1. leht 1-st

Kuidas kontrollida klappe mootorit lahti võtmata?

Postitatud: 06 Apr 2004 21:06
Postitas marks
On see üldse võimalik:puzzled

Postitatud: 06 Apr 2004 21:26
Postitas Ardi Soovik
Reguleerid klapivahed ära.Paned klapikambrikaane peale tagasi.Siis mõõdad kompressiooni.Kui silindritel erineb kompressioon üle 1atm on soovitav plokikaas maha võtta ja klapid sohveldada.Muidugi võib ka mõni rõngas kinni või puru olla samuti võib kolb katki olla.Nende vigade määramiseks ilma neid välja võtmata,soovitan keerata kolvid ühekõrgusele,ja täita servani diiselküttega.Veaga silindrist kaob nafta oluliselt kiiremini.

Postitatud: 07 Apr 2004 15:51
Postitas 2107
Suruõhuga saab ka kontrollida. Keerad mootorit kuni klapid kinni ja siis lased küünla avast õhu silindrisse ja kuulad kas lekib.
NB! Käik sisse, et väntvõll pöörlema ei hakkaks.

Postitatud: 07 Apr 2004 20:05
Postitas motamees
Algselt postitas: 2107
NB! Käik sisse, et väntvõll pöörlema ei hakkaks.
Käsipidur ka peale muidu sõidab auto ära ja vänt pöörleb niikuinii.
Selle meetodiga ka hea kindlaks teha mis viga kui leke on. Õhukahin sumbutist - väljalaskeklapp. Kahiseb karbast - sisselaskeklapp. Kohin karterituulutusest - kolb või rõngad. Karterituulutusest tuleb kohinat ka tervel mootoril. Aga see uue puhul palju väiksem. Aitab võrdlus erinevate silindritega.

Postitatud: 10 Apr 2004 10:20
Postitas hullmaks
kompressiooni mõõtmisel võid peale esmast mõõtmist valada veidi õli silindrisse(kui kompressioon madal) ja siis uuesti mõõta, kui näit ei muutu, siis klapid lasevad läbi, kui muutub, siis viga rõngastes, rõngaid õli tihendab, klappidele aga ei mõju