1. leht 1-st

Kellel oli V6 mootoriga 2103 ?

Postitatud: 18 Mär 2002 16:30
Postitas ruudi
Kas keegi on näinud seda autot ? Mis mootor see oli kus see auto asub kas keegi omaniku mailiaadressi teab tahaks natuke kontsulteerida sel teemal.

Ruudi

Postitatud: 18 Mär 2002 16:51
Postitas wax
Esimest korda kuulen.
Aga Rakveres oli Skorpa 2.9 V6-ga 07.

Postitatud: 18 Mär 2002 17:18
Postitas pppp
vanas foorumis keegi Max rääkis taolisest masinast... või ei olnud see 03 kerega?

p@skleroos

Postitatud: 19 Mär 2002 14:05
Postitas wax
Kas opelil pole mitte R6?

Opel V6

Postitatud: 19 Mär 2002 14:22
Postitas Kert
On olemas Opel Omega V6 2.6 Elegance.
Aga kust kutt sellise doonori võttis????

Postitatud: 20 Mär 2002 13:52
Postitas wax
äkki polnudki lada

Postitatud: 09 Apr 2002 15:40
Postitas max
V6 lada 03? olemas...liigub... ja suht talutavalt!

sry, et pole tykil ajal endast märku andnd, a oli tegemist, viibisin pikemat aega saksamaal ja lähipäevil pean tagasi minema! S.t. et pole hetkel aega ladadega tegelda, kuagi tulevikus ehk!

Postitatud: 21 Apr 2002 21:31
Postitas berg
kas palju tuli ümber lõhkuda et mootor koos käimakotiga ära mahuks?

Postitatud: 30 Apr 2002 15:25
Postitas max
no asi tuli ikke parajaks teha, kuigi suuri ymberkorraldusi polnud vaja...natuke siit, sealt ja kinnitused keevitada!

To max:

Postitatud: 02 Mai 2002 08:12
Postitas Kert
räägi kuidas sa gardaani ühendasid,ega roolikarp mootorile ette jäänd,millise radika panid???
kui sul on see pritsung kuhu selle aju panid??? kas kkasti tunneli jätsid originaali? kas piduri peapump jäi oma kohale? kas keret tuli kuidagi tugevdada kuhu sa need kinnitused keevitasid?
kas esi vedrud jäid samaks?
kas see opeli v6 on ainuke mis ladale vahele mahub või saaks panna ka scorpio 2.9 v6-e??

Postitatud: 21 Mai 2002 15:41
Postitas max
kardaani yhendamine käib nii: võtad kardaani, lased lõigata paraja pikkusega ja sinna otsa keevitatakse ilusasti sobiv yhendus, antud juhul lada kardaani ots! Vaz-i roolikarp on suht. kenasti paigutatud selle jätsin omale kohale!
Kkasti tunnel tuli nati laiemax teha, sellega kaasnes ka pedaalide väike nihutus vasakule, siit järelda, et piduripump liikus ka sinnapoole!
Kere pole veel tugevdanud, kuid see on äärmiselt vajalik... vaja ukse postid, jms yle keevitada+ pagassi tugitalade peale! Tglt olex otstarbekas lisada turvapuur!
Taha sokutasin MB uued vedrud...kuigi polex mõtet olnud, põhiraskus on esiratastel ju! Esivedrustus on põhimõtteliselt ymber ehitatud! laenasin õõtshargid+vedrud Omegalt nyyd esirattad 5-e poldiga...lähiajal kavatsus taha omega kettad+pidurid aretada, et saax mingi 15" valukad alla...

V6

Postitatud: 22 Mai 2002 14:10
Postitas Kert
Max.
Kas su pilli saaks kuidagi näha? Endal ka selline kuri plaan ehitama hakata.Mis sa arvad,kas Scorpio mootor mahub 013 lansekate vahele? Fordi mootorit on vist lihtsam saada kui Opeli oma?
Kui saladus pole palju su projekt raha võttis?

Postitatud: 22 Mai 2002 17:12
Postitas max
"Pilli" hetkel näha ei saa kahjuks! Scorpio mootor...oleneb milline? 2.0? 2.9? kusagil olevat keegi ju 2.9 pannud sinna vahele!
Projekti maksumust otseselt öelda ei oska... sest mul oli Omega kohe kõrvalt võtta(buss oli tagant kylge sõitnud) o esiosa oli 90% terve, sealt rabasin juppe... kui eraldi ostma olex hakanud, siis olex vast päris kalliks läind! No hetkel olen sinna alla matnud u. 10000-13000 eeki, seda niimoodi järgemööda, algul ostsin vaz-i 2000 eest jne

Postitatud: 17 Nov 2003 04:32
Postitas berg
mis sellest autost saanud on? kas seda näha ka saab kuskil? :puzzled:cool:

Postitatud: 14 Mär 2004 12:10
Postitas Jonx
Olex ka neist auto piltidest huvitatud..... Mis moodi see mootor seal ikka jääb ja kuidas välimus on...