1. leht 2-st
1700 mootor
Postitatud: 09 Dets 2012 12:31
Postitas Staze
Tahtsin siis küsida et mitu klappi on vaz 1700 ? ja kui mootori rihm läheb puru kas siis kohe mootor koos? või annab midagi veel teha ka et sõitma saada uuesti?
Postitatud: 09 Dets 2012 12:38
Postitas MuKi14
Klappe on 8, ülekanne väntvõllilt nukkvõllile toimub ketiga.
Postitatud: 09 Dets 2012 12:41
Postitas Staze
Aa aga ma ei tea kui ma selle auto sain siis oli seal peal rihm:puzzled
Postitatud: 09 Dets 2012 13:09
Postitas Kytt
Vältimaks selliseid segadusi võiks auto mudeli ka kirjutada. Lähtudes su profiilist, siis peaks küsimus käima esiveolise kohta kuid 1700 moto on esiteks ketiga ja teiseks kasutatakse seda tagaveolisel. Seega palun täpsusta küsimust.
Postitatud: 09 Dets 2012 13:54
Postitas Staze
Autoks siis lada samara 2108 peaks olema 2000 aasta oma ja rohkem ei oskagi nagu midagi täpsustada.
Postitatud: 09 Dets 2012 14:01
Postitas Kytt
Staze kirjutas:Autoks siis lada samara 2108 peaks olema 2000 aasta oma ja rohkem ei oskagi nagu midagi täpsustada.
kas on tehtud mootorivahetus või suurematsorti tuuning mootorile, et auto dokumentidest ei saa mootori andmeid vaadata? Sest ka 2000 aastal ei pandud samaarile minuteada 1,7 liitrist mootorit.
Postitatud: 09 Dets 2012 14:13
Postitas Staze
ei mootorivahetust ei tohiks olla tehtud ma sain selle auto ühe vanainimese käest kes müüs ta ära kuna ise ei jõudnud enam autoga tegeleda ja dokumente ta ülesse ei leidnudki selle ei teagi täpselt auto kohta midagi
Postitatud: 09 Dets 2012 14:19
Postitas Staze
Postitatud: 09 Dets 2012 14:31
Postitas Kytt
No kui mootor vahetatud pole, siis seljuhul tõmba jope selga ja mine õue, jaluta oma nullkaheksa taha ja loe mis numbrikombinatsioon on kirjutatud tagaluugi paremasse serva kirja "Samara" alla. Kui seal on 1700, siis on tegu nii haruldase autoga(lausa üksikeksemplariga), et ma olen nõus selle sult ära ostma

, kui aga 1500 või 1300, siis olemegi jõudnud 99% kindlusega teadmiseni, mis mootor su autol aistevahel on.
Postitatud: 09 Dets 2012 14:41
Postitas Staze
Postitatud: 09 Dets 2012 15:11
Postitas Kytt
Ja ma feilisin mõnuga

Enam ma sind aidata ei oska, sest mul pole õrna aimugi milline on samara 1700 rihmaga mootor.
Postitatud: 09 Dets 2012 15:43
Postitas Hendrikk
tee oma samara mootorist pilti ja postita siia.
see 1700 I võib olla ka mõne teise isendi tjuuning jublakas.
Postitatud: 09 Dets 2012 15:44
Postitas Hendrikk
kui plokk on sinist värvi siis võib tegu olla siiski 1500 aga kui musta värvi siis 1300.
Postitatud: 09 Dets 2012 15:49
Postitas Staze
Postitatud: 09 Dets 2012 16:08
Postitas logman
Selliseid silte saab mõne Niva küljest veel, kui poest ei leia.

Leia nüüd, Staze sealt mootori küljest (plokilt!) 21083 kiri üles ja saad teada, mis mootoriga tegemist.
Postitatud: 09 Dets 2012 17:31
Postitas olaaf
Sissepritsega "mitte 1500 mootor" on meie kandis üliharuldane asi, eriti 2000 aasta auto puhul.
Minuteada expordiks küll toodeti veidi ka 1300i masinaid, kuid samarale pole tehasekomplektatsioonis suurtest mootoritest peale 1600 mootori midagi pandud, sedagi eritellimusel
1700 mootori saamiseks samara blokki, tuleb juba rohkem vaeva näha
99,5% on sul täiesti tavaline 52 või 56 kw 1500 mootor, mis väga kenasti elab rihma katkemise üle.
Märgid paika, uus rihm peale ja sõidad rahumeeli edasi.
Veepump ja pingutusrullik tasuks väga kriitilise pilguga üle vaadata.
Postitatud: 09 Dets 2012 17:46
Postitas Staze
Okey! tänud vastuse eest!
Administreeriv toiming
Postitatud: 09 Dets 2012 21:30
Postitas Priidic
! | Sõnum kasutajalt: Priidic |
Teemat on pügatud. |
Postitatud: 10 Dets 2012 09:04
Postitas Mel
See 1700i silt pärineb 1996-1997 aastatel eksporti läinud 04 ja 07 pealt. Asub külgedel tagatiibadel. Nival on kasutatud 1,7 ja 1,7i tähist tagaluugil.
Postitatud: 10 Dets 2012 14:39
Postitas Staze
Jälle natuke targem siis!
