Solex-i modifitseerimine kähkusõiduks?
Postitatud: 22 Veebr 2013 14:19
Sattus siis minu kätte üks ford sierra v6 pealt pärinev karburaator. Tüübiks täpsemalt Solex 35/35 EEIT. Karburaatorit iseloomustavad omadused:
-35/35mm drosselid
-26/26mm lõõrid
-mõlema kambri paralleelne avanemine.
Detailsemat infot:
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... _35_38.pdf
http://pitergps.narod.ru/helps/SOLEX1.pdf
Internetiavarustest varastatud pildilink!
Plaan oleks paigaldada see siis oma putitamisjärgus olevale autole. Autole on paigaldatud natuke modifitseeritud 213 mootor, millel on sportlikum nukkvõll. Kasutan autot ainult sportlikel eesmärkidel, ning avalikel teedel liigub see ainult kolmnurgaotsas. Mootorit hoidsid seni töös standardsed 05 karburaator ja 03 jagaja, ning nende arvelt loodaksin mõne hobujõu võita.
Kuna karburaator vajab mõningast korrastamist, siis lammutasin selle laiali. Minul isiklikult puudub eelnev kogemus Solex-i karburaatoritega, ning loodan, et siinne kogukond oskab vene solex-ite baasil vastavat oskusteavet jagada.
Minu küsimus olekski siis, et kui karburaator juba laiali on, siis kas ja mida võiks peale remondi veel teha, et muuta seda sobilikumaks võidusõiduks?
Kas suurte koormuste ökonomaiser on kasuks või pigem kahjuks? Mida teha vaakumiga töötava sekundaarse kiirenduspumbaga? Plaanin eemaldada õhuklapi, kas see on väga suur probleem? jne...
-35/35mm drosselid
-26/26mm lõõrid
-mõlema kambri paralleelne avanemine.
Detailsemat infot:
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... _35_38.pdf
http://pitergps.narod.ru/helps/SOLEX1.pdf
Internetiavarustest varastatud pildilink!
Plaan oleks paigaldada see siis oma putitamisjärgus olevale autole. Autole on paigaldatud natuke modifitseeritud 213 mootor, millel on sportlikum nukkvõll. Kasutan autot ainult sportlikel eesmärkidel, ning avalikel teedel liigub see ainult kolmnurgaotsas. Mootorit hoidsid seni töös standardsed 05 karburaator ja 03 jagaja, ning nende arvelt loodaksin mõne hobujõu võita.
Kuna karburaator vajab mõningast korrastamist, siis lammutasin selle laiali. Minul isiklikult puudub eelnev kogemus Solex-i karburaatoritega, ning loodan, et siinne kogukond oskab vene solex-ite baasil vastavat oskusteavet jagada.
Minu küsimus olekski siis, et kui karburaator juba laiali on, siis kas ja mida võiks peale remondi veel teha, et muuta seda sobilikumaks võidusõiduks?
Kas suurte koormuste ökonomaiser on kasuks või pigem kahjuks? Mida teha vaakumiga töötava sekundaarse kiirenduspumbaga? Plaanin eemaldada õhuklapi, kas see on väga suur probleem? jne...