Probleem karpa/süütega - käivitus ja pöörded
Postitatud: 24 Jaan 2013 03:37
Tere,
Alustan oma pikka juttu. Nimelt olen hädas 01ga. Kirjeldan kõike võimalikult täpselt, olgugi et siin mõned asjaolud ei pruugi rolli mängida. Enne mainin ka veel selle ära et masin käis oma ala spetsialisti juures karpa ja süütetimmis, peale mida neid näpitud pole. Probleem algas peale seda kui sai vahetatud küünlad(veerenni papi soovitusel 3 elektroodiga küünalde vastu!?) ja sõitsin 5km koju, kuhu auto jäi paariks nädalaks seisma. Seejärel sai ta käima pandud, et liikuda. Käivitus ilusti ja ei saanudki aru et midagi oleks viga, mõnesaja meetri pärast hakkasin tajuma, et masin tahab käiguvahetusel tunduvalt rohkem pöördeid saada, sest muidu oleks gaasi andes välja surnud. Sain siis niiviisi veel paarsada meetrit sõita kuni lõpuks suri välja(sest ei saanud parajalt pööret kui ma 2. sisse panin) ja käima enam ei läinudki. Proovisime siis tõmmates, saime käima.. tühikäigul töötas ilusti..sõitsin mõned kilomeetrid,madalatel käikudel pööret andes, et välja ei sureks kuni siis jälle ja lõplikult välja suri nii 50 pealt. Olgu, vedasime garaazi ja otsisime viga ja ei saanudki käima. Karpa ja düüsid tegime puhtaks ning üsna mõttetult näppisime ka süüdet, mis täitsa paigast läks. Hakkas hirmsasti paukuma. Endal sai mõistus otsa ja sai vähe targemal täna vähemalt süüde enam vähem niipalju paika lastud panna, et saime isegi masina käima. Sõitsin mõne kilomeetri kui hakkasin jälle tundma sama nalja, et tahab saada pööret, ka tühikäigul jättis natuke vahele. Peagi siis jälle, käik sees sidurit lahutama, gaasi ja surigi välja ning jälle käima ei läinud, isegi mitte topkaga. Panin jälle nööri taha, tõmmates sai käima kuid jah, gaasi väga puutuda ei saa, sureb välja. Kiirenduspumba süsteem töötab ja muudki elementaarsed asjad tunduvad pealtnäha korras olevat. Oskab keegi nõu anda?
Alustan oma pikka juttu. Nimelt olen hädas 01ga. Kirjeldan kõike võimalikult täpselt, olgugi et siin mõned asjaolud ei pruugi rolli mängida. Enne mainin ka veel selle ära et masin käis oma ala spetsialisti juures karpa ja süütetimmis, peale mida neid näpitud pole. Probleem algas peale seda kui sai vahetatud küünlad(veerenni papi soovitusel 3 elektroodiga küünalde vastu!?) ja sõitsin 5km koju, kuhu auto jäi paariks nädalaks seisma. Seejärel sai ta käima pandud, et liikuda. Käivitus ilusti ja ei saanudki aru et midagi oleks viga, mõnesaja meetri pärast hakkasin tajuma, et masin tahab käiguvahetusel tunduvalt rohkem pöördeid saada, sest muidu oleks gaasi andes välja surnud. Sain siis niiviisi veel paarsada meetrit sõita kuni lõpuks suri välja(sest ei saanud parajalt pööret kui ma 2. sisse panin) ja käima enam ei läinudki. Proovisime siis tõmmates, saime käima.. tühikäigul töötas ilusti..sõitsin mõned kilomeetrid,madalatel käikudel pööret andes, et välja ei sureks kuni siis jälle ja lõplikult välja suri nii 50 pealt. Olgu, vedasime garaazi ja otsisime viga ja ei saanudki käima. Karpa ja düüsid tegime puhtaks ning üsna mõttetult näppisime ka süüdet, mis täitsa paigast läks. Hakkas hirmsasti paukuma. Endal sai mõistus otsa ja sai vähe targemal täna vähemalt süüde enam vähem niipalju paika lastud panna, et saime isegi masina käima. Sõitsin mõne kilomeetri kui hakkasin jälle tundma sama nalja, et tahab saada pööret, ka tühikäigul jättis natuke vahele. Peagi siis jälle, käik sees sidurit lahutama, gaasi ja surigi välja ning jälle käima ei läinud, isegi mitte topkaga. Panin jälle nööri taha, tõmmates sai käima kuid jah, gaasi väga puutuda ei saa, sureb välja. Kiirenduspumba süsteem töötab ja muudki elementaarsed asjad tunduvad pealtnäha korras olevat. Oskab keegi nõu anda?