1. leht 1-st

kiirendusel puterdab

Postitatud: 19 Jaan 2013 16:12
Postitas m2tt
mure siis järgmine.. tegemist 03-ga ja huvitav mure.. nagu veneautdega ikka :D nimelt 4-nda käiguga kuskil 90-95 ga sõites ja kiirendades jääb rämedalt nälga.. ehk siis sureb peaaega välja. kui gaasi ei anna ja lasta rahulikult olla taastub paari sekundiga endine olukord. Kui rahulikult vajutada siis läheb üle selle .. proovisin ka väiksemate käikudega..esimest väga mitte aga teisega võib lasta seal 6000 pöörde juurde ja ei tee teist nägu ka.. kui kui kolmas sisse panna ja pööre juba üle 4000 siis samuti.. hakkab puterdama ja kogu jõud kaob.. taastub paari sekundi järel kui peale rohkem ei vajuta.

nagu suurema koormuse ilmnemisel esineb. kuid huvitav on see et said klapid regullitud ja karpa ilusti keeratud õigeks ja käis kui kellavärk.. autot kasutatud peale seda paar korda ja mitte väga aktiivseks sõiduks.. vaid rahulikult poodi kulgemiseks.

Auto kuskil nädal seinud ja nüüd kui võtsin siis siuke jama.. uus küte sai ka peale.

Äkki on kellelgi aimu mida võiksin üle vaadata?? ise kahtlustan küll karpat aga ei täpsemalt ei oska öelda ka. Äkki see külm võib mõjutada?

Tänud aitajatele

Postitatud: 19 Jaan 2013 17:00
Postitas olaaf
Ujukiruumis jääkuubikud, jääd täis bensupump, karpa sõel vms?
Või ei avane korralikult 2 kamber.
Väga palju lihtsam oleks siin leiutada, kui sa kirjutaksid mis markeeringuga karburaator sul peal on autol..
Asja teeb keeruliseks see, et markeeringut pole niisama lihtne välja lugeda.

kas tundub sarnane tööorgan?
http://pasker.ru/photo_lib/3525.jpg

Postitatud: 20 Jaan 2013 04:33
Postitas hautz
Ma pakuks suvist õhuvõttu probleemiks. Kui viga ainult kiirema sõiduga esineb.

Postitatud: 20 Jaan 2013 12:31
Postitas m2tt
suht sarnane pilt asjale.. saan vaadata ka täpsemalt.. kus kohas see markeering paistma muidu peaks?

Õhuvõtu kopsik on keeratud nii et ei ahmiks otse peale vaid ikka talvises asendis.

Postitatud: 20 Jaan 2013 13:25
Postitas m2tt
mul see vaakumklapi osa pole niimoodi püsti vaid on küljepeale