1. leht 2-st
Auto sureb välja
Postitatud: 29 Veebr 2004 13:29
Postitas Jonx
Nimelt probleem selles, et auto ei jää käivitades käima.. Sureb välja. Ainult siis jääb käima kui gaasiga mängida. Auto sureb ka välja teeristides kui sidur ja pidur alla vajutada... Milles võib probleem olla ja kuidas seda lahendada.... See probleem esineb aegajalt.... Vahepeal töötab auto korralikult ja järgmisel hetkel enam mitte... Loodan et saite mu jutust aru..
Postitatud: 29 Veebr 2004 14:01
Postitas slikk
see vene autodele loomulik, et külmamootoriga ilusti kohe käima ei jää. äkki sul seguga midagi või kättesaamisega? kui ta teeristis töötava mootoriga pidurdades välja sureb, siis on arvatavasti asi pidurivõimendis.
Postitatud: 29 Veebr 2004 14:58
Postitas Taavi
Mul on paar korda samasugune probleem olnud sellest, et karburaatoris düüsides praht ees. Sai pumbaga üle käidud ja tiksus jälle. Aga see ainult üks võimalus.
Postitatud: 29 Veebr 2004 20:45
Postitas Jonx
See et välja sureb on just sooja mootoriga... Olen mingi 80 km sõitnud jätan auto korra seisma teeääres ja lasen gaasi ja käigu välja ja masin sureb ka välja. Sama asi ka teeristides, sooja mootoriga sureb välja...
@slikk äkki seletadad seda pidurivõimendi asja, mismoodi see asi toimib ja mix siis auto välja sureb..
Sorry kui vähe lollilt küsin, lihtsalt algaja autode alal
Postitatud: 29 Veebr 2004 22:16
Postitas raitl
kui pidurivõim lekitab õhku siis tekib ka selline jama. Võta see jäme voolik mis sinna läheb lahti ja pane mingi punn ette kontrollimiseks. Või lase kellegil näppu hoida.
Postitatud: 29 Veebr 2004 22:23
Postitas Jonx
Algselt postitas: raitl
kui pidurivõim lekitab õhku siis tekib ka selline jama. Võta see jäme voolik mis sinna läheb lahti ja pane mingi punn ette kontrollimiseks. Või lase kellegil näppu hoida.
Aga kas see et tagumine pidurivoolik poolex ja õli läbilaseb ei või seda põhjustada.....
Postitatud: 29 Veebr 2004 22:31
Postitas slikk
ei ei. piduri voolikud ei mõjuta. kui sul pidurivõimendit pole, siis seda probleemi sul ei ole. aga kui peal on, siis sisselaksekollektorist tuleb see voolik ja läheb pidurivõimendisse. sa võta see voolik sealtära ja pane sinna mingi punn otsa. NB. ära mingit puru/sodi sealt sisse lase! asi võib ka tühikäigu pööretes olla ja segus. otsi siksi raamat ja uuri järgi. keegi vaevalt viitsib nii palju trükkida ja kõik võimalused ära seletada. edu sulle Jonx! asi kindlasti karpas sul. otsi siksi raamat!
Postitatud: 29 Veebr 2004 22:43
Postitas effekt
to: Jonx666
kas sa oled mingi koomik

piduri toru lõhki, laseb õli läbi, sina sõidad sellise autoga.. ja korraga veel 80 km

endale ja teistele oled lihtsalt ohtlik.
Postitatud: 29 Veebr 2004 22:55
Postitas motamees
Algselt postitas: slikk
see vene autodele loomulik, et külmamootoriga ilusti kohe käima ei jää. äkki sul seguga midagi või kättesaamisega? kui ta teeristis töötava mootoriga pidurdades välja sureb, siis on arvatavasti asi pidurivõimendis.
Vene autodele pole see üldse loomulik. See on loomulik mittekorras autole.
loen ja imestan..
Postitatud: 01 Mär 2004 08:51
Postitas olaaf
pidurivõimendist mootor välja tavaliselt ei sure. on sõidetud ka ilma selle voolikuta (meie klubist - kes teab see saab ise aru) ja välja ei surnud küll.
mina pakuks vea põhjuseks karpa tühikäigu süsteemi ja bensiini pumpa. ja sigulli raamatust pole alati kasu. eriti täielikule võhikule. sellega võib asja nii ära rikkuda, et ükski spets kokku ei pane. võta mõni sõber appi kes enne teinud ja rahulikult karpa juppideks nitrolahustiga kõik puhtaks. sama ka bensupumbaga.. enne varuge kõik tihendid - need on mõtekas ära vahetada..
kui kõik õigesti tegite siis ka kõik töötab..
Postitatud: 01 Mär 2004 12:43
Postitas Laada
Kui suurematel pööretel sõidab normaalselt siis ei ole mõtet bensiinipumbast viga otsima hakata. Alustada tuleks elementaarsest- tühikäigudüüsi kontrollida. Kui enne töötas normaalselt ja ühest hetkest alates tühikäigul ei tööta, samas sõidab ja käivitub ilusti siis kõige tõenäolisemalt viga just seal peitubki.
Järjekordselt ütlen- selliste vigade puhul pole mõtet loota, et foorumis keegi selgeltnägija vea tuvastab. Kapoti alla tuleb ka vaadata ning nii üht kui teist näppida.
Kui viga esineb aegajalt suvalistel hetkedel võib vabalt viga olla ka "uputamises". Reeglina kaasneb sellise hädaga ka eriti sooja mootoriga raske käivitamine ja ebaloomulik kütusekulu.
Postitatud: 01 Mär 2004 13:04
Postitas slikk
kas see uputamine tuleb sellest nõelklapist, mis ujuki süsteemiga ühenduses on? Jonx, ei ole see karpa nii hullult raske midagi, nagu olaaf ütles. võta karbussmaha, pane sellisesse kohta, kust sul midagi ära ei kao, siis keera pealmine kaan maha(karpal), puhasta seest ära ja mine düüside kallale. kõike korraga ära välja keera. kui leiad ühe düüsi, keera see välja, puhu läbi ja samasse kohta tagasi ja nii järgmistegagi. Siin näed siis düüse:

ja need ei ole veel kõik.
5, 6, 3-ed on düüsid.
Postitatud: 01 Mär 2004 13:20
Postitas Laada
Algselt postitas: slikk
kas see uputamine tuleb sellest nõelklapist, mis ujuki süsteemiga ühenduses on? Jonx, ei ole see karpa nii hullult raske midagi, nagu olaaf ütles. võta karbussmaha, pane sellisesse kohta, kust sul midagi ära ei kao, siis keera pealmine kaan maha(karpal), puhasta seest ära ja mine düüside kallale. kõike korraga ära välja keera. kui leiad ühe düüsi, keera see välja, puhu läbi ja samasse kohta tagasi ja nii järgmistegagi. Siin näed siis düüse:

ja need ei ole veel kõik.
5, 6, 3-ed on düüsid.
Alusta sellest, et keera välja tühikäigudüüs koos korpusega [sellel joonisel nr. 2 ja esimese kambri poolne (see kuhu pritsib kiirenduspumba tila)] See väljakeeratud osa eraldub kaheks- korpuseks mis meenutab õõnsat kruvi ja düüsiks endaks. Düüsi vaata vastu valgust, see peab läbi paistma. Reeglina piisab lihtsalt puhumisest, kui puhumisega puhtaks ei saa siis surgi asi juhtmekiuga läbi. Kogu operatsiooni jaoks ei ole vaja rohkem midagi lammutada kui vaid seesama düüs välja keerata. Ja aega ei kulu üle paari minuti.
Kui selles viga ei ole alles siis asu karburaatorit lammutama.
Postitatud: 01 Mär 2004 15:45
Postitas Jonx
Tähh teile, viga oligi tyhikäigudüüsis, see oli sodi täis. Puhusin puhtax ja auto töötab jälle... Tänud veel kord....
To effekt: Hakkan just pidureid korda tegema, varsti pole enam ohtlik.. Ja esipidurid on olemas....
Postitatud: 06 Apr 2004 19:43
Postitas PuZuP
Algselt postitas: MUST KYTT
2. see voolik, mille yks ots on karpas seal gaasihoovastiku lähedal ja teine ots läheb õhufiltri "kopsikusse" on pragudega
Vahet pole kas pragudega või ilma...see on karburaatori tuulutus...
P.S. Palju tühikäigul pöördeid on?
Postitatud: 06 Apr 2004 19:51
Postitas motamees
Algselt postitas: PuZuP
...see on karburaatori tuulutus...
Parandan - karterituulutus tühikäigu ajal
Postitatud: 06 Apr 2004 19:58
Postitas PuZuP
Vabandan, kuid see on küll uudis... ma sain aru nagu, et see ikka karpat tuulutab...
Mismoodi see süsteem siis töötab?
Postitatud: 06 Apr 2004 20:04
Postitas motamees
Karpale pole tuulutust vaja.
See teine ots läheb ju karterituulutuse vooliku juurde. Kui mootor tühikäigul töötab siis vaakum õhufiltris puudub. Segusiibri all (kollektoris) aga väga suur. Sealt peenikest voolikut (tühikäigul karterigaase ka vähem)kaudu siis tühikäigul karterigaasid kollektorisse imetaksegi.
Postitatud: 06 Apr 2004 22:46
Postitas motamees
Sul siis õli sees liiga palju bensiini. Vaata üle bensiinipumba membraan. Võib ka olla et mõni silinder ei tööta õieti. Selle põlemata bensiin õlirõngaste poolt tõmmatakse alla.
Postitatud: 06 Apr 2004 23:24
Postitas PuZuP
See suits tundus rohkem heitgaasi moodi olevat...kas klapisääre tihendites ei või asi olla?
Vastukaja?