1. leht 1-st

K: õlitase liiga kõrge

Postitatud: 23 Mär 2004 21:26
Postitas Kytt
niisiis pingutasin õli juurdevalamisega natuke(loe:üpris palju) yle, varda max joonest on see mingi kolmveerand senti kõrgemal.
kas, kuipalju ja kuidas see mootori normaalset töötsyklit mõjutab?

Postitatud: 23 Mär 2004 21:34
Postitas Marcuz
Endal oli sama lugu ja lasin alt nii palju õli välja et normis oleks, sest on meeles kuidas Ladacamp 2003-el Tartsi autol oli vale õlivarras, õli oli liiga palju, siksil fiati mootor ning nukk käis õli sees, sumpsist tuli meeletult sinist suitsu ja minek oli kaa kehvem. Et vale varras, avastas ta hiljem.



Edit: OT: lugesin su alumist lauset, et vaatad vaikselt sierrat... f-tähega autosid ei soovitata osta, f-tähega pidid fakid autod olema :lol (ford)

Postitatud: 23 Mär 2004 22:26
Postitas tank125
Tõsi kõige lihtsam on kanalipeal ära käia ja üleliigne välja lasta.Siis võid rahulikult sõita ilma, et peaks kartma.

Postitatud: 23 Mär 2004 22:30
Postitas effekt
ma ei ütleks, et ford just see õige auto on, mida tahta... ja kui tahadgi siis..... ära müü maha ladat, kuna eks ole see ikka õige auto (kui mitte pilada sind siis ..... palve, jäta lada alles)

Postitatud: 23 Mär 2004 22:38
Postitas motamees
Kui jutt om ladast siis vaatasin ükskord mootori seest järgi. Üks cm üle max ei tee veel midagi (ei hakka väntvõll õli sisse käima). Üle 1cm on juba kahtlane.

Postitatud: 23 Mär 2004 23:53
Postitas olaaf
Algselt postitas: Marcuz....nukk käis õli sees ...
õli sees käis ikka vänt :)

kunagi sai üleliigne õli välja tõmmatud jalgrattapumbaga õlivarda august sooliku abil.. enne lasin veel pumpa tilga õli..
samuti võid paar korda õlifiltrit ära võtta ja tühjaks valada. aga kui alla sendi rohkem saab sõita küll..

Postitatud: 24 Mär 2004 09:00
Postitas Marcuz
Algselt postitas:Lada 6
Seda ma tahan küll näha kuidas sa osa öli välja lased ja ülejäänud rahulikult sinna sisse jääb.
On võimalik. Mina nii tegin ja mitte kanalil vaid ronisin garaazhis auto alla, tegin laudadest väikse kõrgenduse niiet esiots veic kõrgemal oleks, nii et õlikorgi võti alla mahuks. Jope ja käed olid pärast küll mõnusalt õlised, välja tuli veic rohkem kui vaja aga mitte kõik ja osa valasin pärast tagasi niipalju kui vaja oli.

Postitatud: 25 Mär 2004 03:04
Postitas PuZuP
Algselt postitas: MUST KYTT
järsku seletate ära, mis juhtub kui vänt hakkab õli sisse käima.
Kui nüüd tulla küsimuse juurde tagasi, mitte ajada niisama pläma, siis juhtub see et vänt lööb õli vahtu ja sellest nagu eriti kasu pole...(kui nüüd valesti ütlesin, siis parandage)

Postitatud: 25 Mär 2004 20:55
Postitas olaaf
kui õlikorgiga jebimiseks läheb siis on lihtsam juba õli vanni lasta, läbi mingi filtri tagasi mootorise valada. isiklikult sõidaks nii paar päeva, laseks selle sees olnund õli välja ja paneks uue õli hoopis. pole nii kallis ja mootori saab kenasti puhtaks

NB! foorumi puhtuse huvides tegin teema puhtaks teemasse otseselt mitte puutuvast!
slikk on asjas ise süüdi. moded kedagi ei kiusa!
kuna eestis on õhtud pimedad, siis pole mõtet siin niisama möliseda..