1. leht 1-st
Kuidas eristada standard- ja sport nukvõlli
Postitatud: 08 Veebr 2013 18:42
Postitas teitur
Mismoodi saab aru kas on sportnukaga tegu või tavalisega?
Üks võimalus oleks ilmselt mõõta nuka kõrgust ja võrrelda.
Ehk keegi lahke inimene mõõdab klassiku standardvõlli sisselaske ja väljalaske nuki tõusu ära.
Postitatud: 09 Veebr 2013 15:49
Postitas VäikeMägilane
teitur kirjutas:Mismoodi saab aru kas on sportnukaga tegu või tavalisega?
Üks võimalus oleks ilmselt mõõta nuka kõrgust ja võrrelda.
Ehk keegi lahke inimene mõõdab klassiku standardvõlli sisselaske ja väljalaske nuki tõusu ära.
mõõdad nuka baasi ja siis nuka kõrguse ja saad vahe ehk nuka tõusu. Vaz 2101-07 SL/VL 6.5, 6.4 ja faas 346 vist oli.
Nival SL 6.9 kui ei eksi.
Samas kõrgusest üksi jääb väheks, on liikvel ka pachtii sama kõrgusega nukkasid kuid laiema faasiga (so. 250-270kraadi kuid tüus pea sama 6.6-6.7mm)
Postitatud: 10 Veebr 2013 20:53
Postitas olaaf
nuka tõus on originaalis ikkagi 5,95-6,0 nukalt mõõtes (kogutõus - baasmõõt)
klassikul 232 kraadi 21213 nukal 242 kraadi
21213 nukal oli tõus 6,5
Postitatud: 12 Veebr 2013 11:19
Postitas VäikeMägilane
серийные
Подъемы клапанов, мм выпускного/ впускного
2101 9,5/9,5
21213/14 9,5/10,7
Базовый диаметр, мм 30/30
nii väidab üks tabel venemaal. Aga eks reaalsuses need kõiguvad))
Postitatud: 12 Veebr 2013 11:37
Postitas olaaf
9,5/1,5=~6,3mm
10,7/1,5=~7,1mm
1,5 on klassiku rocker ratio!
harilikult on klassiku nukkvõllid tõusuga alates 5,9 kuni 6,1 nukalt, sealt võtame veel klapivahe maha ja saame reaalseks tõusuks veel vähem
