1. leht 1-st

Plokikaane lihvimine.

Postitatud: 21 Okt 2012 22:51
Postitas exideN
Tervist, oleks selline küsimus , et kui ma laseksin plokikaanel maha lihvida 1mm ,1.2mm või sinna kanti , kas sellest on mingisugust tolku ilma sisse-välja lasket torkimatta.

Postitatud: 21 Okt 2012 22:56
Postitas Arvos
Ei puutu küll otseselt küsimusse kuid vanasti pandi hoopis lisatihend vahele, et surveaste oleks madalam ja saaks tööautost rotitud 76-ga sõita:) Ajad muutuvad.

Postitatud: 21 Okt 2012 23:03
Postitas twist
Tolku on niipalju, et 1mm lihvides pead niikuinii reguleeritava nukaratta paigaldama. Ja reguleeritava rattaga saad vastavalt maitsele nukka varasemaks/hilisemaks keerata.

Postitatud: 21 Okt 2012 23:07
Postitas exideN
Ahsoo , et asjad lähevad keerulisemaks veel siis . Aga selle olriginaal nukaga pole siis enam midagi teha ?

Postitatud: 21 Okt 2012 23:09
Postitas reiner
Nuka võid originaali jätta, aga soovitatav oleks reguleeritav nukkvõlli hammasratas paigaldada.

Mis põhjusel sa laseksid plokikaant lihivda?

Postitatud: 21 Okt 2012 23:12
Postitas exideN
Aga ma ei saa aru , miks on hea kui see reguleeritav ?

Postitatud: 21 Okt 2012 23:23
Postitas reiner
Kui sa lihvid plokikaant, siis lihtsalt öeldes nukkvõlli ja väntvõlli hammasrataste kaugus väheneb, aga kett jääb ju sama pikaks. Ehk nukkvõlli ja väntvõlli märgid lähevad veel rohkem paigast ära, kui nad tehasest tulles olid. Reguleeritava nukarattaga saad märgid õigesti paika keerata. Ehk saad klappide avamise/sulgemise ajastuse õigeks keerata.

Postitatud: 22 Okt 2012 04:44
Postitas exideN
Sain kaubale tegijaga et 2mm läheb maha PLOKIST!, ja uued saaled. Ning küsimus: kas lasta ka hooratast kergendada jääraja/lumeraja pillil?

Postitatud: 22 Okt 2012 15:34
Postitas logman
Jäärajal tavarehviga (tänavalegaalne naast) ei ole mootori võimsusel määravat tähtsust.
Piikidega tuleb õiged hobused valla päästa ja siis on lisanäppimine juba vajalik.

Postitatud: 22 Okt 2012 16:02
Postitas exideN
Tahan sõita piikidega. Ning järgmine aasta tuleb kruusa teed ja asfaldid ka mängu

Postitatud: 22 Okt 2012 16:13
Postitas olaaf
See, et alati peale mahalihvimisi reg nukaratast kohe vaja, pole päris õige.
Tavarattale saab täpselt õigesse kohta puurida uue augu, teha uue märgi ja elu on jälle lill :)
Loomulikult peab siis omale selgeks tegema nukkvõlli seadistamise põhitõed.
Standard nuki keeramisest suurt tulu loota pole..

Postitatud: 22 Okt 2012 18:22
Postitas exideN
Ma lugesin kuskilt mossefoorumist vms, et mossele on tehtud niiviisi, aga ladadel pidi olema see keerukam jne.

Postitatud: 23 Okt 2012 12:37
Postitas olaaf
Keeruline ei saa selle asja kohta kohe kindlasti öelda, kuid vajab augupuurimise oskust metalli sisse ning nukkvõlli paikapanemise oskust klappide järgi mitte mingeid märke taga otsides..

Tänavamootorile reg ratta panekul ma mingit mõtet küll ei näe - sport mootoril, mida seadistada ja timmida vaja on asjal loomulikult juba puhtpraktiline vajadus, eriti kui mootor käib tihedamini lahti kui kütust valatakse juurde :D..

Äiapapa masinal sai asi poole tunniga valmis mõõdetud, puuritud ja vana auk kinni keevitatud, et mõni soss-sepp pekki ei keeraks edaspidiste remonditööde käigus asja.