1. leht 1-st

Kolektor

Postitatud: 01 Apr 2004 16:43
Postitas tank125
Käisin emexis ja leitsin sealt kolaseest siksi kolektori see mis mootoriküljes on.Aga tal oli mingi vaakum jublakas ka seal külses esimest korda nägin sellist asja .Oskab keegi öelda millejaoks ta seal on.:puzzled

Postitatud: 01 Apr 2004 17:13
Postitas olaaf
vaakumjurakas muidugi väga imelik väljend aga see peaks olema pidurite vaakumvõimendi vooliku kinnitus stutser

Postitatud: 01 Apr 2004 17:41
Postitas tank125
ei ole noh.väljalaske kolektori külses on mitte sisselaske.vaakumpiduri oma on ju sisselaskekolektori küljes.

Postitatud: 01 Apr 2004 17:50
Postitas tank125

Postitatud: 01 Apr 2004 18:09
Postitas motamees
Uuematel Nivadel õkoloogiline süsteem küljes mis laseb osa väljaheitegaase tagasi sisselaskesse. See juhitav vaakumiga.
See vähendab põlemistemperatuuri ja tänu sellele üks mürgine gaas (minuarust NO) vähem siia ilma tulemas.

Postitatud: 01 Apr 2004 22:02
Postitas kopec
küsisin kunagi selle vidina otstarvet aravete teenindusest-motamehel on õigus!aga soovitati too jublakas minema visata.

Postitatud: 02 Apr 2004 11:45
Postitas tuhajuhe
Olen ka näinud sellist kanni väljalaske kolle küljes ja nendel masinatel mis üle lahe tulnud.Eks jah mingi öko süsteemi junn ole.

Postitatud: 02 Apr 2004 19:34
Postitas mess
Olen ka näinud, minu massinal on selline riistapuu täitsa peal, ainult et pole töösse rakendatud. Kuna ta on vaakumiga juhitav, siis tuleb vaakumi toru lihtsalt küljest ära tõmmata ning kõik on nii kuis ennegi :)

Mõistagi on soovitav siis karpa küljes olevale otsale pime ette panna, et lisaõhku vahele ei tõmbaks

Postitatud: 02 Apr 2004 19:39
Postitas motamees
Kui see kann toimib siis ta võib seal ka tööd teha. Ega sellest midagi katki pole ja halvemaks tee. Ta nii mõeldud - kui kiirendada kõvasti tahad siis ennast välja lülitab. Selleks ka vaakumvoolikud küljes. Muidu poleks ju teda juhtida vajagi. Lääne autodel ka nii kui ikka gaasi põhja vajutad siis kõik õkoloogilised süsteemid välja lülitatakse mida saab lülitada. Ka tehas on esmatähtsaks pidanud ikka auto kasutaja soovid. Vähem jõudu tarbides aga keskonna soovid.

Postitatud: 02 Apr 2004 19:51
Postitas mess
Nii ta on jah, sest kui lappari põhja vajutad, siis kaob vaakum ju ära ning klapp kinni. Ladadel kasutataksegi seda koos Solex karburaatoritega (pritse kohta ei osaka ütelda, äkki ka) Ning minu käes olevate materjalide väitel ongi see peamiselt mõeldud tühikäigul töötamiseks, kuna siis tekib ka kõige rohkem mürgiseid jääke.

Vaakum ühendatakse veel läbi termoklapi, et külmal mootoril mitte gaase ringlusesse lasta. Mul on ka klapp olemas, tööle lülitamiseks vaid kaks voolikujuppi külge laksata ning toimib. Huvi ongi, et kui järgmine kord ülevaatusele või kusagile mujale "aparaatide alla" saan, siis vaatan, et palju keskkonda säästab ka :rolleyes

Postitatud: 02 Apr 2004 21:16
Postitas tank125
No aga seal on kaks otsa üks on vaakumioma kuhu selle panen ja kuhu see jämedam peab käima.
:puzzled