1. leht 1-st

Suur käivitamisprobleem!

Postitatud: 21 Veebr 2004 22:50
Postitas tarmo65
Üritan juba mitmendat päeva oma ladat käivitada, kuid asi ei võta vedu, alles pika käiamise peale hakkab lubama, ja siis läheb turtsudes käima, kuid see ei ole ju normaalne.:puzzled

Postitatud: 21 Veebr 2004 23:24
Postitas PuZuP
Tundub kuidagi bensu kättesaamisega seoses olevat...kas ta muidu ''lubab'' ka vahepeal või on täiesti vait ja alles siis läheb? Kas bensulõhna ei viska ülesse suure käiamise peale?

Postitatud: 22 Veebr 2004 01:16
Postitas slikk
ega sa ilgelt gaasi ei anna enne käivitamiset või käivitamise ajal. äkki ajad ise täis. ja võibolla sul ujuki tase liiga kõrge. või mõni kuultüüs või klapp, (mina ei tea, kuidas kutsutakse) ei sulgu. igatahes karpaga midagi.võibolla bensupump ka nõrk.

Postitatud: 22 Veebr 2004 07:46
Postitas hullmaks
aru ma ei mõista, miks, miks miks kõigis asjades ikka karpat süüdistate? tänapäeva bensiinid ei ole enam nii hullud saastad, et peaks iga teisipäev karpa juppideks kiskuma.Esimese asjana tuleks vaadata süütesüsteemi, kas säde on ja milline ta on, palju tihedamini jukerdavad põlenud kontaktid ja kutu kondensaator. Kontakte kontrolli visuaalselt, peavad olema puhtad, siledad, soovitavalt peegelsiledad, puhastamiseks keera mootorit nii, et kontaktid oleks koos, siis murra liivapaber kahe korra, pista see kontaktide vahele ja nühi edasitagasi, kuni kontaktpinnad saad siledaks, olen häda sunnil teinud seda ka 150 paberiga, aga õige tulemi saamiseks oleks ea 600 või veel peenem liivapaber.tugevalt põlenud kontakte võib alul jämedama paberiga töödelda ja siis vahetada järjest peenemaks nii kuidas pind siledamaks saab. Teine võimalus on kontaktid vahetada, kontaktivahe paika(0,4 mm avatud asendis)siis süüde paika(rihmaratta sälk kohakuti keskmise sälguga otsakaanel) ja tuld! Säde kõrgepinge juhtme ja massi (umbes 5 mm kaugusel massist hoia juhet)vahel peab olema sinine, kui on oranz, siis kondekas läbi. Vahetusse.Keskardab elektrit(juhtmetes peaks olema 20000v)kasutagu dielektrilisi näpitsaid juhtme hoidmiseks. Need asjad tehtud/kontrollitud, alles siis mine toitesüsteemi kallale. Sealgi vaata ennem, kas bensupump "lööb"kas ta mitte bensu kusagilt valest kohast välja ei aja või kusagilt lisaõhku ei ime, siis võta lahti see filter, mis asub karbussi küljes sissetuleva vooliku all vasest 19 mutter, mille lahti keerates sa selle kätte saad. Nüüd kontrolli, kas sul üldse paagis kütust on;) kui need asjad ei aita. siis ründa karbussi. Soovitus on panna pensutorudele vahele lisafilter, maksab poes umb 15 eeku.

Postitatud: 22 Veebr 2004 09:07
Postitas Ardi Soovik
Vaakumiga jagajal võib ka laager läbi olla siis kontaktide plaat loksub ega hoia nii süüdet kui kontaktivahet paigas..

Postitatud: 23 Veebr 2004 09:11
Postitas olaaf
pakuks ka süüte kala. süüütepool tuleks kindlasti üle vaadata. samuti nagu eelpoolmainitud kontaktid kondekas. veel võib seda viga põhjustada raadiomüra filter jagaja rootoril.. kontakte puhastada pole mõtet. uued maksavad poes 16.- (plaatina kattega)

Postitatud: 25 Veebr 2004 19:05
Postitas Arno
olaaf va koomik alati ikka viga elektris

Postitatud: 26 Veebr 2004 22:00
Postitas tarmo65
asi oligi süütepoolis, kontaktide vahe oli nii suur, et sealt võinuks vabalt varblane läbi lennata.