1. leht 1-st
1700 mootori kohta infot.
Postitatud: 27 Nov 2012 18:03
Postitas kalle666
Kas kellelgi on infot,et venelane pani tehases 1700 pritsega mootorile torukollektori ja kust neid uuemaid katalooga saaks näha et asja uurida.
Postitatud: 27 Nov 2012 18:53
Postitas olaaf
Klassikule pole tehasetükina pandud torukollet (tehase varuosakoodi ei näita),
2108 ja 211x seeriale on plekist valtsitud detail, mis on kaugelt vaadates sarnane.
Postitatud: 01 Dets 2012 09:47
Postitas kalle666
Aga kust sa seda nägid ,mingi kataloog olemas või saaks ka sealt rohkem infi.
Postitatud: 01 Dets 2012 12:27
Postitas logman
Postitatud: 01 Dets 2012 12:28
Postitas olaaf
kataloog annab 21213 mootorile vl kolledeks
21230-1008024-00
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=35638_2005155
chevrolet nivale on veel selline porno külge ehitatud:
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=15463_881992
kolle ise 21230-1008025-00-0
veel on olemas kolle 21214-1008024-10
klassiku kerel kasutati komplekti:
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=35621_2005045
kollega 21230-1008024-00
tavaline lada kolle: 21010-1008025-00
pole ükski neist miskitpidi etem, 2-3 sil ikka kõvasti lühemad.
Postitatud: 01 Dets 2012 15:28
Postitas RLV
Selle vastusega lõpetasid Olaaf ka Kalle piinad ja ta kolib sportklassi üle:D
Postitatud: 02 Dets 2012 18:13
Postitas kalle666
Tänud abi eest.

Postitatud: 03 Dets 2012 10:14
Postitas VäikeMägilane
Kui rahakott puuga seljas pole, tasuks kaaluda valmis auto ostu iseehitamisele - säästab aega ja on aluseks edasi liikumisele, kui ikka huvi tagant sunnib.
Antud hetkel üks norm. isend ka saadaval suhtkoht soodsalt.