1. leht 1-st

temperatuur põhjas

Postitatud: 25 Veebr 2004 21:23
Postitas vaz 2101
krt selline viga on et mootor lääb koguaeg kuumax...ei tiagi mida enam teha...sõidad kilomeetri-2 siis sjuba keeb...kas keegi oskab aidata probleemi lahendada...termostaadis asi pole...seda ma olen juba kontrollind...:mad:

kuidas puhastada mootoris vee kanaleid

Postitatud: 25 Veebr 2004 21:43
Postitas vaz 2101
kuidas siiis saab neid vee kanaleid puhastada et vesi läbi käiks..vett panen alati niipalju sisse kui võimalik,aga kas peab olema mingi teatud kogus...1 kord oli nii et lõi selle radikast tuleva vee turu lõhki...surve läks nii suureks...mootor oli mingi 3 aastat seisnud ja nüüd saab täiega kuuma koguaeg...keeb ja puha...palun aidake probleem lahendada...termostaadil lammutasin klappi seest ära nii et vesi peab sealt läbi käima
:bouncing

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:22
Postitas Kristo
Hoiatan veel ette, et kui ta sul pidevalt kuuma saab siis on suur tõenäosus et sul on plokikaan kõver :(

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:27
Postitas slikk
ei pea ju kohe plokk kõver olema. tihend võib ka silindri ja veesärgi vahelt läbi olla. plokki lihvimine ei maksa ka suurt midagi

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:27
Postitas motamees
Termostaadist klappi välja lõhkuda ei tohi. Siis on vedelikul valida kaks teed. Kas pikemalt läbi radika või lühemalt otse läbi selle lõdviku. Raske arvata kumma te ta valib. Kui nii kiiresti keema kipub minema siis viga tavaliselt plokikaane tihendis. Seda kanalite ummistuse värki ma kohe mitte ei usu.

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:27
Postitas vaz 2101
plokikaantega pole hullu...mul neid veel 2 tükki
aga ma tahaks selle vea ära likvideerida

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:29
Postitas vaz 2101
aga kas oskate öelda palju maksab uus plokikaane tihend poes???

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:32
Postitas -gena-
Mina otsin 45.- krooniga 05e mootorile, eks nad selles hinnaklassis umbes ole!

Edit: Ja muide mul oli sama jama sellega, et 2 min. pärast sõitmist läks vesi keema, ja just paisupaagis, ja ma ei saanud aru mis jama on, sest radikas ta jahtus kohe ära kui mootori seisma jätsid, paisupaak aga auras edasi, lõpptulemus oli veepumba vahetus, sest see veepumba "kate" vms. (see alumiiniumist) sellel oli mingi 10 cm. mõra sees...

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:35
Postitas motamees
Vene toodang 40eek Saksa toodang 90eek.

Postitatud: 25 Veebr 2004 22:38
Postitas nivamb
Kui surve on radikas, siis selge pilt kohe kas kaan kõver või tihend läbi

Postitatud: 26 Veebr 2004 18:49
Postitas vaz 2101
selge siis...eks ma siis vahetean kaane ja tihendi ära...vaatame mis siis saab:P

Postitatud: 26 Veebr 2004 19:31
Postitas viaccess
Kui keema läheb, kas radikas ka tuline või külm..... Motamehel õige jutt, klapi ei tohi välja l6hkuda. Kui oled juba seda teinud ja pole raha uue termostaadi jaoks, siis pigista väikse ringi vooliku kinni, nii teed nn suvevarianti, soojaks auto sa ei saa. Teine põhjus võib olla veepumbas või rihm on liiga lõdva. Muidugi katlakivi ka võib olla....

Postitatud: 26 Veebr 2004 20:40
Postitas motamees
Algselt postitas: vaz 2101
selge siis...eks ma siis vahetean kaane ja tihendi ära...vaatame mis siis saab:P
Vahetamise ajal kontrolli kaant ka. Lubatud ebatasasus kuni 0,15mm.

Postitatud: 19 Juun 2005 22:53
Postitas KIX
rahvas aidake lahedada probleemi,vesi tahab üle kuumeneda, näitab üle 90 . elektrivent tööle ei hakka. vent ise töötab, panin otsad kokku anduri omad, andur sai ka vahetatud. ...miks vent tööle ei hakka?

Postitatud: 19 Juun 2005 23:37
Postitas grimes
Vendi kohta öelda ei oska.Kuid vaata kas on termostaadi viga kas ikka töötab.Ise vahetasin selle älja kui see viga oli.Kuid ei aidanud.Siis vaatasin veepumba üle peaaegu olke ka selle uue ostnud aga ei.Olin uba suht kindle et veepumba labad murdund kuid kontrollimisel selgus et terve.Ja vaatasin et karteris kah vesi ei ole.Ning iimane võimalus mis mul üle jäi.Radikas maha ja puhkusin läbi.Soe vesi sisse(keegi teine kallas)Ise suuga alumise augu juurde ja siis hakkasin puhkuma ja puhkuma ja mulises jne.Ja sin puhtaks.Panin peale sõitsin ära ei läinud kuumaks.Kuid lolli enda vea tõttu andsin nata rohkem gaasi ja kuna radikas ei olnud korralikult kinni tõmbas radikas ventikasse.Ja ventikas ja radikas katki :(
Kuid kindlasti provi radikas läbi puhuda.Enadal oli ikka radika viga.Sama modi mingi 1 või 2 km ja oligi juba 90c.

Postitatud: 20 Juun 2005 01:42
Postitas logman
KIX-ile:
Ventilaatori lülitab järgi see radikasse keeratud jäme punn.
Punnil reeglina *C peale pressitud ,mis temperatuuril ta kontakti hakkab andma. Kontrollimiseks pead punni välja keerama ,siis paned juhtmed külge ja pistad anumasse ning anum veega tulele.
Abiriistadeks vannitermomeeter ja tester ning saadki täpselt teada mis kraadi juures lüliti tööle rakendub ,kui üldse rakendub...

Koosteskeem peaks välja nägema umbes nii:
Et lüliti maha ei põleks on kindlasti vahele ühendatud relee.
Releed juhib (mähisesse läheb) vool mis tuleb lülitist.
Mootori paneb käima (läbi relee kontaktide) vool mis tuleb näiteks akult.

Otsi üles see relee ,kontrolli töökorda ja vaata üle kaitse! (või kaitsmed ,sest kui mina sellise asjanduse külge paneksin ,siis ühendaksin kaitsmed vahele mõlemale liinile st. nii releed juhtivale kui mootorit käivitavale.)