solexi ökonomaiseri vedru

solexi ökonomaiseri vedru

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

solexi ökonomaiseri vedru

Postitus Postitas vazist »

Sattus mulle kätte solex, mis on kõige tavalisem, ilma el. lisadetta. Enne mind on seda isendit kõvasti "reguleeritud". Isegi kaane tihendit oli punase silikoniga paigatud. Lammutama hakates puudus aga ökonomaiseri membraani all vedru (pildil on seal vedru olemas). Ostetud rem. kompl. on aga kaks silindrilist vedru. Täpselt ühesuguste mõõtudega, aga üks neist tunduvalt jämedamst traadist ja tugevam. Saan aru, et üks neist vedrudest käib ökonomaiseri- ja teine külmkäivitus membraani alla. Siit nüüd küsimus. Kas tugevam vedru panna külmkäivitus- või ökonomaiseri alla?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Suurte koormuste ökonomaiserile läks mälu järgi see peenemast materjalist vedru.
Kui vedru polnud, on ka düüs kinni pandud ilmselt - see oleks hea originaalmõõdus jätta, kui te ei suurenda 2k lõõri 28+mm peale.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Düüs on sees. Selline kuulikesega. Proovisin välja võtta, aga ei õnnestunud. Karpat ennast leotasin kaks päeva lahusti sees ja hakkas isegi tühikäigul hästi tööle. Sõita proovisin ka, aga päris "paugutada" polnud võimalust. Väiksema vedru paningi ökonomaiseri alla.Tähendab läks õigesti. Aga, mis on esi- ja tagaveduse solexi vahe?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Põhiliseks erinevuseks on düüsid eriti õhudüüsi emulsioonitoru esimeses kambris.
klassikul peab olema 1k ZD markeeringuga õhudüüs (150 - kuni 1600cc ja 160 üle 1700cc)
esiveolisel on düüsi markeeringuks 23
Kui kasutada 165 -23 düüsi oli normaalse segu saavutamiseks osakoormustel vaja suurendada kütusedüüsi, mis madalatel pööretel tegi mootori laisaks ja segu väga rikkaks..

Paugutamiseks standard lõõridega (21x23) võiks sisse panna õhud 1k 140 2k 125 kütused 97,5 /97,5 , kui pole väga suureks aetud sisselaskekanalid ja gaasijaotusfaasid mõõdukad.
Kui on suur sisselaskekollektor ja korralik väljalase torukollega ning kiired kanalid plokikaanes peab vähe korrigeerima asja.
See kuulikesega on kuulklapp - eemaldub näpitsatega tõmmates (lukktangid on paremad)
Düüs on selle all pisikene ca 3mm süvendis!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta