1. leht 1-st

Klassiku ülemise otsa modifitseerimine

Postitatud: 10 Jaan 2013 14:55
Postitas VäikeMägilane
Saabus mulle pihku üks modifitseeritud kaan, pilt:


Pilt

Küsimus tarkade klubile, miks nii tehakse? Kas see on vajalik?
Endal kogemus puudub.

Postitatud: 10 Jaan 2013 16:04
Postitas olaaf
Minu seisukoht on, et nii teha ei tohi - õlivann, mille moodustab nukaraam, lendub tühjaks vastu klapikambri kaant, kus seda õli kindlasti vaja pole..
Suurtel pööretel hakkab ehk õli korgi vahelt isegi välja taguma - viimane suht õlikorgi alla tehtud..

Postitatud: 10 Jaan 2013 17:02
Postitas VäikeMägilane
Selgituseks: see ei ole sam-kom-pun vaid suhtkoht tuntud tegijalt idapoolt piiri (Loe: see ei ole ainu eksemplar või mingi uus asi)

Postitatud: 10 Jaan 2013 17:43
Postitas hautz
Olen minagi sarnast nukkvõlliraami näinud, ainult väiksemate avadega.

Postitatud: 10 Jaan 2013 17:56
Postitas twist
Isegi korra sellist lahendust näinud.
olaaf põhjendas täiesti ära, miks see lahendus ratsionaalne pole.

Ilmselt on kellelgi kartus olnud, et klapikambri kaane alla lendub liiga palju õli ja oleks vaja see nuka peale tagasi saada.
Samkompunn või mitte, ka professionaalid teevad vahel vigu.

Postitatud: 10 Jaan 2013 18:18
Postitas kapa
Kaaluvõit :D

Postitatud: 10 Jaan 2013 20:09
Postitas olaaf
Väiksemad avad nurga all tehti selleks, et saaks nuki kellaga täpselt paika panna..