1. leht 1-st

Ketivaibuti

Postitatud: 13 Mär 2004 11:40
Postitas skill125
Avaldage arvamust kumb vaibuti on parem(tugevam), kas plekist(kaetud kummiga) või plastmassist? Praegu sai mul poest plastmassist vaibuti ära ostetud, kuid tekkis kahtlus, kas see ikka on hea, sest Kui mootori lahti võtsin olid õlivannis metallist vaibuti tükid, mis jäänud sinna eelmisest omanikust. Miks vaibuti puruneb? Tänud

Postitatud: 13 Mär 2004 12:26
Postitas tuhajuhe
metallist vaibuti parem.Lõdva kett lõhub vaibuti ära.

Postitatud: 13 Mär 2004 12:34
Postitas Laada
Üldiselt on tõesti metallist leevendi parem, kuid omaaegsetele kogemustele tuginedes võin öelda, et vabalt võib kasutada ka seda plastmassist leevendit. Kõige tähtsam on tõesti see, et kett oleks ikka pingul. Kui kett lõdva siis lõhub ta nii või naa igasuguse leevendi ära. Tihtilugu jääb kett ka peale pingutamist lõdvaks kuna ta on välja veninud. Kui mootor veel suht kobe siis päästab edukalt Ardi soovitus- pinguti otsa pikendamine. Ja selleks sobib ideaalselt õhufiltri kopsiku alumisest kummitihendist võetud metallpuks. Muidugi tuleb arvestada asjaoluga, et veninud ketiga ka gaasijaotus mingil määral paigast ära. Nii, et ideaalset tulemust teoreetiliselt nii ei saa.

Postitatud: 14 Mär 2004 07:42
Postitas skill125
A selline asi ka veel, et see plastmassist vaibuti on kõvasti pikem kui metallist? Vaibutil peal number 2107, metallist vaibutil, mis mul oli on peal number 2103?
Kas see tähistus ja vaibuti pikkus on ka olulised. Tavaliselt on peaaegu kõigil varuosadel 2101 aga 2107 pole ma veel näinudki varuosadel? Tänud

Postitatud: 14 Mär 2004 08:33
Postitas Ardi Soovik
Kõik käigukasti 5-da käiguga seotud osad on 2107.

Postitatud: 14 Mär 2004 10:06
Postitas motamees
Ketvaibutil pole oluline see tähistus. Küll aga on oluline tähistus ketipingutil. Pinguteid lühikse ja pika käiguga mootorite jaoks.