1. leht 1-st

Mootori kokkupanek

Postitatud: 24 Veebr 2004 09:30
Postitas skill125
Mõned küsimused selle kohta:
1) Kas pabertihendite(mootori esi ja tagaotsa kaante pabertihendite) vahele on soovitatav mingit hermetsi lasta?
2) Milliste tihendite vahele tuleks üldse hermetsi lasta(kas kummist tihendite vahele ka?)?
3) Kui suure jõumomendiga tuleb kepsupukk(see mis on ümber väntvõlli) kinni keerata?
4) Kui suure jõumomendiga tuleb väntvõlli raampukid kinni keerata?
5) Kas lisaks plokikaanele ning kepsu- ja raampukkidele on mootoris veel midagi, mis tuleb kindla momendiga kinni keerata?

Äkki keegi soovitaks raamatut, kus on nendest momentidest lada mootori kohta juttu!! Mõnedes raamatutes on kirjas vaid: "mootori remontimisel läheb kindlasti vaja remondimeeste abi"! Kuid teie kui minu lähimad remondimehed ehk aitate mind. Suured tänud kõigile
:)

Postitatud: 24 Veebr 2004 09:41
Postitas parmhot
info pärit overspeedilt

mootori detailide pingutusmomendid: http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/17nivanmd.gif

mingit hermeetikut pole paber- ja kummitihendite vahele vaja

Postitatud: 24 Veebr 2004 11:00
Postitas motamees
Kummitihendite vahele hermeetikut pole kasutanud. Papptihendid aga määrin mõlemalt poolt mootori tihendamiseks mõeldud silikoniga mõlemalt poolt üle. Kiht on hästi õhuke et just natuke vahelt välja pressib. Muidu papptihendid hakkavad "higistama". Tikkpoldid mis otsapidi mootori sissepoole ulatavd panen ka keermeliimiga kinni (higistamise vältimiseks)

Postitatud: 24 Veebr 2004 13:19
Postitas Mel
Mis asi on keermeliim? Esimest korda kuulen:puzzled

Postitatud: 24 Veebr 2004 14:48
Postitas motamees
Locktaidi tootevalikus sinist värvi liim. Võib kasutada keermeliidete tihendamiseks ja põhimõtteliselt vedruseibi asemel. Mehhaaniliselt lahti keeratav (vastupidiselt epo liimile).
On olemas veel laagriliimid. Nendega kõrvaldatakse väiksemaid laagrilokse laagrisaale ja istupinna vahel.
Valikus veel igasugu muid liime. Imesta ja kasuta.