1. leht 1-st

Soojalt käivitumine & süütenurk?

Postitatud: 29 Dets 2012 13:32
Postitas loonik
Panin 1,2 liitrise vaakumkarpaga mootoril süüte stroboskoobi järgi paika. Süüte reguleerimisel võtsin vaakumi vooliku lahti nii nagu raamat käsib. Sättisin süütenurga 5-7´´ peale. Ehk teise mootorimärgi kriipsuga tasa.
Nüüd soojalt käivitades tahab mootor pikalt käiamist. Tundub nagu süüde oleks liiga varajane? Külmalt käivitub toorega ilusti.
Kuidas teised vaakumkarpaga masina omanikud on süütenurga seadnud?

Postitatud: 29 Dets 2012 14:15
Postitas k6lu
Minul pani kasutaja ROJEV süüte samuti stroboga paika, aga voolik oli küljes ja masin käivitub ilusti nii külmalt, kui soojalt. :)

Postitatud: 29 Dets 2012 17:51
Postitas loonik
Voolikuga on süüte paika panek manuali järgi vale. Küll ei pruugi see oluliselt tulemust muuta kuna tühikäigul on vaakum kõige nõrgem.

Tegelikult ei pruugi probleemi alge olla üldse süütes. Keerasin seda vilisemaks aga olulist vahet ei käivitumisel olnud.
Et veaotsingut lihtsamaks teha siis täpsustan, et tegemist on daaz 2105 tüüpi karpaga. Vahetatud on nõelklapp, tihendid ja membraanid. Düüside mõõdud on õiged. Ujuki tasapind ilmselt õige- süüteküünlad on kohvipruunid ning mootor töötab ilusti.
Foorumis on juttu olnud kõverdunud kinnituspinnast. Silma järgi on puutepind ja tihend kontaktis....

Äkki peaks bensiini tasapinda pisut tõstma?
Foorumit sirvides viidatakse sellieljuhul ka mitte pidavale ujuki nõelklapile. Vahetan selle veel korra välja.

Veel pakkumisi?

Postitatud: 30 Dets 2012 09:50
Postitas olaaf
 
loonik kirjutas: kuna tühikäigul on vaakum kõige nõrgem.
Kuna segusiiber on suletud ja õhku saab mootor ainult tühikäigu kanali kaudu on vaakum sisselaskes väga kõrge.

soojalt käivita poolgaasi või põhjagaasiga prooviks..

tihenditasapinnad on siiski vaja vastu sirget alust üle mõõta.

Postitatud: 30 Dets 2012 17:49
Postitas loonik
Anomaalia põhjustaja oli siiski nõelklapp. Vahetasin klapi taas kummist otsaga "sakslase" vastu ning olukord muutus palju paremaks.

Kas soovitatavad tühikäigu pöörded (900 p/min) pannakse kõrva järgi paika?

Postitatud: 30 Dets 2012 18:56
Postitas olaaf
Strobo või tahoka järgi on lihtsam :)
Kummiotsaga nõelklappi peab 5-10min bensiini sees hoidma enne paigaldamist!

Postitatud: 30 Dets 2012 19:30
Postitas loonik
 
olaaf kirjutas:Strobo või tahoka järgi on lihtsam :)
Kummiotsaga nõelklappi peab 5-10min bensiini sees hoidma enne paigaldamist!
Njahhh,... siis oleks ju lihtne. Tahhomeetrit 01-l pole ja strobo on nõukaaegne.

Postitatud: 30 Dets 2012 22:05
Postitas olaaf
Siis paned ajutiselt kapoti alla mõne :)
Nõukaaegse stroboga ei saa sittagi paika panna (vabandan siinkohal keelekasutuse eest ette).
Elektrolüüdid kuivanud ja seadistus paigast neil enamasti.

Ise panin nõuka aegse seadmega süüte pööretel 30 kraadi ja hiljem kontrollides oli tegelikult ainult 13 kraadi..
Kui nukkvõll on ringi tegemata ja pingeregulaator see plekist kobakas siis tasuks tühikäiku väga madalaks mitte sättida.. Eriti kui kasutad odavat õli karteris..