1. leht 2-st
2105 mootorile lisakinnitus --> erinevate mootoripatjade sobivus
Postitatud: 23 Juun 2013 15:37
Postitas nems2105
2105el on klapikambri kaas kahjuks alumiiniumist.Sooviks teada saada, kas sinna külge tasub keevitada mootori ülalt kinnitamiseks kronstein või ei pea see kaas sellele pingele vastu? Kui kellelgi on teisi ideid, kuidas mootoripadjad vastu peaksid siis kõik vastused on teretulnud.
//Pealkiri muudetud [26.06.2013, 12.07] Ando poolt.
Postitatud: 23 Juun 2013 15:47
Postitas reiner
Miks peab tegema kolmanda mootori kinnituse klapikambrikaane külge?
Olen kuulnud, et kunagi tehti ka mootori vasakul küljel oleva 3 ava külge lisa kinnitus.
Samasse kohta nagu lingil oleval pildil on mootoripuki kinnitus..
http://www.ladaklubi.ee/foorum/files.ph ... 1&aid=1557
Postitatud: 23 Juun 2013 16:00
Postitas nems2105
Ehk oskad ka soovitada kui jäikade puksidega ma selle varda sinna tekida võin ja kuhu oleks kõige targem teine ots kinnitada(kas täpselt risti v mingi nurga all.Tänud igatahes idee eest.
Postitatud: 23 Juun 2013 16:15
Postitas reiner
Ei oska kahjuks täpsustada. Pole ise kunagi ühtegi kolmandat kinnitust mootorile teinud..
Postitatud: 24 Juun 2013 16:33
Postitas eints20
Selle kaane külge pole mõtet teha seda usun et kaanel kõrvad ei pea kaua vastu , Ja milleks sul vaja seda sinna . Sõidad krossi ? jäärada ?
Postitatud: 25 Juun 2013 21:35
Postitas nems2105
Jäärada ja suiti kruusa sprinte.Kruusal on on siiski mõni padi järgi andnud.Tahan veel lisada torseni ja arvan et see võib patjadele laastavalt mõjuda.Tänud kaasa mõtlemise eest.
Postitatud: 25 Juun 2013 21:48
Postitas reiner
Mida see torsen nende patjadega teeb?
Niva mootoripatju oled proovinud? Kui ma ei eksi, siis sm masuurik paigaldas enda kopikale Transiti padjad. Uuri seda tema auto teemast.
Muidugi on veel variante kuidas mootor jäigemalt aiste vahele saada. Üks nendest on teha custom mootorikäpad ning kinnitused tala külge. Kunagi siin foorumis (vist) oli üks huvitav lahendus üleval. Olen korduvalt otsinud, aga tulutult. Kasutusel olid sama tüüpi puksid nagu näiteks klassiku esiamordi alumised puksid.
NB! Lisaks mootoripatjadele mõjutab mootori liikumist või hoopis paigal püsimist ka käigukastipadi.
Postitatud: 25 Juun 2013 22:13
Postitas nems2105
Seni pole proovinud.Sarnased on niva padjad küll aga on need siis vastupidavamad.Käigukasti padi on seni vastu pidanud.
Postitatud: 25 Juun 2013 22:28
Postitas ando
Minul ja Sansal on küljes Transiti padjad. Mootorit hoiavad paigal küll, hind ka mõistlik, ca 6 eurot tükist. Paigaldamiseks pead tikke natuke lühemaks tegema, kuna padjad ise nõks kõrgemad. Mul käib/käis õhupuhasti vastu kapotti ka, aga ma ei tea, kas see oli tingitud sellest, et kastipadi oli hukas, mootor pole päris keskele sätitud(sillatalas ovaalsed augud) või karpa tikud, mis olid katki, ei suutnud hoida kopsikut paigal. Väga kõvasti igatahes vastu ei käinud, lõin selle koha peale õhufiltri kaanele mõlgi sisse igaks juhuks. Mul on suure vändaga mootor kah, väikse vända kohta oskab Sansa täpsustada.
Padi näeb välja selline, tellin mina seda koodi järgi: 7055286

Postitatud: 25 Juun 2013 22:48
Postitas sansa
Plaanisin ka mootorile lisakinnituse teha, aga peale transiti patjade külgepanekut ei näe enam vajadust, nii, et tasub neid proovida. Hind pole ka väga krõbe:).
Postitatud: 25 Juun 2013 22:56
Postitas Walter
Postitatud: 25 Juun 2013 23:02
Postitas reiner
Vot sedasama pilti ma mõtlesingi:)
Mille puks mootoripadja asemel?
Postitatud: 26 Juun 2013 00:42
Postitas Arvos
Mina jällegi vahetasin Transitil padjad diiselvolvo omade vastu. Nende vuhvlite patjadega oli kohutav vibra sees. Volvo omad peavad vastu küll, pea kolmetonniste koormatega on rapsitud küll ja veel. Pealegi tunduvad Volvo omad paremeni vazile sobivat, kuna ongi õhemad juba. Mina pidin cm metall-lehte vahele panema, et tuletoru vastu roolikardaani käima ei hakkaks. Mootor vajus tänu õhematele patjadele allapoole. Maksid 9 ja kopikad peale per tükk.
Postitatud: 26 Juun 2013 01:42
Postitas Walter
[/quote]Vot sedasama pilti ma mõtlesingi:)
Mille puks mootoripadja asemel?[/quote]
Klassiku taga amort
Postitatud: 26 Juun 2013 09:22
Postitas RLV
Päris Vin Dieseli moodi pole mõtet ka seal roolitaga väriseda.
Niva padi on jäärajale küll ja veel. Kruusalgi on Minul need juba paar aastat kestnud.
Muidugi kui saab mootori madalamale ja tahapoole on asjal jumet.
Postitatud: 26 Juun 2013 10:18
Postitas hautz
E30 r6 mootoripadjad siksi padjadega samas m66dus. Vibrat pole ja laiali pole läinud erinevalt niva patjadest. Hind sama umbes, mis niva padjal.
Postitatud: 26 Juun 2013 11:58
Postitas ando
hautz kirjutas:E30 r6 mootoripadjad siksi padjadega samas m66dus. Vibrat pole ja laiali pole läinud erinevalt niva patjadest. Hind sama umbes, mis niva padjal.
Arvos kirjutas:Mina jällegi vahetasin Transitil padjad diiselvolvo omade vastu. Nende vuhvlite patjadega oli kohutav vibra sees. Volvo omad peavad vastu küll, pea kolmetonniste koormatega on rapsitud küll ja veel. Pealegi tunduvad Volvo omad paremeni vazile sobivat, kuna ongi õhemad juba. Mina pidin cm metall-lehte vahele panema, et tuletoru vastu roolikardaani käima ei hakkaks. Mootor vajus tänu õhematele patjadele allapoole. Maksid 9 ja kopikad peale per tükk.
Äkki on teil olemas jupikood või täpsem mark/mudel. Letti minnes ja diiselvolvo juppe küsides, võib saada müüjalt esimese ettejuhtuva metallesemega vastu pead

Postitatud: 26 Juun 2013 14:48
Postitas hautz
Kui kysida bmw 325 90a mootoripatju, siis saab sobivad padjad. 2,0 2,3 2,4 2,5 ja 2,5e peaksid k6igil sobivad mootoripadjad olema. E34 padjad on k6rgemad.
Postitatud: 26 Juun 2013 22:33
Postitas Arvos
Katsun uurida, millise Volvo padjad need olid.
Postitatud: 30 Juun 2013 19:16
Postitas nems2105
Tänud kõigile kes võtsid vaevaks oma kogemusi jagama.Arvan et aretan tugevamad padjad ja pääsen ülemise kinnituse leiutamisest.
