1. leht 1-st

K: karburaator

Postitatud: 17 Jaan 2013 14:17
Postitas vazzim
küsimus selline:
hiljaaaegu sai 03-el vahetattu mootor 1.5L -> 1.6L (natuke tõstetud surveastet ja sportlikum nukkvõll).
Karpa võtsin selle sama mis oli 1.5L peal, midagi muutnud ei ole. Nüüd on nii, et kui 1.6L gaasi annan siis gaas jääb peale. Pööre taastub alles 5-10 sekundi pärast.

One kellegil infot sellise probleemi kohta?

Postitatud: 17 Jaan 2013 14:30
Postitas exideN
karbussis kõik gaasi hoovastiku värgid liiguvad ja värki ?

Postitatud: 17 Jaan 2013 14:39
Postitas sansa
Kõik hoovastiku juurde kuuluvad vedrud ka olemas?

Postitatud: 17 Jaan 2013 17:58
Postitas exideN
Tagasi tõmbamiseks jne

Postitatud: 17 Jaan 2013 20:27
Postitas vazzim
 
exideN kirjutas:karbussis kõik gaasi hoovastiku värgid liiguvad ja värki ?
kõik vedruvärk on paigas ... käega karpa pealt gaasi annan siis hoovastik liigub ilusti tagasi ka ... kuid pöörded ca 10sek ikka u 3000rpm peal

Postitatud: 17 Jaan 2013 23:02
Postitas olaaf
Õhuleke või vääralt reguleeritud karburaator, mis markeeringuga karburaator peal on? - saab ehk täpsemalt juhendada..

Äkki hiline süüde ja liiga lahti keeratud segusiiber..

Postitatud: 26 Jaan 2014 19:59
Postitas siim789
Mul sama mure hetkel, pöörded langevad aeglaselt alla. Sai alles karpa kallal nokitsetud ja jalg siledaks lihvitud, ning uus tihend vahele.

Teise kambri siibril on juures reguleerimiseks kruvi. Algul keerasin selle nii, et siiber sulgus täielikult. Sellise seadega ei tahtnud kuidagi tühikäiku tulla. Mis asendis see siiber tegelikult peaks olema üldse?

Postitatud: 26 Jaan 2014 22:37
Postitas vazzim
Aegu tagasi sain asja korda, vana pea, unustasin teavitada et problem solved.

Nagu ikka kui kokkulahti asju teha siis jääb pudinaid üle. Ise natuke "roheline" ka sel alal - nimelt elektromagnetklapi toitekaabel oli ühendamata (vt pildil punane ring).

Karpa markeering oli vist 2106-......

Pilt