusi -sobivad ka kommentaarid:D
kas kellelgi on sama mure olnud???
Postitatud: 07 Nov 2013 15:37
Postitas olaaf
liiga suur kütuse surve, ebatihe nõelklapp, liiga kõrge ujuki tase, eeldusel, et kuuma mootoriga säde ilus tugev ja sinine.
Gaasipedaal põhjas käivitamisest kasu pole?
Postitatud: 07 Nov 2013 18:25
Postitas nufik
Proovisin ei olnud abi vb hoidsin liialt vähe- eks üritan veel
Nu see ujuki probleem vb isegi reaalne olla( ja see nõelklapi teema ka )
eks nädalavahetus ukse ees saan siis timmida.
Aga liiga suur kütusesurve?????
Postitatud: 07 Nov 2013 19:21
Postitas erki9
Liiga suure kütusesurvega pressib kütuse lihtsalt nõela vahelt läbi

Postitatud: 07 Nov 2013 20:47
Postitas olaaf
Kui keegi "kulibin" on küttepumbale pannud vale vedru või vale võlli näiteks, saab survet kõvasti rohkem, kui vaja (0,25-0,3 bar)
Sooja mootori välja lükkad vaata karpa lõõridesse sisse - kui tilgub sisse on ilmselgelt kütet liiga palju, mis iganes põhjusel siis.
Igaks juhuks küsin kas toores tuleb lõpuni maha ikka ja ega sa soojalt käivitades tooreklappi ei kasuta?
PS! kirjuta mis karpa sul autol peal on.
Postitatud: 08 Nov 2013 17:42
Postitas nufik
Täpsustan andmeid kui asjale peale vaatan
Aga point sellest
Algselt tuli saalekas siis vahetasin mootori ( ülejäänud varustus jäi sama).
Ei mäleta ainult kas bensu pump sai teine või mitte.
Ei kasuta tooreklappi soojalt ja toores läheb ilusti maha
Postitatud: 10 Nov 2013 17:27
Postitas nufik
Täna siis vaatasin karbussi üle weber ei ole nime ei leidnud mingi vene toodang. made in ussr
Täpsustus:
kui temp 90 siis käivitub ilusti aga kui juba ligikaudu sada kus vent tööle hakkab siis nagu enam ei käivitu.
käia kaua tahad midagi ei juhtu. ( gaasiga või ilma- vahet pole)
suht äge anomaalia igatahes
lisa vürtsi tuleb veel piduritest, et noh kaks toru juba katki suutnud vajutada- aga õnn oli minu pooltl kõik torud tulid ilusti lahti:D
ainuke pingutus volga pooldi ja vahetama
tähelepanek täna sõites nagu vahel jõnksutab või puterdab)
Postitatud: 10 Nov 2013 18:32
Postitas olaaf
kui käima ei lähe kas kiirenduspumbast kütet pritsib? (mitu korda vajutad hakkab valget auru tõusma 1kambrist..)
kas säde on olemas küünaldel, kui mootor ei käivitu? säde peab kindlasti olema tugev sinakas-lilla mitte kollakas.
kui suur on kontaktivahe jagajas ja süüteküünaldel?
Postitatud: 16 Nov 2013 14:36
Postitas nems2105
Tere.Mingi aeg tagasi olin samasuguse probleemiga kimpus.Mina pääsesin pärast kontaktivahede reguleerimist sellest.Soojast peast kadus kahel küünlal sootuks säde.Võimalik et jagaja puksid kutud,aga mina sain omal pärast regullimist ilusti tööle.Edu ehk olin abiks.
_DSC0344[1].jpg-thumb.jpg
Postitatud: 17 Nov 2013 20:42
Postitas nufik
Täpsustus:
jätte auto tühikäigultööle siis lõpuks sureb ise välja /hakkab puterdama ja korraga kõik
aga hetkel ei saa proovida väga kuna ei viici käima tõmmata starteri bendix ei taha koostööd teha:D
proovin selle kontaktivahe ära kui saan siin uue starteri peale.
Postitatud: 17 Nov 2013 20:45
Postitas nufik
märkasin et jagaja kaanel kaks auku nagu seal peaks midagi olema
Kas peab?
targemad räägivad et peaks olema üks kondekas kusagil???
Postitatud: 17 Nov 2013 21:05
Postitas botzor
kondekas jagaja küljes, all pool, aga augud on nn tuulutuseks, et niiskus välja läheks kuskilt + isa teadis rääkida, et mingitel kaantel polnud neid auke, siis võis juhtuda, et kaan lendab lihtsalt sodiks, ei tea miks kahjuks.
Postitatud: 18 Nov 2013 13:00
Postitas nufik
klõpsake mõni pilt kondekast???
Postitatud: 18 Nov 2013 18:54
Postitas olaaf
väljaspool jagajat peale kondeka midagi pole millest juhe välja tuleb.. ümmargune silinder ~20mm diameetriga. juhe kinnitub sama poldi alla kust juhe süütepoolile läheb.
Postitatud: 16 Jaan 2014 13:12
Postitas nufik
Vahetasin tolle kondeka ära ja siis ei läinud enam üldse käima ( temp oli kusagil 50
Kas see peaks midagi tähendama või lihtsalt uus osa nn defektiga
Seal ei saa ju midagi valesti minna st vahetamisel????
Postitatud: 10 Veebr 2016 22:59
Postitas Acer10
Ei hakanud uut teemat tegema.
Tegu siis 06-ga. Niiöelda tobkaga turtsatab käima üheks sekundiks. Klapid on regullitud, säde ilus sinine, süüde paigas, bensu peale tuleb aga käima ei lähe.
Mootor vötsin suhteliselt osadeks lahti kuna läks keema. Enne keema minekut oli auto paugupill, mitte mingeid probleeme käimaminemisega polnud. Otsingut kasutades pole ka vastust leidnud?:o
EDIT: Sain pilli käima. Süüde oli ikkagi natuke paigast ära. Paika panin nii, et võtsin neljanda küünla ära ja jagajakaane ka maha, et rootorit näha. Panin näpu küünlaaugu ette ja käitasin mootorit ringi. Tegin paar tiiru, et näha kus asub rootoriots, mis süüdet jagab, sel ajal kui silinder popsu teeb ja näpu niiöelda ära lükkab sealt. Selle järgi oli rootor ikkagi paigast ära. Tõstsin jagaja ülespoole ja keerasin rootori u. veerand pööret tagasi. Peale seda toimib ilusti.