Vaz 21013 mootori märgid

Vaz 21013 mootori märgid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
maaan78
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Nov 2011 19:22
Asukoht: Paide
Autod: Vw passat b5 98a. 1,9 66 kw tdi, Ford galaxy 99a. 1,9 81 kw td

Vaz 21013 mootori märgid

Postitus Postitas maaan78 »

´Jama siis selles, et nuka märk paigas ja sooviks teada millisesse märki peaks vända märk minema, seal neid kolm tükki, esimene ja teine väiksemad ja kolmas märk pikem
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

Kõige pikemasse.
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Ja kui kett on veninud siis võib panna sellest pikemast veidikene üle ;)
m
maaan78
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Nov 2011 19:22
Asukoht: Paide
Autod: Vw passat b5 98a. 1,9 66 kw tdi, Ford galaxy 99a. 1,9 81 kw td

Postitus Postitas maaan78 »

asi ongi selles, et kui panna hammas tagasi, siis jääb esimesse märki ja kui hammas edasi siis jääb ta pikast märgist üle.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Siis tuleb nukarattale uus fiksaatorauk puurida ning uus märk teha, kui reguleeritavat ratast võimalik hankida pole.

Kui kett veninud ja kaanest/blokist maha ka võetud ei saagi märke klappima originaalrattaga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

 
olaaf kirjutas:Siis tuleb nukarattale uus fiksaatorauk puurida ning uus märk teha, kui reguleeritavat ratast võimalik hankida pole.

Kui kett veninud ja kaanest/blokist maha ka võetud ei saagi märke klappima originaalrattaga..
Uus kett oleks ilmselt lihtsam ja täpsem lahendus :rolleyes ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Lihtsam on ikka ketiratast vahetada, kui ketti - selleks tuleb parimal juhul radikas ka eest ära nokkida, jahutusvedelikuga solgerdada jne..
Kindlasti ei ole uus kett alati täpsem lahendus, pealegi tuleks uue ketiga vahetada ka kõik ketirattad!
Elu on näidanud, et fiksaatoraugu asend ketimärgi suhtes on läbi aastate olnud veid nihkes.. :)
Kõige täpsema tulemuse saab ikkagi reguleeritava rattaga pannes indikaatorkella järgi..



nuka_Seadmine_v.jpg-thumb.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta